Košické nezávislé studio EastWorks založené v roce 2010, v posledních letech spolupracovalo ve formě externího dodavatele např. na titulech ARMA III: Apex, Enemy Front, Heroes of Might & Magic VI, Mafia III nebo Murdered: Soul Suspect. A nyní nastal čas, aby po práci pro druhé si také vyrobili a vydali svoji první vlastní hru.
Jedná se o příběhovou akční sci-fi strategii v reálném čase s prvky RPG progresu jménem Gray Zone, v níž budete hrát za otroka Valerna, jenž se vzepře svým trýznitelům v jedné velmi vzdálené galaxii. Hra se má odehrávat na několika planetách, každá s vlastními unikátními obyvateli, netvory a faunou. Proti zkorumpované galaktické vládě ale nebudete bojovat sami, nýbrž si do svého taktického týmu můžete naverbovat další spolubojovníky.
Ve hře Gray Zone velíte svým hrdinům a ostatním přátelským jednotkám tak, abyste se vyhnuli nepříteli, či ho zničili. Vaším úkolem bude plnit příběhové mise, ty jsou hlavní a volitelné, a to tak, abyste minimalizovali své ztráty. Budete vytvářet týmy, používat různé zbraně, předměty, stroje a vozidla. Hra nabízí „taktický mód“, který zastaví čas, a umožní si v danou chvíli rozmyslet další kroky, případně rozdat různé úkoly různým jednotkám v jeden moment.
Gray Zone bude rozdělena na 4. kapitoly dohromady s 25 misemi, přičemž ta první kapitola v podobě šesti velkých a jedné malé mise má v rámci předběžného přístupu na Steam dorazit v březnu 2020. Hra je určena pouze pro PC, obsahuje českou lokalizaci a ta první úvodní část veliká 3,6 GB by měla stát 19,99 EUR (cca 500,-) s tím, že jak se celá hra rozšíří, zvedat se bude i aktuální cenovka.
Pokud sem pochopil, jedná se o další squad base strategii že?
V podstatě asi jo, ale pokud jsem to pochopil správně, tak nikoliv na tahy jako třeba XCOM, ale v reálném čase s možností pozastavení času
Takže ancestors legacy like, škoda, čekám až vyjde něco jako c&c, rae.
Zdravim, budeme mat managment surovin a vyrobu jednotiek od misie 4. Klasicky model tazby a budovania zakladne pribudne neskor v misii 7 a postupne sa bude rozsirovat s kazdou dalsou misiou. Cize nasa hra nebude len o bojovych misiach bez manazmentu ale bude sa striedat s budovatelsko manazovacimi misiami. Funkcie budu postupne pribudat, aby toho nebolo privela na hraca