Když minulý rok vyšel Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, mnoho hráčů bylo rozčarováno stavem a nezábavností hry (včetně mě). Mnoho nesmyslných rozhodnutí udělalo hru horší, než byl její předchozí díl Wildlands. Avšak tvůrci z Ubisoftu se stále snaží titul vylepšovat, což je rozhodně sympatické. A s chystaným updatem to vypadá, že se konečně vykročilo tou správnou nohou. Aktualizace s označením 2.0.0 se totiž do hry podívá 24. března a přinese s sebou příjemné novinky.
Hlavní její součástí bude tzv. Ghost Experience, která hráčům umožní různými způsoby upravit požitek, jaký chtějí ze hry mít. Ve své podstatě budete mít nově na výběr ze tří typů zážitku: běžný, imerzivní a uživatelský. V běžném hra funguje identicky jako při jejím vydání. V imerzivním dostanete zcela nový zážitek, kdy ze hry naprosto vymizí jednotlivé úrovně veškerého vybavení, bude upraven systém získávání zbraní a přibudou i nové taktické možnosti (nutnost dávat si pozor na výdrž či omezené automatické uzdravování). V uživatelském si pak budete moci dle libosti povypínat a pozapínat různé věci tak, abyste si vytvořili ten nejlepší zážitek přímo pro vás.
Součástí této aktualizace taktéž bude nová Engineer třída, která způsobuje větší zranění dronům, může u sebe nosit více útočného vybavení a lépe ovládá závěsný granátomet (majitelé Year 1 Passu budou mít exkluzivní přednostní přístup, jenž bude trvat od 24. do 31. března). Samozřejmostí jsou i různé možnosti žádané komunitou, jako je třeba přidání možnosti úpravy kamery, vylepšené prohrabování se inventářem, nové možnosti pro skákání s padákem, přepracovaný respawn systém či vylepšené řízení vozů.
Kromě toho všeho 24. března taktéž odstartuje druhá epizoda hry, pojmenovaná Deep State. Ta bude zpřístupněná všem majitelům Year 1 Passu a do hry přidá novou sérii úkolů a nové mapy do PvP režimu Ghost War.
Avšak díky pracem na těchto úpravách byli vývojáři donuceni posunout vydání připravovaného druhého raidu. Zároveň autoři ujišťují, že se stále pracuje na přidání počítačem ovládaných parťáků, stejně jako na úpravě umělé inteligence nepřátel.
Vyplatí se počkat. Ghost Recon to už teda neni dávno, ale člověk se u toho zabaví. KOnečně můžeme začít hrát.
Tak ne, tohleto se fakt nedá, zlatej Wildlands
Ze začátku jsem na hru podobně nadával, ale po aktuálně 120 hodinách už asi chápu, co chtěli tvůrci udělat jinak oproti Wildlands a hru si užívám. Obávám se, že Breakpoint je nastavený už v základech a razantní změny požadované komunitou, z něj udělají guláš.
Bohužel základní nedostatky, jako houbovité drony á la Division, nebo fiktivní (byť nádherné) prostředí ostrova zůstanou…
Tohle měla mít hra už při vydání. Na tohle se dělaly reklamy. O tomhle se všude říkalo „Bude to immersive af, zranění a tak.“ Tohle všichni čekali.
Přijde mi, že to co lidi hráli do teď byl Early Access a až teď přijde to hlavní, ten největší trhák na hře. Nestíhali a tak vydali co mohli. Proto byly všechny ostatní hry odloženy, protože viděli na Breakpointu, že takové hovno jim moc nevydělá. Ale vsadil bych se, že kdyby jo, tak k žádným odkladům by nedošlo.
A nebo to tak má být. Třeba to je Ubisoftí strategie. Prvně vydat sračku, kterou si lidi stejně koupí kvůli značky, hypu apod. a až potom vydat to co všichni chtějí a přitáhnout tak více lidí a vydělat i po půl roce po vydání.
Tenhle mód vypadá dobře, vyzkoušel bych si jej ale… ¯\_(ツ)_/¯ ten vlak už ujel.