Probouzíte se jako prázdná schránka a vstupujete do roztříštěného a podivně pokrouceného světa, kde nacházíte pouze seschlé a hnijící pozůstatky lidstva. Jste ale vyzváni tajemným Dark Fatherem, abyste prozkoumali nehostinnou krajinu a našli skryté svatyně oddaných následovníků. Na nejposvátnějších pozemcích Mortal Shell se budete muset postavit a porazit nepřátele a sklidit posvátné žlázy. Úplně sami ale nebudete. Po této zemi najdete zbytky zatracených válečníků, jejichž schránky můžete použít a získat tak jejich jedinečné schopnosti a znalosti zbraní. Ale Dark Father je z nějakého důvodu zoufalý a popohání vás ke splnění vašeho úkolu. Ale proč a za jakým účelem?
Takto nějak je nastíněn děj nového akčního RPG od studia Cold Symmetry s názvem Mortal Shell. Tvůrci vsadili na nekompromisní, autentický a hrůzně krásný vzhled, zasazený do tradičního soulslike žánru. O vydání hry se postará společnost Playstack, která předpokládá, že se hry ve verzi pro PlayStation 4, Xbox One a přes Steam pro PC dočkáme někdy ve třetím kvartálu tohoto roku.
Hru Mortal Shell, která měla v prvních dnech vývoje pracovní název Dungeonhaven, vytváří hlavní tým 15 lidí, kteří již dříve pracovali na „některých z největších AAA titulů“.
„Pro malý tým, jako je ten náš, se dá vývoj takového titulu v mnoha směrech přirovnat k přeplutí oceánu na paddle boardu,“ uvedli ve společném prohlášení spoluzakladatelé Cold Symmetry Andrew McLennan-Murray, Anton Gonzalez a Vitaly Bulgarov.
„Konečné oznámení Mortal Shellu je pro naše životy jedním z nejúžasnějších a nejděsivějších zážitků, které jsme zažili. Poslední dva roky byly obdobím nepřetržitého růstu, plného šokujících odhalení složitosti, vedoucí k vytvoření takové videohry, kterou byste si vy sami opravdu rádi užili.“
Ve hře Mortal Shell musíte objevovat schránky „Shell“, což jsou ztracené pozůstatky poražených válečníků. Když je probudíte a obsadíte jejich těla, v podstatě si rozšíříte povědomí o různých forem boje. Musíte si najít takovou schránku/Shell, která bude nejlépe vyhovovat vašemu stylu boje. Každá nabídne vlastní jedinečné zvládnutí dovedností a upgradů zbraní.
Boj je založen na úspěšné strategii a rozhodování. Vaše přežití vyžaduje přesně vedené útoky a instinkty. Kampaň bude silně nelineární. Můžete si zvolit vlastní cestu přes močálem zamořené nížiny, přes katedrálu v obsidiánových skálách nebo se nejprve vydáte do starověké zamrzlé krypty v hřebeni hory. Vaše cesta bude ale přerušena zoufalými protivníky, oddanými nevyzpytatelným bohům.
Čím silnější bude ale vaše spojení s se schránkou Mortal Shell, tím lépe budete využívat vrozený talent předchozích majitelů. Navíc můžete využít systém upgradů a na čepel použít kyselinu nebo můžete nastudovat temné tajemné schopnosti, které vaše útoky posílí naprostou nadpřirozenou devastací nepřátel.
Níže se můžete podívat na screenshoty nebo navštivte oficiální internetovou stránku hry a zaregistrujte se do omezeného uzavřeného beta testu.
Zdroj: Cold Symmetry a Playstack
Mortal Shell jsem si po shlédnutí okamžitě přidal do seznamu přání na Steamu. Na tak malý tým to vypadá jako absolutní skvost. Pro mě jednoznačně překvapení roku.
Že na tyhle hry moc nejsem, tak takhle se mi líbí. Také budu sledovat.
Nejlepší souls hry umí momentálně fakt jen From Software. Lords of the Fallen je docela fajn, ale není to úplně ono. Ostatní hry tohoto žánru mi připadají nedotažené. Ale tohle na první pohled nevypadá nijak špatně. Budu to sledovat.
Ta hra vypadá hodně dobře, ta inspirace Dark Souls je i na tom grafickým kabátku hrozně vidět. Píšu si na seznam her co do budoucna sledovat.
Btw: V článku máte hrozně chyb, zase.. 😁
Tu inspiraci právě lidí chtějí, Dungeonhaven bylo takové sluníčkové..z čehož vyšel Mortal Shell.
Článek mi přijde dobře sepsaný, každý chybujeme.
Já včera dostal podobnou reakci na můj článek na webu, hold ani zing moderátoři nemají příjem jak bulvární novinky.cz.