Původní zpráva:
Dnes ve 14.00 Ubisoft překvapil, dovolím si říci všechny, spuštěním právě probíhajícího streamu, na kterém jeden z umělců vytváří teaser na nové Assassin’s Creed. Prozatím není jisté, kde bude hra zasazena, ani jaký bude podtitul, vše je ale jen otázkou okamžiku.
Celé zpracování teaseru je prozatím opravdu zvláštní. Artwork je v polovině předělen na dvě části a zdá se, že by hra mohla být zasazena do dvou odlišných částí světa zároveň.
Konkrétní informace bychom se měli dozvědět dnes večer.
Aktualizace 22:00:
Stream je u konce a my jsme se dozvěděli, že podtitulem hry je Valhalla a hra se tak opravdu odehrává v době Vikingů, jak se již dlouho spekulovalo.
Ačkoliv jsme se bohužel nedočkali žádné ukázky kromě onoho artworku a loga, máme nyní přislíbený cinematic trailer (ty Ubisoft opravdu umí), který bude vypuštěn do světa zítra v 17.00.
Watch the World Premiere of Assassin's Creed Valhalla April 30th at 8am PDT / 5pm CEST. #AssassinsCreed
— Assassin's Creed (@assassinscreed) April 29, 2020
Příště ať dají kamery do kanceláře a můžeme několik let sledovat kompletní tvorbu hry od začátku do konce
Ubisoft montréal kooperuje s 14 studii… Tak jestli tohle nebude mít animace a assets alespoň na úrovni Unity tak už nevím…
Opětovný Remake Origins….
Za mě AC skončilo Unity a Origins.
na hře dělá přes 14 studií,což už je dost 👍
To je strašně moc. Například na CP2077 dělají 3 nebo 4. Další dvě dělaj na mulťáku a té mobilní hře.
Snad tam nebude chaos a maj to pořešený.
15 studíí
Tak mě napadá- Valhalla- máme po vzoru Odyssey a Fate of Atlantis čekat rozsáhlou DLC kampaň o severském božstvu alias první civilizaci? Sice jsem radši, když se AC drží pokud možno reálné historie, ale musím uznat, že Yggdrasil by byl fajnová rozhledna.
Nebo výprava do Konstantinopole, kde bys bojoval ve službách Byzantského krále.
Podle mě ano. Origins to tak mělo, Odyssey taky. Nejdřív „příběhové“ DLC a pak Isu / mytologické DLC.
Tahle forma mi vyhovuje. I to epizodické vydávání mi nevadí, kromě případu Odkazu první čepele. To byla taková kejda, že to nemuseli víc roztírat
Obrázek byl doplněn o skrytou čepel https://twitter.com/UbisoftMTL/status/1255610392283418626/photo/1
Další co může některé potěšit je, že na hře nejspíš pracuje scénárista co napsal příběh pro AC4, Revelations, Embers a chvilku dělal i na Origins.
https://twitter.com/AshrafAIsmail/status/1255589894967050240
Revelations byl dobrý, ale zrovna Black Flag i Origins patří příběhově mezi ty nejslabší díly v sérii. Jestli se ale nemýlím, na každém díle pracovalo víc scénáristů, takže těžko soudit, jakou roli hrál zrovna tenhle.
Ano, ale zase na druhou stranu dle mě Black Flag a Origins jsou z těch nových AC nejlepší (hratelně)
To neviem či je to na tešenie sa. Keby mám zosumarizovať nejaký príbeh z Čiernej vlajky tak neviem ani zaťať. Celá hra bola postavená okolo kvalitného gameplay a príbeh bol iba nejaká omáčka. Veď hlavný hrdina sa stal Asasínom niekedy až ku koncu, dovtedy to bola obyčajná pirátska hra s tým, že hlavný hrdina mal náhodou asasínsky mundúr.
Trapne a to ihned ze dvou duvodu:
1) okata snaha svezt se na vlne popularite vynikajici God of War s nepochopením proc GoW slavil uspech
2) jadrem AC her je honosna vertikalni architektura, pokud nepujdou cestou fantasy cekaji nas maximalne chyse.
Doufal jsem v dil zasazeny bud do blizke budoucnosti, ktery by mirne suploval absenci Sama Fishera, nebo do jakekoliv historicke epochy s civilizacni urovni na urovni antickeho Recka, Rima, renesancni Italie etc… (treba Cina za Kublajchana v dobe Marca Pola)
Taky jsem přemýšlel, jakou architekturu chtějí použít pro vikingy, ale proto to nejspíš bude že dvou oblastí. Tundra severských států kombinovaná nájezdem do Anglie a tam už nějaký ty baráčky budou.
Dle mě tam budou pro lezení hlavně přírodní „překážky“ a hrady
V té době hrady nebyly, pouze menší pevnosti, o nějakých kamenných monstrech si mohli tehdá nechat zdát.
Myslíš že to bude historicky přesné? HA HA HA …
Pokud chcou trochu nastínit dobu měli by se snažit, jelikož dneska do ruky knihu nikdo nevezme a historii většina čerpá ze seriálů, her a většinou hloupých internetových článků tak by se mohli trochu snažit.
Dneska se každý po shlédnutí seriálu Vikingové považuje za znalce.
Historickou přesnost bych od Ubisoftu vážně nečekal
God of War, to je ta hra, co se okatě svezla na popularitě Vikings a celkové popularitě severské mytologie za poslední dekádu?
Tak je to přece Ubisoft. To je jako pít několikrát vyluhovaný čaj. Ty nikdy s ničím novým a originálním nepřijdou
hmmm, že by okopčili Zaklínače 3 a teď se vrhli na GoW? Uvidíme až hra vyjde, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byla pravda lol
Kdyby někdo chtěl ten obrázek jako tapetu, tak tu je v rozlišení 9000x4100px.
http://far-cry.cz/wp-content/gallery/assassins-creed-valhalla/Asassins-Creed-Valhalla.jpg
Luxus, nádhernej artwork. Borec má asi trochu talent. Na hru se moc těším. Vezmu rovnou PS5 verzi ať to stojí za to. Za týden má být na netu i první gameplay video.
Tvl já nemůžu….
Martin to že sa hra bude odohrávať na dvoch rôznych mapách nie je nič výnimočné, ani v sérii nové. Už Rogue bol predsa v severnom mori, New Yorku a časti Karibiku.
To je pravda, ale ještě nikdy AC nemělo dvě rozdílné open world lokace, jen koridory. Tak či onak tuto možnost finální podoba artworku vyvrací.
Nepočítaje mobilní hry, kdy přesně mělo AC koridory? Mimochodem, už první AC mělo hned několik open world měst, stejně tak další díly, s jednou mapou přišel až Black Flag, zato ale byla obří, plná moře. Něco podobného čekám i tady, Norsko, Británii a mezi nimi rozsáhlé moře s ostrovy.
Máte pravdu, nejednalo se o koridory – moje chyba. To, že jsem do článku napsal, že artwork původně odkazoval na dvě mapy skutečně poněkud výjimečné mohlo být, protože všechny mapy AC před Odyssey byly malé a vetšinou se rozkládaly na max. několika čtverečních kilometrech. Vyjímkou bylo AC Rogue a Black Flag, jejichž mapy ale z drtivé většiny zabírala voda a rozhodně se (budeme-li počítat pevninu) nejednalo o tak rozlehlý open world, jako u Origins nebo Odyssey. Proto jsem si nedokázal představit, že by byli schopni zpracovat dva velké open world světy právě ve stylu předchozích dvou her.
Starověký Egypt i Řecko ale přece jen měly poněkud rozsáhlejší města, zdobená spoustou soch, maleb a jiných pracných dekorativních prvků, zatímco zde bude vrcholem civilizace holé hradisko s kamennými zdmi, kostel a pár chalup kolem, takže si dokážu představit, že co práce ušetří na architektuře, o tolik se zvětší herní mapa.
snad nemáš pravdu
Odyssey už byl dost velkej i na moje poměry.
Tak tradiční retrodron na scénu -_- (mohl zůstat na vlajce)
Už se těším na černý vikingy
Nezapominej na zlute vikingy !
Snad to bude chlap… Ale ty vousy mi dávají naději :DDD
Řekl bych, že se nevzdají své „multicultural team with various genders and beliefs“ politiky a stejně jako v Odyssey půjde zvolit buď mužskou, nebo ženskou postavu. Což sice bude znamenat, že ani jedna z postav nebude napsána tak dobře, jako v dobách, kdy šili příběh na míru pouze jednomu hlavnímu protagonistovi, ale jsou horší věci, které mě pálí daleko víc, třeba to, že se ze série poněkud vytratil jakýkoli příběh, spolu s tím, jak se z ní stále víc stává loot everything rpg a čím dál víc se utápí, jak jsi psal níže, v moři otazníčků. Taky se vytratil zábavný parkour- když jde vylézt kamkoli jakkoli, to má do zábavy daleko, to už je pak nutná doprava z místa na místo- a taky důraz na sekvence tak cool působících stealth killů, přičemž tyto dva prvky spolu se silným příběhem tvořily kdysi samé jádro série, kvůli kterému se stala tak oblíbenou. Je to škoda, přitom žánr akčních adventur teď tak vzkvétá, RDR2, Spiderman, GoW a mnohé další.
Odyssey hráli lidi víc za Alexia… (viz link dole) Dvě třetiny. Mít ženu vikinga (vikingžku? wtf) je imho hloupost. A myslím, že snad důsledky Get Woke, Go Broke začínají docházet lidem i v entertainment průmyslu. Ta přehnaná korektnost zabijí produkt, protože mainstream na rozdíl od těch jednoprocentních aktivistů není tak slyšet. Ale to je zas můj názor a sem se moc nehodí, není to můj blog
Ale souhlas se vším, cos napsal. Prostě AC šlo s dobou, kdy Zaklínač 3 byl opěvován léta a snažili se našroubovat do hry RPG prvky, někde vhodně, někde na můj vkus už ne. A nafukovali svět na úkor příběhu (Odyssey bylo z pohledu příběhu snad horší než Syndicate, AC od Quebecu od r. 2018 s rezervou a bez hypu). Raději bych, kdyby si vzali za vzor RDR2, luxusní single player s krásným světem, který nemusí být tak rozlehlý, bez otazníků, který odměňuje hráče, co se snaží opravdu prozkoumat svět, odkrýváním různých tajemství… Ale to bych asi chtěl moc. Máme teprve obrázek a ještě ne ani hotový, snad přidají něco, co je v GR Breakpoint: immersive a ten původní styl hraní.
https://www.usgamer.net/articles/assassins-creed-odyssey-kassandra-alexios-ubisoft-protagonist-choice
Nechci být rejpal ale slyšels někdy pojem Shield Maiden? Female warriors v norské mytologii fakt není něco co by ted zavedl Ubisoft kvůli korektnosti.
Má pravdu ten chlapec
I tak je to diskutabilní a stojí to pouze na základech toho, že se našel hrob ženy, která byla obklopená zbraněmi. Nejde prokázat, že by se běžně ženy objevovaly v nájezdech s muži, ale i popřít, že by nemohly.
Akorát se toho vždy chytnou média a jdem měnit historii.
Kuše!
pokud nebude mozne hrat za trasgender, budu si u ubi stezovat za sexismus
Snad překopají soubojovej systém a nebude to tak kostrbatý jako u předešlých dílu.
Odteď už se nikdy nebudu smát žádnému hernímu obalu, když vidím, jaké mraky práce to dá. 4 hodiny pryč a ještě zdaleka nekončí, a to přitom maká fakt rychle a skoro nic neopravuje.
No… a to ještě používá předpřipravené assety, které zabraly další desítky hodin práce.
Pravda, to by byl pořádně dlouhý stream, kdyby měl celý ten artwork vytvořit úplně z ničeho.
A pak se lidi diví, že vývoj filmů a her stojí tolik peněz, když musí kreslířům platit za tu tunu conceptů, které dělají x hodin.
Stojí za tím mnohem víc práce a lidí, než si člověk dokáže představit. Mimochodem grafik je skvělej a jde mu to krásně od ruky… ikdyž to bude nejspíš předpřipravenej záznam 😃…
No hele oni to tam doslova přehánějí.
Udělal spoustu práce kterou pak překryl jinou, používá připravené části které pak z poloviny vymaže, jiné skoro vytvoří od základu. Vyladí něco co pak přeplácne něčím jiným. Prostě si tam spíš s námi hrají. Něco typu – „leaky říkaly že to bude o vikingách a teď tu je hrad, dva vojáci a loď. Po chvilce se z lodě stane Knarr, z jednoho vojáka rytíř, z druhého vikingský válečník a z hradu dobytá zřícenina. V podstatě jako by se nám před očima odehrávala ve velmi zpomaleném režimu invaze válečníků na staré území.