Od vydání Doom Eternal již nějaká doba uplynula, a proto se Bethesda rozhodla oslavit vysoké známky, které hra získala novou upoutávkou. Naši recenzi, ve které jsme hře udělili 9/10 jste si mohli přečíst již před vydáním hry, a ačkoliv jsme si na několik věcí stěžovali, verdikt zněl následovně:
Parádní adrenalinová divočina, která fanouškům minulého dílu nadělí dvojitou porci nášupu. Zároveň se ale snaží zapracovat řadu nových prvků, z nichž ty hopsací mi příliš nesedly. Naopak mne zaujal propracovanější příběh, byť je většinou vyprávěn formou textu. Každopádně je patrná snaha o posunutí série dál, což se po stránce pestrosti a rozsáhlosti jednoznačně podařilo. Některé věci mohou být v této hře rozporuplné, ale když šlape, tak šlape jako žádná jiná.
Díky bohu, že se to dá koupit normalne a ne jako u Rage 2, kde clovek kupoval mince aby koupil DLC s tim, ze vzdycky mel par minci extra aby ho to jo nutilo koupit si dalsi-prasarna proste…
Mě by zajímalo, jak to někdo může hrát na vyšší obtížnost než ultra violence?
Zkusil jsem si to, ale po chvilce jsem musel snížit na hurt me plenty a i tam jsem to považoval za těžké.
Neustále řezat malé démony kvůli munici, BFG a Unmaykr si téměř neužiješ kvůli málo nábojům, dementní skoky viz konec levelu Urdak, některé schovky stojí dva a více extra životů a naprosto OP Marauder.
Příště prosím více vyvážit obtížnost, odstranit skákání a zredukovat hledání otázníků.Jinak cajk.
Dohrál jsem to 3x Nightmare a těžký byl možná tak první run, zbylé 2 runy byly brnkačka. Problémy s municí jsou jen v prvním levelu. Marauder je spíš meme s tím jak je jednoduché ho zabít. Skákání mě osobně nevadilo ba naopak jsem si ho užíval, ale chápu proč to lidem vadí. Pokud člověk k tomu přijde jako k jakékoliv jiné střílečce dost těžce pohoří. Eternal nejde hrát jako bezduchou střílečku kde vypne mozek, tady musí neustále přemýšlet nad arénou, nepřátely, tím co má aktuálně k dispozici a vytvořit si optimální cestu k vítězství. Tady už nejde celou hru projít jen s dvouhlavňovkou nebo Gaus cannonem. Každá zbraň a každý jeden prvek schopnosti kterých hráč disponuje musí používat. Nemůže hrát s tím že polovinu arzenálu bude ignorovat
Asi se to moc neprodává. Už to má pár dní slevu 25% a popravdě se tomu ani moc nedivím. Většinou se snažím dohrát celý level a to množství nepřátel je až otravné. Pokaždé mě to začne nudit a přemáhám se dokončit level a někdy to už prostě nejde. Takhle se dnes prostě dělají hry. Aréna za arénou kam vám pošlou padesát nepřátel bez přemýšlení a prostě napráskají random spawn aby se stihla svačina a říkají tomu obtížnost. Kolikrát už skoro křičím kolik minionů mi tam ještě pošlou než budu moct jít dál a mít to konečně za sebou. Naskákáno na jedné aréně mám více než za celou trilogii crashe bandicoota a navigace je v podstatě jen na vás. Design levelů je díky parkouru taky na pěst. Kolikrát nevíte jestli je to cesta k secretu nebo prostě jen design který díky double dash klidně skočíte ale zastaví vás neviditelná zeď když zjistíte že nope – tady není secret jen level design. To vás nějaké prozkoumávání rychle přejde ale to nevadí protože vám časem dojde že o většinu secretů stejně zakopnete jak jsou nenápadné a hra vás před ně doslova dovede – jen se občas musíte podívat nahoru. Rozhodně to není plynulá jízda jako DooM 2016 a trávíte tu na mapách zbytečně moc času díky zbytečným hordám a častému hledání nějakého miniona v nějakém rohu mapy aby vás hra pustila dál a musíte k němu ještě doletět. Za mě jediná dvě plus co tahle hra má jsou druhy nepřátel (včetně jejich likvidace) a obtížnost. Už na střední je to slušná jízda. Za 20 Euro to bude super nákup.
Stěžovat si na velké množství nepřátel v DOOM hře je jako si stěžovat na velkou mapu v Total War hře nebo velké množství aut v závodní hře. Názor ti brát nebudu, ale 92% pozitivní hodnocení na steamu říká opak.
Tak Total war velkou mapu využije a je tak vyvážená – tohle bych přirovnal spíš k prvnímu Supreme Commander a u závodní hry je velké množství aut kvůli různorodosti což jde srovnávat s druhy nepřátel které jsem uváděl jako plus ale na třiceti metrech spawnout 50 nepřátel je doslova lenost kor když 80% z nich je otravný balast co ti má jen sypat náboje na ty větší.
Ty malý můžeš ignorovat. A spousta se jich dá zabít jedním výstřelem naráz. Doom 2016 mohl mít najednou maximálně 12 demonu a šlo to poznat, tady je limit snad dvojnásobný a je to jedině dobře
Zaslouženě. Dohrál jsem ho zatím třikrát, neunikl mi ani jedna týdenní challenge a zrovna jedu kampaň na ultra nightmare. Okamžitě se z Eternala stala jedna z mých nejoblíbenějších her. Teď jenom doufám, že ty DLCčka budou za něco stát.