Práce na pokračování nepříliš úspěšné looter-shooter hry Anthem nejsou žádným tajemstvím a již dříve jsme se dozvěděli o tom, že se na titulu pracuje pod označením Anthem 2.0. Nyní se ke hře vyjádřil ředitel studia Bioware Austin – Christian Dailey a v květnovém blogu se k pokračování krátce vyjádřil.
Na titulu v současnosti pracuje malý tým vývojářů, který ověřuje jednotlivá designová rozhodnutí. Tento tým zkouší jednotlivé experimenty/prototypy, aby zlepšily oblasti, s nimiž nebyli hráči spokojeni a zároveň se snaží zachovat vše, co mají fanoušci na Anthemu rádi. Vývojářský tým momentálně čítá 30 zaměstnanců. Ano, vydání hry je stále daleko, ale cítíme potřebu se navrátit k rýsovacím prknům a zde nám tato velikost vývojářského týmu poskytuje dostatečnou flexibilitu, kterou bychom si jinak nemohli dovolit.
Takto malý tým může být pro leckoho překvapující, ovšem toto vyjádření se shoduje s dřívějším tvrzením Casey Hudsona, který sdělil, že poskytnou vývojářům dostatečný čas pro analýzu jednotlivých herních mechanik s cílem vylepšit hratelnost, aniž by výrazně pozměnili jádro hry.
Ačkoliv je tedy vydání hry stále daleko, je hezké vidět, že nás Bioware o tomto titulu nadále informuje. Zasazení a jádro hry není špatné, ovšem minimální množství obsahu, plochá hratelnost a nekonečný grind už ano. Pokud se však Bioware skutečně podaří vylepšit problematické prvky hry, nemusel by být výsledek vůbec špatný.
PS: A co vy? Těšíte se na pokračování tohoto titulu nebo jste nad touto značkou již zanevřeli? Neváhejte se s námi podělit o své názory v komentářové sekci.
Už jsou docela nudní s těmi opakujícími se zprávami Jan to celé překopou a skutek utek. A to se mi původní hra dost líbila i přes všechny ty hejty
Spoustě her se podařilo vyhrabat z hnoje, jako například Siege, No Man’s Sky, Division a nebo taky Battlefront od EA, takže nevidím důvod, proč jim nevěřit. Když se chce, tak to jde. Uvidíme za rok nebo za dva, až vyjde první verze.
To bude za perlička mezi looter-shooter
.
to zas dopadne
Vazne bude pokracovat tahle blbost?? Koupil jsem ve a vydrzel hrat hodinu. Kravina na kvadrat!
A čo si od toho akože sľubujú ? Ze všetci čo to hrali predtým si polámu nohy len aby si to mohli zahrať znova, len teraz bledomodrom ? Mali to nechať umrieť a venovať sa radšej niečomu inému alebo dať tie vyhodené peniaze na charitu
30. nedelaji si z nas tak trochu legraci?
Tohle číslo by dávalo smysl pro hlubokou předprodukci – pár scénáristů brainstormuje příběh a pár artworkařů jim k tomu maluje artworky.
Ale na překopání existující hry nevím nevím… na druhou stranu, Anthem je unikátní projekt po mnoha stránkách, tak třeba to dává smysl. Těžko soudit bez konkrétnějších informací.
Za sebe bych asi radši kdyby tu hru nechali umřít (i když se budu cítit poněkud okraden) a dali si raději záležet na té budoucí, ideálně novém IP.