Již od oznámení Assassin’s Creed Valhalla se objevují informace o velikosti hry. Ačkoliv jsme doposud mohli slyšet, že Valhalla bude o něco menší než Odyssey, podle nynějšího vyjádření producenta hry Juliena Laferrière to nemusí to být pravda.
Pokud jde o rozsah hry, tak bych řekl, že je Valhalla asi o něco větší než Assassin’s Creed Odyssey. Momentálně nemám k dispozici přesné údaje o délce hry, ale pro tuto hru jsme vytvořili nejen celou zemi, kterou je Anglie, ale také velkou část Norska. Ve hře máme i další lokace, ale o těch momentálně nemohu mluvit, a ty se také podílejí na velikosti hry. Valhalla není malou hrou, je titulem, který je ambiciózní, a který hráčům nabídne mnoho hodin zábavy.
Z tohoto vyjádření se tedy vyplývá, že by Valhalla naopak mohla být vůbec největším dílem série. To je, vzhledem k velikosti Odyssey, poměrně šokující představa, vezmeme-li v potaz, že mnozí Odyssey ani nerozehráli právě kvůli velikosti a takto rozsáhlá hra by tedy mohla být pro některé problém.
PS: A co si o takto rozsáhlých hrách myslíte vy? Vyhovuje vám to nebo byste byli raději, kdyby byl tento titul menší? Neváhejte se s námi podělit o své názory v komentářích.
tam je stejně úkolů jak na poloviční mapě taže velké mapy jsou kničemu …
= jeste vetsi nuda nez Odyssey, kde velikost znamena jednotvarne, nezajimave lokace, priserne nudne a nekonecne rozhovory a stejne nudne ukoly. Nejspis ubisoft maji automaticky generator obsahu a tim si ulehcuji praci.
K cemu je velka mapa kdyz tam budou stovky stejnych ukolu
Tak jelikož to vypadá, že půjde přeplout z Norska do Anglie lodí, tak stejně bude 1/3 mapy jen moře. Plus pokud půjde přeplout ještě třeba na Island nebo někam. Každopádně co jsem koukal a četl rozhovory s vývojářema, hlavně teda s Ashrafem, tak to vypadá, že se fakt snaží, aby to bylo co nejlepší a berou kritiku na vědomí. No uvidíme jak to dopadne
To s tou vodou ale stejně nechápu. Proč nám dávají možnost přeplout z Norska do Anglie, když stejně hra nebude mít námořní bitvy, takže to bude jen o koukání na vodu a držení W. Hádám, že sem tam narazíš na bouři, ale to bude asi tak to nejzábavnější, co se ti za celou cestu stane.
Jo, nad tím jsem taky přemýšlel a moc to taky nechápu. Asi si to přeplujeme jednou, při první plavbě do Anglie na začátku hry a pak už jen fast travel. Ale zajímá mě, jestli něco vymyslí, aby to stálo to za to. Třeba se lodě budou jen naloďovat, bez předchozího souboje, ale co vím tak Drakkar prostě nebyl loď na bitvy, takže si to fakt nedovedu představit.
Pokud někdo vyloženě nepopřel, že tam budou, tak do hry ty bitvy nějak vměstnali. Nebo aspoň bitvičky. Můžeš bojovat proti ostatním Vikingům i proti králi Alfrédovi, nebo třeba jen napadat kolem plující lodě kvůli materiálům na upgrade svojí osady, grindu se meze nekladou.
more nejspis slouzi jako loading…
Jediná věc, která mi tak nějak dává naději je to, že na tom pracovali delší čas, takže pokud se svět smysluplně vyplní, tak v pořádku. Jenže ta naděje trochu uvadá, když si vzpomenu na nedávne hry od Ubi. To je pořád velký svět, který je z dálky pěkný, ale když se na to člověk podívá blíže, zjistí, že nic moc nenabízí.
Odyssey jsem kvůli její obsáhlosti nedohrál, jedna z mála her u které jsem si řekl, že na tohle fakt nemám čas. Pořád mi leží na harddisku, tak možná někdy, nerad nechávám hry nedohrané. Tohle vyjádření mi ovšem spíš zní jako dohad, mapa možná bude mít větší pozemní část, ale ve výsledku by měla být kompaktnější, u Anglie ani Švédska není tolik ostrovů jako v Řecku. Tou tajnou lokací je podle mě buď Island, Grónsko nebo Valhalla a lá první civilizace.
Tak hlavně že tam budou zase lodě, jde vidět že v ubisoftu mají pořád nové a nové nápady…
Zajímalo by mě, jaký na tohle mají názor casual hráči. Jestli je velikost světa demotivuje nebo naopak mají radost, že mají hru, která jim vydrží na několik desítek nebo i stovek hodin.
Já osobně jsem completionist, kompletionista nebo jak mi google přeložil dokončovatel, takže se od začátku hry snažím sbírat co se dá a plnit všechny vedlejší questy než se pustím do hlavního příběhu. U AC mi ta rozloha celkem vadí, protože po několika hodinách dodělám jednu lokaci, myslím si že mám hotovo, a po dokončení pár hlavních questů se tam objeví další. Tohle se opakuje pro každou lokaci, takže třeba 20x + DLCčka + gearování.
Takže to vlastně většinou dopadá tak, že ani nedohraju hlavní příběh, protože je kolem tolik věcí na splnění, že mě do té doby hra omrzí.
Myslím si ale, že takhle ale většina hráčů nehraje a vůbec nad tím takhle nepřemýšlí, takže to spíš bude problém jenom se mnou.
Mám to úplně stejně

Mám to stejně. Po vybílení asi 6 úvodních lokací, což samo o sobě zabralo dost hodin, jsem došel do Attiky, která sama byla větší než všechny ty předchozí lokace dohromady, mně došla marnost mého počínání a po chvíli dalšího hraní jsem to vzdal.
Další věc co mi vadila, byla nemožnost vyčistit pevnosti a větší tábory stealthově, v nich 2 kapitáni a polemarcha a ani jeden nejde velký kus hry zabít stealth killem, než se vylevelujete, takže se klidné čištění změní ve zběsilé nájezdy, k tomu furt žoldnéři za patama, kterých je nekonečně mnoho.
A vůbec mi nesedí ten koncept, že seknete nepřítele 100x do hlavy mečem a on je stále živý, protože má vyšší level. Měl jsem rád doby, kdy všichni nepřátelé v AC byli lidi a lišili se jen svojí úlohou- běžci, střelci, normální vojáci a těžkooděnci.
Já jsem teda Odyssey ani nerozehrál, i když to mám připravený, hraju pořád Origins, ale pevnosti a stealth killy jsou stejně otravný. Jako chápu, že kdyby šlo hned od začátku všechny zabíjet jedním čudlíkem, tak hra bude extrémně jednoduchá, na druhou stranu je to pořád nůž do krku
Zase to ale sedí s tím, že je ta hra prostě „bullet sponge“, no… Já mám takový dojem, že v Origins ten upgrade na instakill snad ani není.
Me v odyssej stve ze svet se lvli s tebou, proc krucinal to nemuze byt jak v origins kde mam lvl 66, jdu zrubat 20 rizku co maj lvl 20 a ti jsou bez sance. Doufam ze se vrati seznam splnenych questu jako to bylo v origins – nevim proc to v odyssey zrusili – rad bych se kouk kolik questu jsem uz splnil.
fabioozo86: Svět se levelí s tebou protože sis to tak nastavil
Jde to vypnout aby v lokacích nestoupal lvl podle tebe.
J, to mě v Odyssey pěkně sralo. V Origins to myslím taky nebylo hned při vydání, ale později to tam přibylo a hrálo se to pak fajnově. Při vydání Odyssey jsem nadával na Ubisoft proč to není tady, když už to je v Origins a doufal jsem, že to přidaj aspoň později.
Nepřidali.
Jinak stealth killy podle mě automaticky neznamenají jednoduchou hru, je spousta her, u kterých to neplatí, Hitman, Splinter Cell, Aragami, atd.
Zrovna hraju Odyssey a je to priserny. Origins me hodne chytlo a dohral 100% i s DLC. Odyssey je na urovni Syndicate, takze asi nedohraju ani hlavni pribeh.
U mě záleží hlavně na tom jestli mě hra baví. Je jedno jestli jí dělá deset Kojimů a dostáva hodnocení 30z10 když je to pořád hovadina o chození. Chci říct to že je pro mě důležitý poměr času a zábavy. Jestli za svůj čas dostanu odpovídající zábavu. Třeba Witcher 3 – sbírám každý otazníček než přijde Skellige. Tam už mi to díky hornatosti a s tím spojené době prostě už nestálo za to. Nebo nový Doom Eternal na první pohled sranda která ale rychle vadne protože to je horda za hordou a střílí se tam jen proto aby se střílelo. Předchozí hra byla lépe vyvážená a tam jsem hledal otazníčky kde to šlo i nešlo. U AC na to kašlu. Tolik času nemám. Výjimka jsou poslední dva díly ale jen do určité míry protože i to přestane stát za to.
Dojel jsem Origins na 100%, ted jedu Odyssey mam 105 hodin a hraji zakladni mapu a mam sotva 50% vsech lokaci hotovych (nepocitam nahodile opakujici se vedlejsaky – dat drachmy, dat maso, odnest dopis, nekoho zabit). A pak jsou jeste tri DLC mapy no vidim to ze tam zkejsnu i 500 hodin.
Nemám s tím problém, já to kupuji s tím, že dostanu středověký svět, v kterém se můžu vyblbnout. Ten komu stačí hra na víkend by se asi měl poohlédnout po něčem jiném, her je myslím dost. Já zase naopak trpím, když někdo vytvoří skvělý svět ve kterém neni co dělat po příběhu.
Tam bude celá Anglie? Velikost posledních dvou dílů mi nevadí. Mnoho míst je unikátních a jejich dobové zpracování je naprosto luxusní a uvěřitelné. Je to skoro jako stroj času. Sice každé místo nemá svůj příběh jako třeba RDR2 ale je to hlavně pro lidi které to zajímá a chtějí objevovat. Samozřejmě ale s rozumem… Když nás nebudou tahat po fetch-questech jen proto aby nám ukázali unikátní model ležícího klacku který jinde ve hře nenajdeme tak to bude v pohodě. Ale jak říkám – je lepší mít možnost kterou nevyužít než jí nemít a nemít tak prakticky žádnou.
„Ve hře máme i další lokace, ale o těch momentálně nemohu mluvit, a ty se také podílejí na velikosti hry.“ – Kéž by to znamenalo nějakou otevřenější lokaci v současnosti, to bych hodně ocenil.
Současnost mě v sérii bavila a táhla příběh mezi díly kupředu, ale jen do doby, dokud o něco šlo a bylo v ní něco smysluplného za úkol, tedy přesně do smrti Desmonda. Vzhledem k tomu, že se bude pokračovat s neslanou nemastnou Laylou, nadějí na nějakou rozumnou dějovou linku ze současnosti moc není.
Ubisoft: „Pojďme udělat další díl ještě větší!“
Před nějakou dobou sice řekli, že Valhalla nebude největší nebo nejdelší díl… ale tak pokud zapracují na tom obsahu, což celkem pochybuji, že dojde k extra velké změně, tak to asi nebude takový velký problém. Snad se jedná jen o tu vodu mezi Anglií a Norskem.
Přesně to si my hráči přejeme, co největší svět!! Ten zbytek je passé

jakmile oznámili že by rozloha měla být větší mi bylo jasné že to s největší pravděpodobností bude zase stejná vedlejší aktivita posetá všude po mapě…
Jestli je to pravda, tak si to nechám ujit. Obrovská mapa, kde je otazníků jak hub o dešti, to mě přestalo bavit již dávno. Navíc si myslím, že Ubisoft velké otevřené světy neumí. Neříkám, že nevypadají pěkně, ale je to vždy úměle vyplněné věčně se opakujícími se úkoly, které není ani zábavá plnit. Ach jo.
Hra bude větší a aktivit v podobě otazníků bude míň. Takže buto bude hra relativně prázdná s dlouhýma přesunama mezi lokacema, nebo budou otázníky suplovat repetitivní sidequesty.