Na Nintendo Swich poslední dobou vychází spoustu AAA titulů od vývojářů třetích stran. Po vydání Zaklínače 3, Dark Souls či například Metro 2033 a Last Light si jistě mnoho z vás položilo otázku, co vše ještě může na tuto konzoli vyjít. A právě na to se nyní rozhodl odpovědět producent šanghajské společnosti Virtuos.
Na konzoli Nintendo Switch lze přizpůsobit jakýkoliv titul vydaný pro současnou generaci konzolí.
Když diskutujeme s našimi partnery o jakémkoli portu hry na Switch, prvním krokem je zjistit, jaká jsou jejich očekávání. Jak si představují hotový produkt? Nejde jen o čas nebo rozpočet, jde o dosažení kvality, které si přejí dosáhnout.
Dalším krokem je to, čemu říkáme vytvoření ‚Virtuos‘ Solution ‚. Navrhneme nejlepší řešení, jak konzoli naplno využít a docílíme toho, aby hra opravdu zazářila.
Máme své standardy kvality a samozřejmě nevytváříme produkty nízké kvality.
Největší výzvou je optimalizace operační paměti. Například XCOM2 využívá na PC více než 7 GB RAM, ale na konzoli můžeme využít jen 3,2 GB RAM.
Studio Virtuos na Nintendo Switch mimo jiné upravilo tituly Dark Souls : Remastered, Starlink a nadcházející XCOM 2, BioShock Collection a The Outer Worlds.
Já si koupil na switch mortal kombat 11 a grafika je otřesná nejraději bych hru vrátil hlavně že za ní chtějí ještě víc než za stejnou hru na plejna nebo xbox!!
hra sice bude vypadat jako z PS2, ale naportujeme cokoliv
Presne o to ide. Doom je naportovaný aj na kalkulačky, Resident Evil sa portoval na Gameboy Colour. Switch má grafický výkon 384 GFLOPS. Pre predstavu Wii U má 352 GFLOPS, obyčajný Xbox One, kde veľa hier musí ísť s rozlíšením dole na 720/900p má 1310 GFLOPS. Takmer 4x viac výkonu a stále je to málo. Ten výpočetný výkon je tam daný a keď štandard pre vývojárov je teraz PS4 s 1843 GFLOPS tak Switch musí orezávať.
A teda veľa ľudí zabúda, že túto generáciu odštartovalo Wii U, ktoré malo súperiť s Xbox One a PS4. Switch je už „next-gen“ a bude žiť vedľa PS5 a Xbox Series X.
384 Gflops? To snad ne. To by byl výkonný asi jako Samsung Galaxy S7/8. To vážně?
vždyť v tom je GPU z mobilu
Vážne. Ten Tegra čip má sám o sebe vyšší výkon, ale Nintendo ho podtaktováva. Dokonca v handheld móde (a teda aj Switch Lite) je výkon ešte nižšie. Nejakých 192 GFLOPS čo je menej ako PS3/X360.