Jedním z mnoha důvodů, proč se Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint při vydání nedařilo byla absence spoluhráčů řízených umělou inteligencí, která byla dostupná a velmi oblíbená v předchozím Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands. Ubisoft ale na titulu nadále pracuje a od vydání do hry přidal mnoho obsahu, včetně režimu, jenž odstraní drtivou většinu levelů a HUD a tak je možné se snadno ponořit do hry. Nyní Ubisoft v posledním blogu oznámil, že nadcházející aktualizace přinese právě spolubojovníky řízené AI.
Kvůli tomu, že tým v kvůli současné situace pracuje s domova se rozhodli spojit dvě plánované aktualizace do jedné větší. Té se dočkáme v polovině července a obsahuje následující:
- AI spoluhráče
- Opravu chyb + drobné úpravy za účelem lepšího zážitku z hraní
- Další aktualizace úprav, vylepšení a modifikace zbraní
- Aktualizace PvP
- A další!
Nad tímhle jsem zlomil hůl asi po dvou hodinách. Nějak jsem se sám sebe zeptal proč bych to měl hrát a nedokázal jsem si odpovědět.
Podle mého by to mělo být o osamělém vlkovy ale pokud někdo chce AI spoluhráče tak je fajn tu možnost mít.
Spíš to mělo byt o cooperaci, ale nikomu se do toho nechce tak přidají těm pár samotářům AI parťáky.
Larry: https://www.pravidla.cz/hledej/?qr=kooperace
Tuto mrtvolu uz nik neozivi
yes! konecne je napadlo pridat to co ve hre fungovalo od prvniho dilu
Přesně tak! Breakpoint naprosto selhává v rovině „hrajte jako vlk samotář“. Navíc (bohužel), je ten technicistní ostrůvek mnohem méně sexy než byly drogové kartely. Plus celé to působí jako kdyby zahodili polovinu ověřených a funkčních věcí z Wildlands, což nechápu a je to škoda. AI parťáci jednoznačně pozvedli kvalitu Wildlands a pro Breakpoint to bude velká vzpruha. Ani po 30 hodinách ve Wildlands mě nepřestalo bavit velení komandu. Není nic zábavnějšího než za letu rozdávat pokyny. Ideální pro hráče, kteří nemají čas na kooperaci s jinými živými hráči (můj případ kvůli pracovní vytíženosti). Hrát tuhle sérii sám, bez AI spolubojovníků = prakticky nulový zážitek. Zajímavé je, že v The Division 1 a 2 to funguje, ale v Ghost Recon nikoliv.
No vidíš a já to mám přesně naopak. Ty AI gumáky jsem nechával vždy někde kde se dalo. Na nikoho jsem nečekal a nechal jsem je někde stát a nadával jsem na Ubi, že nemůžu hrát solo. Ať to tam je. Nemám s tím problém, ale ať je tam možnost je vypnout nebo ne. Já Breakpoint hrál sám a užil jsem si to parádně.
tak v Division 1 bylo težký hrat solo ale šlo to a Division 2 tam víc mysleli na solo hrače jako Wildlands šel ale Breakpoint byl broken prostě to spawnovaní nepřatel v základně to ničilo možnost hrat solo
ve vsem souhlas!
s Corvusem
A budou se dát vypnout? Nebo ty fakt nepotřebuju.
No KONEČNĚ!