Returnal v sobě kombinuje prvky side-scrolling akce s různými roguelike mechanikami, které bere a hází je do kabátku střílečky ze třetí osoby, v níž se budete snažit přežít na planetě, která se každým vaším úmrtí mění. Hráči se budou moci instinktivně přepínat mezi různými druhy střelby, přičemž se mohou ihned po úmrtí dostat zpět do akce.
Pro tu nejlepší imerzi titul využívá možností 3D zvuku konzole PlayStation 5, který pomáhá v orientaci v prostředí, což díky intenzivnímu pozičnímu boji bude rozhodně potřeba.
Returnal vyjde exkluzivně na PlayStation 5.
Tak tohle vypadá fakt úžasně, tu politiku XsX nechápu bez exklusivit, jako kdyby samy sobě zapíchli nůž do zad, když vidím tu úžasnou řadu her které čekají na super vystajlované konzoli PS5 začínám znovu šetřit.Můj sen na požadavek ps5 se zatím plní, výkon, RTX funkce, neotřelí desing, nakonec snad i dojde na nové VR a multimédia a potom už mě mají na 100 % v síti.
Nevím proč, ale z toho gameplaye na mě úplně dejchá Mass Effect: Andromeda feel
Sony: Potřebujeme ukázat kolik barviček, světýlek a particles umíme vyrenderovat. Housemarque: Hold my beer… — Vypadalo to zajímavě. Než to někdo začal hrát.
Tohle jsem si kdysi říkal i u Resogunu a nakonec jsem u toho strávil nepěkné množství času.