Dobrodružství Skull & Bones bylo oznámeno poprvé v roce 2017 na E3, kdy ho mělo na starost studio Ubisoft Singapur a tvůrci od té doby několikrát titul odložili. O hře jsme velmi dlouhou dobu neslyšeli a ani nebyla ukázána na nedělní akci Ubisoft Forward. Nyní francouzská gigantická společnost Ubisoft oznámila, že po mnoha odkladech čeká Skull & Bones reboot a vývoj začne od samotného začátku. Plavení po moři a souboje na lodích projdou zásadními změnami. Vývojáři chtějí hru odlišit od Assassin’s Creed IV: Black Flag, na kterém je postavena a bere si z něj silnou inspiraci.
Nechtějí, aby šlo o pouhou recyklaci oblíbeného dílu ze série Assassin’s Creed, ale naopak o jedinečné a odlišné dobrodružství. Po nedávném restartu se k tomu tedy pokusí postavit tak, aby naplnili očekávání hráčů a klasické zažité prvky doprovázející hry od Ubisoftu pozměnili. Zásadní změnou je také vytvoření hry jako live-service titul. To znamená, že veškerý obsah do hry bude přibývat i několik let po vydání na základě komunity a zpětné vazby hráčů. O něco podobného se pokusili (a stále pokouší) vývojáři z Bioware s neúspěšnou open world akcí Anthem.
V tuto chvíli není zcela jasné, zda značka Skull & Bones zůstala pod taktovkou studia Ubisoft Singapur nebo jí převzalo nějaké jiné. Nadále také zůstává záhadou datum vydání, ale jelikož byl vývoj resetován, pár let si určitě počkáme.
Tak to jsem zvědavej co z toho nakonec bude. 😂
To je dost možný. 😂😂
Zda se ze Ubisoft jde cestou svého velkého vzoru EA. live-service game = mene provareny nazev pro mikrotransakce. Na jednu stranu jsem rad, ze nechteji udelat jen vykuchane lodni bitvy z AC, na druhou chteji vytvorit dalsi nekonecnou (= nekonecne nudnou) hru. Prijde mi to jak Star Gate. Skvely film a universum vs nastavovana kase v podobe serialu. Nektere dily byly fajn, ale jinak mlaceni vymlacene slamy. Kdyz uz chteji tvorit nekonecna universa (AC, Far Cry, Watch dog,….), proc si nevezmou priklad treba od Marvelu, ktery u filmu se superhrdiny experimentuje s ruznymi zanry a ohrome mu to vychazi, koho by take bavil po 10. dokola stejny origin nejakeho hrdiny. Jo udelejte piratskou hru, ale at ma zacatek a konec a je proste skvela. Za me radeji kratkou bomba hru, nez extremne dlouhou nudu.
UBISOFT = EA.Zaslepený management, který jde proti hráčům. To nedělají nějaké průzkumy a analizy, aby věděli co herní obec očekává a chce?Zdá se mi, že tyto společnosti vždy udělají pravý opak než se od nich očekává a chce. Příklad EA: „že single player hry jsou mrtvé a že všichni budou ujíždět na multi“. Totální unreal vize.. Neznamená, že to chce vedení firmy, že to budou chtít i spotřebitelé. To jest hráči. Business je business🤑
Pindáte, že Ubi dělá hry přes kopírák a když chcou hru předělat aby nebyla podobná jiné tak se zase někomu něco nelíbí. Nasraný může být akorát ten kdo se na hru těšil a zase nic.
Bohužel, UBI jde čím dál úplně mimo mě, ještě s nástupem AC to vypadalo dobře, dokonce měli jednou dobou i nějaké menší indie věci, ale co teď roubují do her.
Nebaví mě se na ty hry ani dívat jako na gameplay, natož abych to chtěl hrát. Stali se z nich krapet jiná EA.
Takže nevymysleli jak do toho přidat mikro transakce tak to zresetují. Pochybuji že to změnili jen díky podobnosti s předchozími díly AC, když v podstatě všechny hry jsou kopírka a už jim dochází toner očividně
Live service? Tak nic, zas mi jedna hra ubyla z hledáčku.
Když se bude jednat o kvalitní live-service, upřímně např: potenciál Star Gate hry jako live-serivce je tak velký že si to ani neumím představit (světy, rasy s tím spojené objevování a questy …
Opravdu poslední věc, co bych od Ubisoftu chtěl, jsou ještě větší světy. Kdyby se vrátili s velikostí mapy cca do let 2010-2012, možná by pak jejich hry mohly být i stejně kvalitní, jako tehdy. Hra na stovky hodin vytvořená za sotva dva roky, tak jak je tomu dnes velmi často, zkrátka nemůže být tak dobrá, a není to vina vývojářů. Bývala dokonce doba, tak kolem r. 2008, kdy jsem považoval studia Ubisoftu za naprostou špičku mezi herními vývojáři, o to víc mě proto mrzí, kam to s firmou dospělo dnes.
Žadný live service není v podstatě dobrý od tich to větších Firem. Dojel na to BFV dojel na to Anthem, dojede na tom i Skull bones, dojelo na to i Division 2 a můžu pokračovat. Všechno naprosto mrtvé hry s minimální populací. Division 2 je zářný příklad jak ze skvělé hry na začátku udělat mrtvou hru během jednoho ani né roku. Ořezané hry o obsah vydávají jako plný realese aby nasledný content který už v té hře dávno byl dávkovali jako big CONTENT a bum. Hra mrtvá protože ten jejich CONTENT je nula nula nic a lidi neudrží ani měsíc. Prostě za co nejmenší práci nejvíc vyrejžovat. Proto je a bude Live- Service naprostý mor od tich to společností
nejlepší live servis má Bungie, nejdřív si všichni nakoupí hru + DLC za 150€ (celkem) pak to dají zadarmo, dají sezony každou za 15€ + DLC na podzim za 70€ s tím že základ hrát můžeš ale všechno co chceš hrát je za paywallem. s tím že v aktuální sezoně je reskin věcí z minulých sezon prezentovaný jako NEW CONTENT s tím že na podzim veškerý nahromaděný loot propadne a zmizí i většina planet na kterých se dají dělat questy pro exotické zbraně! a to pouze za 70€ + samozřejmě reskin věcí z D1
Loadingy strašný na konzoli. Jestli tohle je budoucnost tak ne díky live service je zdroj nezměrného bohatství pro developery avšak pro uživatele je to peklo
nemluvě o tom že z her tím zmizel pocit super lootu za X hodin hraní, když v shopu si za pár kč může koupit krutopřísnej skin (mnohdy lepší než co se dá vygrindit ve hře) 
Vsak ten gameplay co zverejnili nekdy pres 2-3 rokama byl tragickej bez potencialu. Graficky to vypadalo pekne, ale ta hra proste nemuze bejt jen o niceni lodi.
Už jsem doslova alergický na slova live-service!!
Já ani ne když se bude jednat o kvalitní live-service, upřímně např: potenciál Star Gate hry jako live-serivce je tak velký že si to ani neumím představit (světy, rasy s tím spojené objevování a questy …
Já to čekal no
Byla to až moc dlouhá doba,než aby se tam něco nepodělalo👍Tak uvidíme,co z toho vznikne 🤔