Tady muselo dojít k nějakému omylu… přímo na oficiálním Youtube vydavatele hry.
Zdá se, že někdo podcenil rozdíl mezi „unlisted“ a „private“ nastavením videa.
Omyl byl zhruba po hodině napraven, ale video se mezitím už začalo šířit.
Kromě jiných o něm informovali třeba Escapist nebo Gematsu.
2K nakonec oficiálně povolilo předčasné zveřejnění videa magazínu IGN.
Verzi s českými titulky vám ale budeme moci nabídnout až v těch 17:00 dle původního plánu.
Hra vychází 25. září s českými titulky, konzolové verze můžete objednat v Xzone za cenu 1.149,- Kč.
Já se do hry těšim až moc, byla to moje z prvních her, co sem si před 18 lety pořádně užil

Tato verze je brána jako nový díl, ale v předělávce remake prvního dílu a musí za to být všichni rádi, že to pro nás udělali !
Podpořit maximalně a čekat, že jednou díky tomu bude i Mafie 4 !
Ale než ta hra výjde, tak se z toho .. ..
Trpělivost přináší kvalitní hty ! Už to vydržim
Jsem trochu nervózní z toho jízdního modelu protože střelba je pro mě stejně špatná jako ve trojce a ten HUD… doufám že půjde vypnout, a těšil jsem se na originální soundtrack ale ten zatím taky nic. každopádně i tak tu hru musím mít ať je nakonec jaká chce .
Letos jsou ty hry bida, krome metra a f1 nevysla zadna poradna. Mafie a cyberpunk jsou ale jistota
Vypadá to zatim dobře. Trochu mě vadi při stříleni ty stopy letících kulek. To se mě nelíbí. Jinak vše zatim ok. Líbí se mě to jen bych chtěl vidět gameplay z města a za denního světla. Oni určitě schválně dali noční misi aby toho nebylo s přírody moc vidět. Jinak jsem na dobré cestě k předobjednávce. Zatim je čas a uvidim s čím ještě do září přijdou.
https://m.facebook.com/sliderv2/videos/733303754154607/ mafia 3 vs remake 1 gunplay total blaf, tak at je pribeh aspon ok, hlavne ze vyvojari mluvili ze tommy neni vojak a ze se zbranemi to nebude moc umet a chova se stejne jak ten ve trojce
Zrovna gunplay byl ve trojce jedna z nejlepších věcí, nechápu ten brekot, i když většina to nejspíš ani nehrála.
Souhlasím, já si M3 absolutně užil a přestřelky se mi líbily na jedničku s hvězdičkou, prostě vylepšený mechanismus ze dvojky s větší volností, člověk si tak mohl sám vybrat, jakým způsobem bude nepřátele likvidovat. Osobně jsem začínal potichu a následně rozpoutal přestřelku, animace sejmutých nepřátel, kteří se chytali věcí kolem sebe při sesouvání se na zem , vypadaly velice věrně, ne jako ty idiotské ragdoll-hadrové panenky. Působilo to dokonce věrněji než Euphoria v GTA 4 a 5.
Tak já jsem toho moc neočekával a naopak jsem s výsledkem spokojený, vývojáře podpořím a hru si hned předobjednám, věřím že dělají vše pro to aby to byl dobrý zážitek. Navíc tam bude i dabing a to se v dnešní době jen tak nevidí, takže si moje peníze určitě zaslouží.
Video se i moc líbilo ale jednu vitku bych měl ty zvuky těch zbraní sou hodně podobné z 3 dílů taky když tommi drží menší zbraně tak je drží jednou rukou případa mito hodně okopirovane z 3 dílů jinak v pohodě uvidí v září jakse hra bude líbit
Koukám, že čecháčkům se nikdo nikdy nezavděčí, otevřete oči a nechovejte se jako nevděčné děti, kterým máma nevzala happy meal v mekáči
Za mě totální pecka a pokud se ti to nelíbí, kašli na to, nemel hov** a jdi si koupit GTAčko.
Když se to někomu nelíbí, tak to řekne a hru si nekoupí. Nebo koupí až ve slevě. Za mě to teda totální pecka není. Počkám si na další gameplaye.
Ja jsem spokojeny, ale guru Vavra uz perli na faceboku . Mel by mu nekdo vysvetlit ze Paulie neni shrek, jen urazil toho herce a to dost netaktne…
Napiste mu nekdo o vybuchujicich barelech, na ty uplne zapomněl že je měl ve hře taky
.
Podle mě spíš vypadá jako žabák
tak to vypadá hooodně dobře
Vypadá to výborně. Jinak pro uživatele, co to tu gameplayem a mechanikama srovnávají s originálem, to myslíte vážně?
Psát rozdíly mezi hrou z roku 2002 a 2020? Střelba v jedničce byla dobrá, ale např. zpětnej ráz u tomíka byl až přehnanej a v dnešní době by tohle chtělo úplný minimum hráčů. To stejný systém krytí, kterej do her tohodle typu prostě patří. Kdyby měli takovou možnost udělat to už v roce 2002, tak to tam bude taky. Jízdní model, podle těch pár sekund ze záběrů závodů, vypadá slibně.
Pořád jsme toho sice viděli docela málo, ale pro mě je to jasná koupě.
Ve filmečkách to vypadá pěkně, ale během hraní jde stále vidět, že je to „pouze“ remake (viz déšť) a srovnávání s aktuální aaa produkcí by nebylo úplné fér. Každopádně se velmi těším na cover system, díky kterému už nebudou přestřelky tak neohrabané a frustrující.
Střílení v první Mafii bylo frustrující. Change my mind!
Ta střelba byla šílená, většinou jsem stál proti mafianovi s střílel tak dlouho dokud nepadl nekdo první. Dvojka je zase typický cover shooter, ale pořád je to lepší než to co bylo.
Jeste pecka bylo, když jsem byl chůva Samovi a Pauliemu. Třeba mise v garáži je úplný peklo díky tomu. Kolikrát vlezou přímo do rány, nebo ještě hůř když hodím granát tak pomalu stopnou přímo na něj.Doufám že tohle zmizí.
Střelba v M1 byl jeden z nejlepších střeleckých zážitků ve hrách, který jsem měl tu možnost zažít.
Tomu napomohlo několik faktorů:
Systém krytí
————————————
[1]
Systém krytí v M1 je samozřejmě poplatný době vzniku hry (2002) – neexistuje automatické přilepení na zeď, ale je nutno manuálně s postavou zabíhat za rohy (potažmo přiklekávat za nižší překážky). Takovýto systém krytí samozřejmě nepůsobí na pohled tak bombasticky jako když se jednotliví střelci přilepí dedikovanými animacemi do předem připravených krycích bodů.
[2]
Na druhou stranu díky absenci dedikovaného přilepování je postava stále plně ovladatelná (není k ničemu přilepená) a přestřelky pak mohou být i při malém počtu střelců celkem intenzivní zážitek.
[3]
U her které využívají cover systémy se totiž velmi často přestřelky zvrhávají spíše v terčové střelnice. Na scénu je posláno mnoho NPC postav, které jsou skriptem navedeny do předem připravených pozic (vždy stejných) a navíc se též velmi často vyklánějí z krytu pouze na jednu stranu a pouze jedním nebo maximáně dvěma způsoby. Hráč pak vlastně hraje moderní variaci hry „tref krtka“ – z relativního bezpečí vlastního krytu jen rozdává headshoty vždy tam, kde se (předvídatelným způsobem) vykloní jedna z NPC postav.
Systém střelby
————————————
[1]
Skutečný zpětný ráz zbraní (který je nutno aktivně kompenzovat myší/gamepadem) napomáhá při vytváření intenzivního zážitku z přestřelek. Přesnost střelby pak není jen pasivní vlastností avatara (Tommy zná chování zbraní a dokáže je ovládat), ale přenáší se i na hráče (hráč zná chování zbraní a dokáže je ovládat).
[2]
Pomalejší animace přebíjení vytvářejí okamžiky zranitelnosti, ve kterých je hráč donucen buď chvilkově přenechat iniciativu na svých protivnících, nebo musí použít jinou (záložní) zbraň z inventáře a úkon přebití odložit do doby, kdy to bude bezpečnější. Takovéto prvky vnášejí do přestřelek okna, kdy mohou dostat větší prostor NPC protivníci.
[3]
Zahazování nevystřílené munice v zásobníku je nenápadný detail, který v součinnosti s výše uvedeným bodem [2] tlačí hráče do rychlých taktických voleb – kterou zbraň použít, kterou nechat jako záložní, kolik má která zbraň ještě zásobní munice, kdy je lepší přebíjet a kdy je lepší raději prohodit zbraně a hlavně dál střílet.
Píšeš jak šprt, ktereho nema nikdo ve třídě rád
.
Krasny elaborat něčeho co neexistuje…
LULW
To je nový ROFL? A nebo ne, nechci to vědět
Skvele napsane, musim jefine souhlasit.
Ryzí zlato ta hra 😊
Ten engine je modifikovaný LS3D, nebo to je na novém?
Mafia: DE využívá Mafia III engine, který je upraveným enginem z Mafia II.
jasně, takže v základu pořád LS3D
Netuším zda máte nějaké zákulisní informace, ale pokud vím, tak IllusionEngine (M2, M3) není další iterací LS3D engine (M1).
Poznatky z vývoje LS3D byly pravděpodobně brány v potaz při vývoji IllusionEngine, ale nevím nevím, jestli bych to nazval „pořád LS3D“. Jiné formáty souborů, jiné pakování, jiné skriptování atd.
Je to tak, pro Mafii 2 engine přepracovali a dali mu nový název, člověk by čekal, že od tak schopné technologie se dočkáme dalších verzí.
N-není to ž-ž-žádnej z-zázrak, ale n-na dobrý z-z-zapaření to stačí.