Na krátkou dobu společnost EA vložila do nového UFC4 reklamy, ty se vždy objevovaly během opakovaných záběrů. Po kritice fanoušků, která zasáhla jejich sociální sítě a stala se velkým tématem na Redditu se ovšem rozhodli reklamu odstranit.
Jeden z hráčů dokonce nahrál video jako důkaz o těchto podivných praktikách.
EA decided to add full-on commercials in the middle of gameplay in a $60 game a month after it’s release so it wasn’t talked about in reviews from assholedesign
„Z vaší zpětné vazby je zřejmé, že reklamy nejsou ve hře vítáné,“ napsali Electronic Arts v prohlášení pro Eurogamer. „Náš tým už reklamy vypnul a my se omlouváme za jakékoliv narušení herní zážitku. “
„Uvědomujeme si, že jsem to měli nejdříve probrat s fanoušky. Chceme si být jistí tím, že hráči budou mít, co nejlepší zážitek, takže reklamy se v UFC už nikdy neobjeví. Děkujeme za zpětnou vazbu, kterou nám dávate.“
Dávat reklamy do hry za 1500 korun je už samo o sobě zarážející. EA to navíc udělali chytře a s přidáním reklam počkali okolo tří týdnů od vydání a tím se vyhli kritice od recenzentů.
Monetizují co můžou, nedivím se, ale radost nemám
Alespoň to vypadá více realisticky – jako by jste se na ty blbečky dívali v televizi
Když se řeší EA, mám hloupý dotaz. Abych mohl hrát Apex Legends, opravdu musím platit EA Play?
Pokud vím, tak ne. Apex je free to play záležitost.
Díky za odpověď. Zmátlo mě, že se všude píše free-to-play a na PS Store je štítek EA Play. No, asi budu večer překvapený, teď jsem to dal jen stahovat.
Všechny sportovní hry od EA jsou plný reklamy, stačí na to jen jít chytře a dynamicky měnit bannery / loga v ringu (což koukám že už dělaj) a ne takovým debilním způsobem jako tohle.
Opravte ma, ale čo ja viem, tak 2K dáva nepreskočiteľné reklamy do NBA už roky… A tu máte chybku „probrat z fanoušky“.
Díky za upozornění !
Tyhle reklamy o kterých mluvíš „zkusili“ na konci cyklu 2K19, kde dali na hru velkou slevu a nacpali tam reklamy (ale všem, ne jen těm co tu verzi koupili), což ale po následný reakci hráčů stáhli. To ale nic nemění na tom, že co do praktik s mikrotransakcema se EA poměrně směle vyrovnají, to zase jo. Konrétně to co předvádějí s několika verzema nový 2K21, kde musíš koupit extra edici, kde zaplatíš cca 800 Kč navíc, aby si hru mohl hrát na PS5. Ale bohužel mají „monopol“ na herní basket, protože nový ročníky který dělá (nepravidelně) EA, se bohužel kvalitativně nevyrovnají.
Proč EA pořád zkouší, co hráči vydrží?
To co EA předvádí je opravdu zarážející. Já nikomu nechci přát nic zlýho, ale podle mě by jim jen prospělo, kdyby pořádně padli na hubu, uvědomili si, že to co dělají už hraničí s naprostou chamtovostí a koukli se k jiným studiím, které dělají hry tak, aby bavily a skrze to vydělali prachy a ne přes zdražování, DLC, lootboxy a teď ještě reklamy.
Oni už právě „pořádně na hubu padli“ s Battlefrontem, o to víc je překvapující, že znovu sahají k takovýmto krokům.
Co jsem pochopil z jejich vyjádření, tak si mysleli, že pokud ty reklamy umístí „autenticky“ tak, jak fungují ve skutečných živých přenosech zápasů v televizi, budou to hráči brát jako součást „realistického zpracování hry“ a její přiblížení ke sledování skutečného sportu
Tak asi nepadli dost tvrdě nebo už nevím. Pokud umístí do hry něco, co lidi nemají rádi, aby to působilo více „autenticky“, tak super. Vždyť reklamy má každý rád, ne?
Nepamatuji si už přesně ta čísla, ale mám pocit, že se tenkrát (i kvůli Anthemu a dalším věcem) jejich akcie (= celková hodnota firmy) propadly snad o polovinu.
Také díky tomu už dnešní EA je pouhým stínem toho giganta, kterým byla kdysi (ani ne tolik ekonomicky, jako spíš v očích hráčů a z hlediska množství kvalitních herních titulů).
Doufejme, že se ještě nějak vzpamatují, Jedi Fallen Order už působil docela nadějně
Taky v to doufám. Třeba Titanfall nebo Apex nejsou vůbec špatné hry. Oni by uměli, ale jdou za zisky tím špatným směrem. Pod EA vyšlo tenkrát hodně dobrých a vcelku originálních her.
Civilizovana diskuse o EA a reklamach, nenapadlo by mě že se něčeho takovýho dožiju. Svět se v pr#el obrací