Michel Ancel, tvůrce hry Rayman a Beyond Good & Evil, sdělil, že se rozhodl opustit svět videoher a založit vlastní útulek pro zraněná divoká zvířata. V současné době pracoval jako ředitel vývoje her Wild a Beyond Good & Evil 2. Fanoušky ovšem ujistil, že práce na obou hrách budou pokračovat i bez něj. Sám prohlásil, že týmy vyvíjející Wild a Beyond Good & Evil 2 jsou zcela autonomní a vývoj obou projektů probíhá v pořádku.
„Dnešek je pro mě velmi zvláštní. Po více než 30 letech jsem se rozhodl přestat pracovat na videohrách a plně se soustředit na svou druhou vášeň: Život v divočině! Můj nový projekt se odehrává ve skutečném světě a spočívá v otevřeném útulku v přírodě, ale zároveň věnovanému vzdělávání, milovníkům přírody a … divokým zvířatům,“ sdělil Ancel na svém instagramu.
Wild je survival adventura s otevřeným světem, zasazená do prehistorického neolitického období. Poprvé byla hra oznámena v roce 2014 na Gamescomu, kdy Michel Ancel vytvořil nové studio Wild Sheep Studio, jehož účelem bylo vytvoření hry s otevřeným světem exkluzivně pro PlayStation. Hráč by měl v této hře převzít kontrolu nad jedním ze členů prehistorického kmene a pomocí šamanských schopností kontrolovat zvířata a využívat je v boji s ostatními kmeny.
V roce 2014 bylo rovněž oznámeno pokračování kultovní klasiky Beyond Good & Evil. Beyond Good & Evil 2 bylo avšak oficiálně představeno až o tři roky později na E3. Toto RPG chce hráčům nabídnout plynulý svět s větším počtem planet, které jsou obývané dynamicky generovanými postavami s jedinečnými příběhy a volitelnou sociální interakcí.
K odchodu Michela Ancela se ve zprávě o updatu Beyond Good & Evil 2 vyjádřil i producent ze společnosti Ubisoft Guillaume Brunier. „Po léta předával Michel svou kreativní vizi a pomáhal nám zůstat věrnými neuvěřitelnému vesmíru značky BG & E. Jeho nekompromisní vášeň nás přiměla předefinovat, co je možné při tvorbě expanzivního, multikulturního a futuristického světa science-fiction. Jak postupujeme vpřed, všichni jsme odhodláni zůstat této vizi věrni,“ napsal Brunier.
To mě mrzí, že příští Rayman, pokud vůbec nějakého plánují, už nebude vznikat pod jeho vedením.
Buď se vývoj obou her tak šíleně sere, že už to nevydržel a odešel, nebo se naopak tolik daří, že se rozhodl, že půjde dobře i bez něj a on odejde v nejlepším. Buď jedno, nebo druhé, ale nic mezi tím.
Každopádně, jak často máte šanci podělat tolik lidí- všechny své fanoušky a k tomu dva týmy svých kolegů- a máte koule na to, abyste to fakt udělali? Za tohle a za první Beyond má můj respekt.
No jasne…..zistil,že ani táto hra nebude mať cz lokalizáciu tak s Ubisoftom skončil
No tak to je dobrá komedie…