Definitivní edice první Mafie vyšla již v pátek a pokud vás hra lákala, pak jste se velmi pravděpodobně do hraní už sami pustili, či hru dokonce dohráli. Tak či onak se můžete v novém vývojářském deníčku dozvědět detaily o tom, jak zajištění věrohodnosti probíhalo a třeba se dozvíte i něco, čeho jste si doposud vůbec nevšimli.
Mafia: DE si můžete ve verzích pro PC (digitální edice), PS4 a Xbox One zakoupit v obchodě Xzone.
Z oficiální zprávy:
Mafia: Definitivní edice již vyšla a my srdečně doufáme, že vás život v roli gangstera Tommyho Angela baví. Ovšem až příště zavítáte do Lost Heaven – ať už v rámci hlavního příběhu, pohodového průzkumu v režimu volné jízdy nebo třeba při novém průchodu hry na klasickou obtížnost – udělejte si chvilku a pokochejte se jemnými detaily, které dodávají atmosféře Ameriky 30. let 20. století na hodnověrnosti. Každou hrou v Trilogii Mafia se prolínají dobové události, které v příbězích jednotlivých kriminálek silně rezonují, a ani Mafia: Definitivní edice není výjimkou.
„Při tvorbě hry Mafia: Definitivní edice jsme jako hlavní vzor mohli využít původní hru, nicméně zároveň jsme strávili stovky hodin novým výzkumem všech podrobností, od architektury přes vozidla až po historické události,“ shrnuje Haden Blackman, prezident a CCO studia Hangar 13. „Využili jsme veškeré zdroje, ke kterým jsme se mohli dostat – fotky, knihy, filmy, internet. Způsob využití jednotlivých referenčních materiálů se lišil dle zpracovávaného tématu, ale každý kousek informace pro nás byl inspirací. Fotku dobového automobilu jsme tak například jen otrocky nezkopírovali, ale využili k inspiraci při návrhu nového vozu, který by dodržoval standardy dobového designu, ale zároveň byl naším jedinečným výtvorem.
Jedna věc je samotný vzhled, ovšem pak je tu rovněž spousta hodin práce strávených na na první pohled neviditelných prvků, které vozům dodávají své době odpovídající pocit z jízdy. „Ve všech třech hrách Trilogie Mafia je ovládání vozů – tedy jejich objem, těžiště, nejvyšší rychlost a další atributy – vysoce ovlivněno obdobím, ve kterém se daná hra odehrává,“ vysvětluje Blackman.
Ve hře Mafia: Definitivní edice znějí dobově věrohodně dokonce i autorádia, která napodobují nastupující technologii 30. let 20. století. „V té době byla rádia osazena elektronkami, takže když jste pak rádio zapnuli, poměrně dlouho trvalo, než se elektronky zahřály; výsledná kvalita zvuku také nebyla zrovna vysoká,“ vysvětluje Matt Bauer, zvukový ředitel studia Hangar 13. „Prvních několik sekund po zapnutí rádia je tak ve hře Mafia: Definitivní edice zvuk poměrně přidušený a teprve časem plynule přechází do vyšší kvality. Je to takový drobný detail, ale objeví se při každém zapnutí rádia.“ Jakmile se rádio zahřeje, můžete si vychutnat širokou nabídku populárních písní z dané éry. „Výběr a zajištění všech licencovaných písní pro jednotlivé hry byl opravdu náročný úkol a současně nezbytný postup k zajištění co nejlepší dobové hodnověrnosti,“ říká Blackman.
Když už zmiňujeme rádio, tak nezapomeňte sledovat reklamní spoty řady komerčních subjektů operujících ve městě Lost Heaven, jako je například tato reklama Blue Heron Airlines, která posluchačům nabízí vyhlídkové lety do Empire Bay. Při průchodu či průjezdu kolem obyvatel města Lost Heaven pak rozhodně napínejte uši, protože se můžete dozvědět spoustu informací o „aktuálním“ dění ve 30. letech 20. století, například o Novém údělu prezidenta Franklin D. Roosevelta či zajímavých slovech, jako je například „kratochvíle“, která se z našeho moderního slovníku pomalu vytrácejí – podrobnější informace na toto téma naleznete v článku o obsazení vedlejších rolí ve hře Mafia: Definitivní edice. „Okořeněním dialogů těmito prvky přidáváme další vrstvy věrohodnosti,“ doplňuje Blackman. „Rovněž jsme využili řadu dialektových koučů, díky nimž jsme dokázali jednotlivým postavám zajistit přízvuk odpovídající daným érám i oblastem vyobrazeným v Trilogii Mafia. Pro herce to představovalo spoustu práce, ale rozhodně to stálo za to.“
Pokud jste se již do příběhu Tommyho Angela vrhli, pak víte, že se jeho dobrodružství ve světě organizovaného zločinu rozprostírá napříč několika lety, během nichž došlo na zrušení 18. dodatku či zavedení prohibice v roce 1933. Toto období je ve městě Lost Heaven reflektováno řadou decentních způsobů, které vám však při jejich uvědomění přijdou zcela nepřehlédnutelné. Celá řada billboardů po celém městě Lost Heaven například vypadá značně odlišně před a po ukončení prohibice; hesla „Lost Heaven volí suchý dům“ se mění na smělé reklamy na pivo a cedule odkazující na Swift Colu musí udělat místo pro kanadskou whisky Keron’s Mount McKinley. „Velmi důležitým prvkem je výběr fontů a barevných palet, a to obzvlášť v kontextu celého prostředí,“ dodává Blackman. Postupem času si můžete všimnout, že se ulice města Lost Heaven plní novými modely vozů, se kterými přicházejí jednotliví výrobci automobilů, z nichž ty nejnovější a nejlepší Ralph neopomene parkovat ve své garáži.
Ve hře Mafia: Definitivní edice najdete řadu dalších dobových detailů, které se můžete vydat hledat na vlastní pěst – například sběratelské předměty, mezi nimiž nechybí senzační obálky skutečných rodokapsů. Při vaší příští návštěvě Lost Heaven se proto nezapomeňte zastavit a nechte se vtáhnout okolním prostředím – nikdy nevíte, jaký dobový prvek zrovna tehdy s radostí objevíte.
Hru hdonotím tak 5až6/10. Na jednu stranu je tam občas vidět velká snaha na detail, na druhou stranu celý ten projekt vedl asi pěkný debil. Jinými slovy, pár lidí co na tom dělalo si asi dalo fakt záležet, ale bohužel tomu nevelel Vávra, takže finálně je to takový podivný paskvil s herními mechaniky dnešní doby, typu hráč je idiot (vše mu ukážeme) a rambo (nestačí zabít jednoho protivníka, ale musí jich být vždy minimálně 20 :D). A to mluvím o té jejich klasické, nejtěžší úrovni
Nevím, nejsem fanda mafie. Od začátku jsem si myslel že hra bude taková nic moc, ale de vidět že lidem se hra libi a to tak, že to vypadá že je dost dobrá. Tak že bych si ji fakt koupil?
To je naprosto jednoduché. Pokud tě netlačí nostalgie od které by jsi nebyl schopný se oprostit tak se hrou budeš mít jen málo problémů. Kor za tuhle cenovku. Doplní ti enormní příběhové a kontinuitní mezery které jsi si musel jinak domýšlet, nebudeš emočně vázaný na „tři“ dobré hlášky které původní hru tak boostovali a užiješ si hru která v mnohém odpovídá roku 2020. Ale pokud patříš k těm co se nepřenesou přes to že jim hra nabízí aktuální herní mechaniky a vyžadují od ní takové které by u jakékoliv jiné značky v roce 2020 hodili do koše jako zaostalý odpad a fetch tak to nebude hra pro tebe.
Po prvním průchodu jsem hru číselně ohodnotil 7/10, ale po vystřízlivění si myslím, že takové hodnocení je příliš vysoké. Teď si na Mafii všímám více nedostatků, zejména podivné ovládání (jakoby občas neposlouchají inputy po cutscéně a po spawnu) a přílišné vedení za ručičku a přehršel skriptů (proč během rozhovoru s postavou se nemůžu pohybovat a hra mě „lockne“ na místě dokud nedomluví)? Po druhém hraní to dost začne otravovat a stává se z toho akorát čekačka na konec zbytečného skriptu.
Jasně, jsem očividně v menšině, protože většina lidí tomu dává osmičky jak na běžícím páse. Ale těch většina nejspíše budou mladí hráči, kteří nemají s původní Mafií málo nebo žádné zkušenosti a proto mají menší nároky na tento remaster. Na druhou stranu jsem někde již dříve zmínil, že DE nadchne nové hráče, zatímco milovníci originálu i nadále budou preferovat originál (druhým hraním se mi to potvrzuje).
S touto recenzí se plně ztotožňuji (tedy až na tu část s dabingem – ten je za mě OK): https://www.youtube.com/watch?v=PNS8hC2gDIs
Souhlas a videorecenze je velmi trefná. K těm skriptům: hned v první misi jak ujíždíš v taxi přes betonové zátarasy. Klidně to do nich můžeš čelně napálit, vždy se spustí in game animace jak je elegantně objíždíš 6/10 z a s odřenýma ušima, pěkná grafika dobrou hru nedělá.
Nehrál jsi to na PC? Tam jsem problém s inputem taky zaregistroval. Párkrát jsem musel znovu zmáčknout šipku dopředu po nějakém miniscriptu, animaci nebo kde, abych se začal hýbat protože jsem byl asi moc rychlý a hra registruje input až později. Daleko větší problém to byl ale u Horizonu ZD kde to bylo neustále a už mě to točilo ale tam to bylo doslova všechno na ho*no. Co se ale nové mafie týče tak já jsem spokojený. Sice miluju první díl – byla to doslova první plná hra kterou jsem hrál ale tahle nová mi ukázala jaká to je ve skutečnosti bída. Jasně že mi vadí na remaku dost věcí ale asi by mi daleko víc vadilo kdyby to bylo věrnější. Kdybych po dvacáté slyšel stejné dialogy, dělal stejné mise, narážel na stejné chyby, navštěvoval stejné lokace a Lucas by mě tahal třikrát přes celé město pro jedno auto. Takhle to co nemám rád jsou jenom minoritní problémy jako animace házení kterou do morku kostí pohrdám, auto-auto-aim při řízení, absence návratu do baru po misi a ještě tam bylo něco ale to mi teď vypadlo protože to byla nejspíš jen další prkotina.
Ano, hrál jsem to na PC a tam problémy s ovládáním jsou. Proto jsem místo původních 7/10 dal šestku, víc si prostě nezaslouží. Hra se prostě musí dobře ovládat, což je ba hře primární záležitost.
Já nevím, proč bych měl nutně něco preferovat. Obě hry mají svoje plusy a mínusy, obě jsou úplně jiný hratelnostně a ani jedna není bez chyb. Originální Mafii si většinou zahraju minimálně jednou ročně, počet dohrání už ani nepočítám. Remaku bych dal 8/10, pokud přičtu nostalgii, tak klidně 9/10. Obě hry budu určitě ještě hodněkrát hrát.
Souhlasím prakticky se vším. Musím říct, že ze začátku jsem byl z toho hodně nadšenej. To přetrvalo tak do půlky hry, kdy se pak čím dál víc začali projevovat nedostatky a jistá odfláklost.
Pokud někdo chválí gunplay a s tím spojené mechaniky této hry je mne jej lito:
1) omezený arzenál zbraní
2) možnost nosit jen jednu krátkou zbraň jednu dlouhou
3) i na klasickou obtížnost je boj primitivně lehký – vyjma skriptovaných scén kde je naopak nesmyslně těžký
4) vyváženost zbraní kdy 1911 je defacto nejefektivnější zbraň ve hře – stačí mířit do květáku
5) příšerný pocit ze střelby (audivizuální) jak u pumpy tak především u M1921
6) NULOVÁ destrukce prostředí, to měla v omezené míře i MII
7) AI je tak tupá že prostě jen čekám až začnou přebíjet, nebo se proti mne přímo rozeběhnou… (nejvíce markantní to je při útěku z kostela kde se mne před vchodem začali hromadit KIA policisté, než mne došla munice…)
8) odfláknutá animace zbraní, viz kohout u revolveru, to je to samé jako kdyby při střelbě 1911 se neposouval závěr vzad, vlastně moment on se neposouvá a schází animace odlétajících se nábojnic… a pistole se obouruč drží také jinak ne jak kabelka…
9) Bugy, třeba v kostele najednou jedno NPC doslova vyskočilo na neviditelnou texturu kdy tak byl cca metr nad zemí. Ona vůbec kolize NPC s prostředím je obdobná jak v AC UNITY (pokud při boji na blízko s finálním maníkem v misi Sára jej vždy udeříte jen jednou do hlavy a tak jej zatlačíte ke stěně kde jsou naskládány fošny dřeva, položí se na zem kdy je však stále poloze ve stoje a při animaci úderu se Angelo automaticky lehne vedle něj kdy tak obě dvě postavy stojí v leže a mlátí se přes květák, málem jsem se posr*l smíchy…)
Jediné plus vidím, že bojovým přebitím se ztrácí munice v odhozeném zásobníku.
P.s.: i při přestupku když zastavíte hlídce – game over nelze se vyplatit pokutou jak v MII.
Remake je v jádru jen hezká avšak prázdná rozbitá kulisa, kterou pohromadě drží jen vynikající původní scénář.
P.p.: Toto je vynikající gunplay, včetně natažení kohoutu, ukázkové držení zbraně etc.:
https://www.youtube.com/watch?v=TjZDDctmNa0
Jenom nechápu, když Tě ta hra tak nebaví, proč máš potřebu to psát pod každý článek o Mafii. A to třeba i několikrát. A ještě opakovat, že je hra sr*cka. Že hra není pro Tebe je zcela legitimní, už jsi to napsal, tak se Mafii dál nevěnuj. Drtivá většina hráčů je spokojená a to že budeme číst pod každým článkem brečení nad prkotinama, názor ostatních nezměníš. Nebaví, nehraj a najdi si jinou u které se budeš bavit.
IMHO, na Last of Us 2 pracovalo nespočetně lidí víc než na remaku Mafie a rozhodně také déle než 2 roky!!
Promiň, ale těch „prkotin“ je na jednu hru až moc a nepovažuji je za prkotiny. A jak mám zjistit, že mne baví, nebo nebaví dokud ji nebudu hrát? Nejsem atom helia v dvou mřížkovém experimentu… Neboj pravě jsem dohrál i REACH a pro mne jedna z top fps vůbec kdy jsem byl dojat a pohnut k slze
Prkotiny: podtitul článku: Do jakých detailů vývojáři při vývoji remaku zašli?
Tak zjevně nezašli.
No vidíš, já třeba nikdy Halo na chuť nepřišel. Mafia remake rozhodně není bez chyb, ale to jak to dopadlo za současné situace vlastně ani lepší být nemohlo a je to pro mě zatím rozhodně letos nejzábavnější hra. Ale jak říkám, sto lidí, sto chutí. Naštěstí pro Mafii a její budoucnost to vypadá na úspěch.
Tak ať se poučí a 4 díl vypadá v gunplay jak např. TLOU II. HALO: jednička je již hratelností stařičká o to je větší pozitivní šok díl druhý, trojka a ODST mne nebavilo, ale REACH má tak skvělou atmosféru – je to epické válečné sci-fi a ten OST.
Nemáš tu náhodou druhej účet pod přezdívkou Niemand? Píšete oba podobný slohovky, který jsou prakticky o ničem. A pokuty platit jdou úplně normálně.
No mne rovnou „zatkli“ (mimochodem zatykač vydává soudce, to je další nesmysl ve hře, musel bych být již obviněn) tak nevím. Bylo to při útěku z kostela, kdy již bylo pátrání odvoláno a za mostem jsem překročil rychlost (mimochodem seděl jsem již v jiném voze, ne v pohřebáku, ten jsem v boční uličce vyměnil), tak jsem zastavil a game over a hra mne vrátila na poslední uloženou pozici. Při druhém pokusu jsem odcizil služební vůz a dojel na pohodu až do garáže, kdy jsem projel kolem jednoho zátarasu, 3x auto hlídky a několik pěších… vynikající AI města
P.s.: Tak asi nejsem sám kdo se podobnou formou a obsahem vyjadřuje.
Tak lidi na jednu stranu nadávají že nepřítel vydrží moc a že je to nerealistické a na druhou zase že si nemůže do sáčka nacpat pět thompsonů, raketomet, tank a psa s vodítkem. Prostě se nedá zavděčit všem. Stejně tak animace zbraní. Myslím že naprosté většině to je úplně jedno tak proč by na tom animátor trávil tři směny u nízko-rozpočtového projektu.
Věcí ke sbírání a čtení je hromada a skvěle doplňují atmosféru 30. let. 4 různé časopisy (dobové detektivky, magazín Black Mask, sci-fi příběhy, hororové příběhy), dále komiksy o gangsterech, cigaretové kartičky s nejznámějšími gangstery, pohlednice Lost Heaven, dále unikátní auta do sbírky (autopedie), wanted plakáty (jako byly ve dvojce) a lišky! Jako že fakt LIŠKY (těch je 50). A nad to hromada novin ke čtení (titulní strany), dopisy, různé vzkazy, dopisy apod. (nic z toho v jedničce nebylo).
Jestli v něčem definitvní edice exceluje, je to jednoznačně atmosféra, která je o X levelů dál než původní dílo. Dále zcela logicky grafika, která (především v noci a za deště) vytváří naprosto parádní atmosféru. Típám screenshoty jako divej. Je velká škoda, že nezahrnuli možnost fotomódu. Takhle nelze pořádně snímek nastavit (natož nějaké pokročilé foto-funkce) čili všude v záběrech zaclání HUD a úkoly mise. Nechápu, proč tam fotomód neimplementovali, když je to prakticky již standardní součást většiny lepších her.
A do třetice gunplay: opět, o míle před původní hrou. Naprosto bezvadně fungující krycí system a la rok 2020, skvělý pocit ze střelby. A i když si občas lidi ztěžují, že toho střílení je v definitivní edici moc, tak díky skvělému zvuku a pocitu ze střelby bych chtěl možná i o chlup více.
A přidám ještě návdavkem 4 bod, proč je podle mě remake 100x lepší než původní hra. A to je dabing a hudba. Dabing v původní hře byl, je a bude naprosto otřesný (zatím si naprosto stojím a vždy stát budu – psychopatickej Rychlý, Rybová, která zku*vila scénu pokaždé, když promluvila, otřesně přehrávané dialogy, které vyzněly trapně tehdy o dnešku nemluvě…), hrála „jen“ hudba (ne špatná, ale licencované kousky jazzových muzikantů ve dvojce a v remaku jako např. Duke Ellington jsou prostě jiný level, sorry jako…), nešla ladit rádia a v rádiu nebyl ani komentátor probírající dění ve městě, dobové reklamy, atd. Pro uvěřitolnost a atmosféru toho dělá remake strašně, strašně moc. Celé vyznění hry je mnohem dospělejší a vážnější a perfektně s tím souvisí i předělaná rozhovory, které v MNOHA ohledech již nepůsobí trapně nebo „klukovsky“. Ulice, uličky, nábřeží, neóny, odrazy světel a lamp v kalužích, lidí tři pr*ele, města prostě žijí (oproti původní hře, kde bylo město DOSLOVA mrtvolné), mají neskutečnou atmosféru. Museli si dát neuvěřitelnou práci a nadabovat hromadu hlášek. Všude někdo něco probírá, baví se, dokonce zdraví Tommyho (!). V čínský čtvrti se baví asiati o svých problémech, jinde někdo komentuje „jak je tohle město zavšivený taliánama a negrama“, jinde se další lidi baví o svých běžných a soukromých problémech atd.
Remake je dospělý, vyvážený a dotažený. A pak přijde Vávra a řekne: „Kohoutek na pistoli se při střelbě nepohybuje!“ Vůl!
Kdyby vypadal každej remake takhle, tak by to byla paráda! Proslýchá se, že Konami plánují udělat remaky prvních 3 dílů Metal Gear Solid!!! Pokud by dopadly takhle, tak budu šťastnej jako blecha. Vedle Resident Evil 1 a 2, kteréžto byly všude možně vyhlášeny za remaky roku, je remake Mafie ten nej, co jsem kdy hrál. Takhle kdyby vypadal Gothic! Citlivě zpracovaný s ohledem na původní dílo, dabéry, atmosféru a s impozantní grafikou! Takhle špičkový bude remake Demons Souls. Jenže to dělá firma, která má na svědomí ty nejlepší remaky na světě, tam se není co divit. Ale po problematické Mafii III tohle Hangar 13 jednoznačně zvládli. Zatím si fakt stojím a jedno vím jistě: k původní Mafii se již nikdy vracet nebudu. Hrál jsem jí 5x, užil si jí, prošmejdil každý kout, ale remake je prostě ve VŠECH ohledech o X tříd dál…
PS: A kdo si ztěžuje na nějaké mapování kláves… Je rok 2020 a 99% lidí ví, že akční adventury (ale i drtivá většina dalších žánrů) je prostě stavěna především na ovladač. osobně hraju se špičkovým xbox one ovladačem na PC už drahně let a ten komfort už NIKDY klávesnice nemůže nahradit. Pochopitelně se tu bavím v rovině celoživotní PC hráč versus klávesnice. Návrat ke klávesnici pouze u těch nejrychlejších akcí a la Wolf nebo Doom, případně strategie, ale jinak ve všech ohledech kraluje naprosto komfortní a bezproblémový ovladač.
Pod to bych se podepsal, naprosto souhlasím. Když jsem si před pár lety Mafia 1 zopakoval, tak jsem se zařekl, že už nikdy více, ten děj a vyznění postav byla strašná pohádka, nový remake už je pro dospělé publikum – pravda tehdy hrály asi převážně ještě děti.
I co se týká kritizované fyziky, Vávra zkusí udělat pár kliček v arkádové fyzice s tím, že auto mělo ztratit kontrolu – v režimu simulace jsem ihned vyzkoušel a víc než tři kličky jsem téměř bez ztráty kontroly neudělal. Prý „jako by tam fyzika ani nebyla“ – říká ten za hrou, kde v 80 km/h na klávesnici ťuknete brzdu a okamžitě auto začně gumovat, jak se zablokují kola – a to viděl kde? V té době bez posilovače, v takové rychlosti by kola nezablokoval ani Eddie Hall, to už by spíš prošlápl pedál skrz podlahu až na silnici. Prostě i ta fyzika v Mafia 1 je dnes dávno za zenitem, takovou krávovinu nedělají auta ani v GTA 3. Navíc je to hra, ani ve světě simulátorů není velký počet lidí, co uřídí auta z 80. let, natož obyčejný hráč a auta z 30. let, ještě bez volantu.
Já mám v simulátorech něco naježděno a takové Maserati 250F z druhé poloviny 50. let v Assetto Corsa je bez volantu a VR prakticky nemožný pořádně zvládnout.
O atmosféře není žádná diskuze, tak je fakt parádní. Nemůžu ale souhlasit s dialogy a herníma mechanikama.
V původní hře byly dialogy napsány, asi bych nejlépe řekl, reálně? Nezněli tak moc dramaticky a jako by je herci četli z papíru, byly dost přirozený. To je můj největší problém u českého dabingu v remaku, společně s výkonama, kdy to místy znělo, jakoby se Vašut a ostatní nemohli dočkat, až s tím skoncujou. Finální dialog je podle mě fakt klišáčká katastrofa. (Když už zmiňuju finále, strašně se mi líbí ten moment, kdy Tommy uslyší své původní jméno a uvědomí si, že ho dohnal osud. Žádný zmatení jako v originále, prostě jenom „ano“)
Co se mechanik týče, souhlasím, že jsou lepší než v originálu (střelba, ježdění, krytí, atd, to všechno fakt nezestárlo dobře). Nemohu ale říct, že jsou samy o sobě dobré. Přijdou mi dost průměrné a například krytí dost prkenné (to je ale možná tím, že jsem teď hrál dost Divisionu, kde je fakt perfektní).
Hudba je super. K ní samotné nemám žádnou kritiku, zrovna mi teď dokonce hraje na YouTube. Problém mám ale s jejím umístěním nebo naopak absencí. Například ke konci hry v původní Mafii, když Sam umře, začala hrát znělka Mafie, což mi přišlo hodně pěkný, emocionální a zároveň jako takový uzavření příběhového kruhu, protože prvně člověk znělku slyší v úvodní cutscéně.
To zmírněný smutný piánko (zase další klišé) v remaku společně s absencí Samovo monologu bylo pro mě fakt zklamání.
Vždycky jsem přemýšlel, jak asi skončil Ralph, ale trochu mi ukápla slza, když jsem ho v remaku viděl, jak jde do basy (předpokládám na 8 let, což bylo zmíněno v originále jako nejnižší trest). Navíc ještě, když i on měl v tomhle díle chvilku pro sebe a člověk si uvědomí, že to v té době, s jeho postižením, asi neměl moc lehké.
Jsem celkem pozitivní ohledně Extrémní Jízdy. Ačkoliv ve hře není, mám silné tušení, že se jí eventuálně dočkáme jako DLC nebo update.
PS: Mimochodem strašně hustá věc. Pokud nehrajete na klasickou obtížnost, ukazuje se vám u silnic GPS ve formě značek, kam máte zatočit. Strašně cool řešení navigace!
Úkoly z extrémní jízdy jsou obsaženy ve volné jízdě, je jich celkem asi 12.
Aha, tak to jsem vůbec nevěděl. Přiznám se, že jsem na jízdu vůbec nešáhnul, protože jezdit po městě bez cíle se mi zrovna nechtělo.
Ono jedna věc je to psát někde na webu.Kdyby dělali tiskovku s hráčema tak ti je tam umlátí židlema.
Je to sr*cka, staci kdyz si premapujete klavesy treba tu pro údery z Q na pravy shift, nebo num 1 a hra je v prd*li kdy postava neni schopna zasadit retezove udery, navic npc mnohdy spadne na zem kdy stoji ale vodorobvne s chodnikem a boj se tak odehrave v leze… nejhorsi remaster jaky jsem kdy hral (pravda radeji jsem si ani neporizoval crysis remaster). Obecne ovladani je velmi tezkopadne.
„Fotku dobového automobilu jsme tak například jen otrocky nezkopírovali, ale využili k inspiraci při návrhu nového vozu, který by dodržoval standardy dobového designu, ale zároveň byl naším jedinečným výtvorem.“ No, ale nechci jezdit pseudoauty. Já se chci projet v originálním Cordu 810 s svými skutečnými vlastnostmi. Kdo mi tu možnost dá, byť virtuálně, když ne Mafia? Hlavně, že postavy mají chicagský akcent. Sice mlčky v autě trávíte ve srovnání s kecáním hodiny, ale koho to zajímá.