Nové studio spadající pod společnost Microsoft, The Initiative, přidalo do svých řad nové pracovníky. Těmi jsou bývalí zaměstnanci Naughty Dog, studia, které vytváří first-party tituly pro PlayStation. Konkrétně se jedná o bývalého animátora pro Naughty Dog, Lee Davis, a Lauren Garcia, jenž zastával ve studiu roli Character Shading Technical Director.
Lee Davis byl ve studiu The Initiative jmenován do pozice Lead Gameplay Animator, zatímco Lauren Garcia nyní zastává funkci Senior Shading Technologies. Garcia svou novou pozici oznámil skrze svůj oficiální Twitter účet. V případě Davise si uživatel Twitteru s přezdívkou Klobrille všiml změny v pracovní pozici na Davisovém Linkedin profilu.
So happy to announce that this week I joined at The Initiative. This is an incredible team working on something truly special. It was so hard to left behind my friends at NaughtyDog. But I need to say thank you to @Xbox @XboxP3 to allow me be part of Xbox family! <3
— Lauren Garcia (@MrLGarcia) October 13, 2020
Jak Davis tak Garcia naposledy pracovali na The Last of Us 2, přičemž tato hra byla kritiky velmi kladně hodnocena právě v oblasti animací a vizuální věrnosti postav. Davis mimo jiné pracoval rovněž na hrách Uncharted 2, Uncharted 4 a původním The Last of Us.
Krome Davise a Garcia už dříve studio The Initiative najalo bývalého producenta hry God of War, Briana Westergaarda. Když pomineme bývalé vývojáře, kteří vyvíjeli first-party tituly pro PlayStation, studio The Initiative rovněž zaměstnalo i několik bývalých pracovníků společností Crystal Dynamics a Bungie.
Former Head of Melee Animation at Naughty Dog Lee Davis joins The Initiative as the Lead Gameplay Animator. He worked on The Last of Us I & II, Uncharted 4 & Uncharted 2.
As with previous hires, the studio seems to aim for a highly-skilled animation team. https://t.co/TWISUoeoo3 pic.twitter.com/wLkGbLudhk
— Klobrille (@klobrille) October 13, 2020
Na čem přesně studio pracuje, není v tuto chvíli známo. Začátkem roku se ovšem šířily zprávy o tom, že studio vyvíjí reboot hry Perfect Dark. Nicméně informace o najímání nových profesionálů ve svém oboru naznačují, že by se studio The Initiative mohlo snažit vyrovnat vysokým standardům animací, které ve hrách Naughty Dog známe.
The Initiative je nové vývojářské studio ze Santa Monicy. „Naším posláním je vytvářet ambiciózní a inovativní herní zážitky, které si naše publikum zamiluje. Jsme nadšení do šikovnosti, vytváření příběhů a budování dalších velkých věcí v hraní,“ píše studio na svém webu. Samo studio se potom nazývá jako vývojářem „AAAA“ her.
Nevím no. Trochu mi ty kroky Microsoftu připadají někdy až zoufalé. Chtějí nakoupit japonská studia, teď dva kluci z Naughty Dog. Nevěřím, že úspěch těchto divizí stojí na dvou lidech.
Dvě vlaštovky jaro nedělají, ale kdyby se z toho měl stát trend, byl by to pro Naughty Dog obrovský problém, jejich grafici a animátoři již dlouhé roky tvoří absolutní špičku celého herního průmyslu.
Však ten problém už mají dávno. Těsně před koncem vývoje TLOU2 kvůli tomu jejich studio opustilo 70% designérů a museli kvůli tomu najímat absolutně nezkušené nováčky, což si vyžádalo další rok vývoje, aby vůbec stihli tu hru doladit. Už tedy ani to TLOU2 z většiny není práce současného složení Naughty Dog.
Prý se má ukázat teaser na hru kterou tvoří tohle studio na příští konferenci, která bude 9. listopadu.
Jo ten šílenej crunch bude Naughty dog hodně mrzet.
Na crunch časem dojede i Rockstar.