Srpen byl pro natěšené fanoušky Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 poněkud nešťastný, jelikož jsme se dočkali dalšího odkladu hry, přičemž z projektu byl vyhozen hlavní scénarista Brian Mitsoda a kreativní ředitel Ka’ai Cluney, kdy jejich odchod zřejmě nebyl v příliš dobrém duchu.
Vydavatelství Paradox Interactive a vývojářské studio HardSuit Labs pak nedávno potvrdilo, že z týmu odešla (údajně sama, nebyla vyhozena, nicméně důvody jsou neznámé) hlavní návrhářka příběhu Cara Ellison, která přešla do League of Geeks – autoři digitální deskovky Armello.
Meet Cara (@caraellison), our wonderful senior narrative designer! 🎉🌈
She 😍's cooking, cute hamsters, post-punk/new wave, & all of the beautiful Real Housewives of Beverly Hills.
She 😒's planes, international borders, & the extreme speed of the onward march of time. pic.twitter.com/ORNSbbIWVu
— League of Geeks is HIRING! (@LeagueofGeeks) October 18, 2020
„Cara přinesla do projektu svěží nápady a velká část její práce bude přítomna v samotné hře, až během příštího roku vyjde. Děkujeme jí za její práci na Bloodlines 2 a přejeme jí to nejlepší v budoucích snahách.“ – sdělil zástupce Paradoxu magazínu PC Gamer.
Je možné, že práce na příběhu byly ukončeny a Ellison se jednoduše rozhodla přejít na další výzvu, avšak po nedávném odložení se toto zdá spíše nepravděpodobné.
Bude ale jistě zajímavé sledovat, jak se tato skutečnost projeví na finálním produktu.
Já to zase tak černě nevidím. Mě se hra i z ukázek líbila, prostě oldschool pokračování prvního dílu. A ta rozhodně v kondici hodně let nebyla a nebýt komunity tak nikdy není. Rozhodně od hry nechci moderní pokračování, mě by stačilo, kdyby to bylo stejné jako původní hra (lepší grafika a hlavně bez chyb). I přes tyhle okolnosti, co se kolem vývoje dějí se na hru pořád moc těším. To mě spíš zaráží situace u Dying Light 2, protože po posledním hrozném DLC do jedničky jim nevěřím víc než HardSuit Labs. I kdyby Vampire byla jen sedmičková hra, budu spokojený. On ani ten starý díl nebyla hra pro všechny.
Začínám se fakt bát… A to jsem se tak těšil…
Když to ohlásili tak jsem skákal dva metry do vzduchu radostí, ale musím říct že to ze mě už dávno odpadlo, proč se do něčeho takového pouštěli když v závěru chtějí dělat úplně jinou hru, akorad kvůli značce :/