Nightdive Studios již nějaký ten čas pracují na vylepšené verzi adventury Blade Runner z roku 1997, kde jsme hráli za detektiva Raye McCoye, jenž po vzoru svého filmového kolegy loví replikanty, přičemž se zaplete do zajímavých událostí.
Proto, aby bylo možné na takové předělávce pracovat, všal bylo potřeba přepracovat samotný zdrojový kód hry. Kromě toho původní titul používá trochu neobvyklé animační trechniky pro modely postav, kdy je daná animace rozdělena na jednotlivé modely místo toho, aby se organicky animoval jeden model.
Takové překážky se posléze velice těžce překonávají a celý proces tvorby výrazně zpomalují, kvůli čemuž tvůrci vydání hry odložili na neurčito, s čímž se svěřil ředitel společnosti Nightdive, Stephen Kick, v rozhovoru pro magazín Eurogamer.
Zde taktéž uvedl, že nedávná ukázka, kterou studio vypustilo do světa a jenž se nesetkala ze strany fanoušků příliš vřelého přijetí, nebyla úplně správnou reprezentací prací jejich týmu.
Ve výsledku je tak pravděpodobné, že finální produkt místo zamýšlených 60 FPS nabídne jen 30 FPS a bude taktéž přidáno filmové zrnění, aby to vše více evokovalo kinematografický zážitek.
Vydání titulu je následně stále mířeno na PC, PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch.
Na té ukázce se mi nelíbí že to vypadá moc vyžehleně a čistě, hlavně ty postavy a obličeje. Jinak ale doufám že to dopadne dobře, na tohle bych se rád podíval osobně.