Představení hratelnosti Halo Infinite během července se setkalo s velice vlažnými, spíše až negativními reakcemi, kdy velká porce fanoušků byla tím co viděla zklamána.
I kvůli tomu se vývojáři z 343 Industries rozhodli pro to, že vydání svého titulu odloží na rok 2021, aby měl tým dostatek času na dosažení jeho vize pro výslednou kvalitu hry.
Bloomberg nicméně nedávno informovalo o tom, že z vývoje odešel vedoucí projektu – Chris Lee, čímž následuje kreativního ředitele Tima Longa a výkonnou producentku Mary Olson, kteří odešli v roce 2019.
„Odstoupil jsem od Infinite a těším se na budoucí příležitosti. V samotný tým věřím a jsem si jistý, že přinesou skvělou hru, takže je nyní dobrý čas, abych odešel.“ – komentoval situaci Lee.
Lee byl v 343 Industries od roku 2008, tedy téměř od začátku. Ačkoliv ale od projektu odešel, tak i nadále zůstává zaměstnancem Microsoftu.
Vývoj singleplayerové kampaně v Halo Infinite tak nyní vede Joe Staten a multiplayerové části šéfuje Pierre Hintze.
Vzhledem k tomu kolik lidí už „opustilo loď “ se opravdu něco děje. Řekl bych že samotný Microsoft nebo 343 Industries neví co se značkou Halo udělat. Myslím jakým směrem se vydat. Bude zajímavé sledovat co se z toho nakonec vyvine. Buďto to dopadne jako shitstorm Crackdown 3 a nebo se stane zázrak a někdo tu hru zachrání. Nechme se překvapit.
Zcela beze srandy, po tom shitstormu, co se na ně po odhalení hry ze strany hráčů snesl, a nutno podotknout zcela právem, bych na jeho místě projekt opustil tak rychle, jak jen by to bylo možné.
Kapitán, který uteče v momentě, kdy do lodi začne téct? To by si moc dobré jméno neudělal. Spíš bych řekl, že po tom shitstormu začal mít Microsoft strach a přispěchal s novými požadavky, které se už s Leeho vizí neshodovaly, a tak od projektu odešel. Ale to samozřejmě jen hádám. Se situací kolem Halo Infinite nejsem až tak dopodrobna obeznámen.