Není tomu dávno, co celým světem prolétla informace o akvizici Bethedy, která nyní spadá pod Xbox Games Studios a je to jen několik dní od uzavření dohody o akvizici společnosti Codemasters, která bude od příštího roku operovat pod Take-Two.
Nyní tu však máme spekulace, které sice nepochází z žádného renomovaného zdroje, i tak ale působí, vzhledem k okolnostem, poměrně uvěřitelně. Na fóru ResetEra uživatel s přezdívkou MarsipanRumpan napsal:
Budu upřímný a hned na začátek sdělím, že jsem nebyl schopen prokázat oba své „zdroje“ týmu ResetEry. Důvod, proč jsem nemohl ověřit svůj druhý zdroj, je ten, že by s tím daný člověk nesouhlasil. Vím, že vyvolá určité pochybnosti, ale sám tomu, co zde píši, věřím z několika různých důvodů.
Podle mého zdroje, který je obeznámen s vývojáři z Bluepoint Games, je právě dokončována dohoda o akvizici. Zdá se, že Demon’s Souls byl jakousi „závěrečnou zkouškou“ co se pozitivní zpětné vazby na práci studia týče.
Důležité části dohody jsou:
Ze strany Bluepoint Games:
- Chtějí se ujistit, že dostanou šanci na pracovat na nové IP, nechtějí být jen studiem na remaky.
- I když jsou se svou nezávislostí spokojeni, také si uvědomují, že toto odvětví rychle roste a vyvíjí se. Jsou spokojeni se svým stávajícím partnerstvím se Sony a rozhodli se nabídku Sony přijmout.
Ze strany Sony:
- Jsou velmi zaujati pracovní morálkou studia Bluepoint, které vytváří vynikající remaky v dostatečné rychlosti.
- Mají dobrý vztah s dalšími studiemi SIE, zejména Sony Japan Studios, se kterými spolupracovali během Shadow of the Colossus i Demon’s Souls.
- Odbornost, dovednosti a technologie, které má Bluepoint k dispozici lze použít pro budoucí projekty.
Dohoda se dokončuje a měla by být oznámena brzy. Časové období, které jsem získal, je, že se tak stane před 28. únorem příštího roku.
Na závěr ještě jednou poprosím, abyste tyto informace brali se značnou rezervou.
A co si o údajné akvizici Bluepoint Games myslíte vy? Přáli byste si nějaký další remake nebo byste byli raději za novou IP?
Remastery, porty a remaky. Co je na Bluepoint špičkového?
Krom toho je i pod křídly Sony bude čekat na pár let stejná budoucnost takže pokud mají nějaké kvality tak je ještě dlouho nepředvedou.
Bylo by už načase, dodneška se divím že je nemají dávno pod křídly. A jejich vlastní IP, toho bych se vůbec nebál s jejich zkušenostmi.
Tak hlavně ať jim jako další dají ten Metal Gear Solid
Byl bych šťastný kdyby udělali remake Metal Gear 1 a 2, propojili to pořádně s PP ale zase, možná by byla škoda z nich dál dělat jen remake studio, já osobně myslím že mají opravdu i na vlastní velké hry. Spíš bych jim udělal nějaké menší podřízené studio, které by zaškolili v tomhle a předali pochodeň
MGS už nemá co říct a točit se v kruzích remaků nedává smysl, raději bych jim dal šanci udělat zcela nové hry
Ok, o tom MGS remake se mluví tak dlouho, že jsem si jím byl celkem jistý…
…ale souhlasím, vlastní IP by bylo ještě zajímavější
spoock: S tím bych úplně nesouhlasil, myslím že MG univerzum by ještě mělo spoustu co říct, dovedu si představit hru s Gray Foxem, The Boss a Cobra Unit nebo soft reboot značky, prostě příběhů by se tam dalo vystavět dost a ne se jen držet Snake ságy, kterou už ano nemá smysl dál rozšiřovat. Stejně tak kvalitních stealh her je jako šafránu a ještě míň takových jako MGS, ten je prostě hratelností dost jedinečný.
Kdyby v Konami aspoň trochu mysleli, tak vezmou Tomokazu Fukushimu na story, protože on dokázal už jednou, že on dobrý MGS sám napsat dovede, u Kojimi je to dost rozporuplný. K němu tým dobrých vývojářů nebo se dohodnout se Sony. Stále tam prostě vidím potenciál.
Martin Zavřel: Osobně, já bych se tomu ani nedivil, na každým šprochu pravdy trochu.
ANO PROSÍM !!!!
Je jasný že Bluepoint tým má technický znalosti na výsoký úrovni, ale těžko říct jestli jsou schopný i v tý kreativní části aby vytvořili dobrou novou ip. Ale dokud to nezkusej, tak to nezjistíme
Budeme muset doufat, že jsou schopní i v tomto