Hry pro jednoho hráče jsou mrtvé. Pamatujete si tento výrok od společností EA a Microsoft? Od roku 2017 se však naštěstí nezměnilo mnoho, a tak si můžeme každý rok zahrát mnoho skvělých titulů určených pro jednoho hráče.
Koncem minulého roku vyšla od studia Respawn Entertainment, jež spatá pod EA, povedená adventura Star Wars Jedi: Fallen Order, která si nejen od hráčů, ale i od kritiků odnášela vynikající hodnocení. Právě tato hra se podle analytika The NPD Group Mata Piscatella stala druhou nejprodávanější hrou za poslední rok a jediný titul, který jí v prodejích překonal je tak každoroční stálice Call of Duty, jež se v minulém roce navrátila se subfranšízou Modern Warfare.
Přesná čísla prodaných kopií bohužel neznáme, tvrzení o mrtvých singleplayerových hrách nicméně zůstává nenaplněné.
Za zmínku stojí, že kromě standardních a deluxe edicí, které vyšly loni na PC, PS4 a Xbox One, je hra dostupná také ve službě EA Play, která byla před několika dny integrována do služby Xbox Game Pass. Pokud si tak Xbox Game Pass předplácíte, můžete si tuto vynikající adventuru zahrát bez dodatečných poplatků.
It ranks as the #2 best-selling video game in the US over the last 12 months, trailing only Call of Duty: Modern Warfare.
Also, this past year seems like it's been a decade long. https://t.co/dHPPMRZQWf
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) November 15, 2020
Star Wars Jedi: Fallen Order si můžete ve verzích pro PC, PS4 a Xbox One zakoupit v Xzone.
„Star Wars Jedi: Fallen Order je v US druhou nejprodávanější hrou v loňském roce
Víme, která hra ji předběhla.“
Tenhle styl psani nadpisu je na urovni tech nejhorsich bulvarnich platku. Vim, kam si to muzete strcit.
Ale ted vazne. Opravdu chcete na Zingu mit takovyto bulvarni standard? Ja si myslim, ze mate na vic.
A přitom taková blbost. Hlavně v US všechno co má nálepku SW se snadno prodá.
Ještě jsem se k ní nedostal, jelikož teď nemám 60e nazbyt, ale koukám že je v tom EA Play, tak to je dobrej vál za 4e!
Tak já se na ni taky chystám, už nastal ten správný čas. Rozhodně nee za 60€ když se dá koupit dnes už pod 20€
Chci dvojku, čím dřív tím líp
Skvělá SW hra, jedna z těch jako KotOR, který už spoustu let hraju pravidelně skoro co rok.
čím dřív tím větší zklamání..
Vím, že je populární na Fallen Order nadávat, ale já jsem si ji naprosto maximálně užil. A dokonce bych se nebál tvrdit, že po KOTORech je to pro mě osobně nejvíc Star Wars hra vůbec. Pokud bude dvojka, budu velice rád a opět podpořím autory zakoupením originálu.
A pak mi někdo tvrďte ,že se nevyplatí dělat čistě Singleplayer hry.
Moc se těším na pokračování
Určite najlepšia hra minulého roka. Tento rok je to u mňa Horizon Zero Dawn na PC.
Ten fetch quest festival co měl všechny side-questy stejný? Jdi zabij/přines nebo jdi, vyšetřuj, zabij/přines?
Nebo kde šlo lootit speciální součástky z běžných nepřátel jen v misích jen tak pro jistotu aby jsi je už neměl u sebe z minulých lovů a musel tak zbytečně ztrácet čas touhle banální vatou bez nápadu? Ale má to i dobrý stránky. Poslední hoďka byla celkem dobrá a třeba zvuk pastí stalkera jsem si oblíbil tak že jsem je spouštěl jen tak pro radost i když bylo naprosto evidentní kde jsou díky svému červenému majáčku který jim tak trochu bere jakýkoliv smysl krom určení že se tu dá lovit stalker. 
Po zakoupení a dohrání na PC pořád marně pátrám po tom, proč hra dostala na PS4 10/10. Vážně nechápu.
Já to měl od vydání na PS4 a dal jsem do toho asi pět hodin a pak už to nezapnul. Když to vyšlo na PC tak jsem neměl co hrát a řekl jsem si že to přeci nemůže být tak špatný a že důvod proč je to pro mě nehratelný je třeba jen debilní ovládání na gamepadu, framerate nebo mi prostě jen něco nesedlo tak jsem to vzal na steamu… No a rychle se mi vybavilo proč tu hru nemám rád. Po pár hodinách mě doslova vytáčela když jsem si ani nemohl zkrátit cestu přes kopec protože postava prakticky neumí skákat víš než půl metru a občas tím prostě kopec nepřeskáčeš protože je terén odfláknutý a tak jsem musel nějakému debilnímu fetchi věnovat o deset minut víc než kdyby mi to hra dovolila vzít zkratkou přes kopec. Ale abych jen nekřivdil tak DLC bylo super. Herci uměli hrát, dočkal jsem se nějakých puzzlů což naprosto nabouralo ty hodiny ničeho před tím a questy měly nějaký nápad – třeba repas walkera. V basic hře to je tak že když vezmeš ty nejhorší side questy z AC série a postavíš na nich hru tak dostaneš Zero Dawn. Frozen Wilds to všechno zachraňuje a pokud to je nástin toho jak bude vypadat dvojka tak jsem ochotný si jí koupit a věřím tomu že z toho bude dobrá hra. Ale jednička rozhodně není. Dostat tyhle úkoly v GTA nebo AC tak se nadává na generický trash ale když je postavíš za sexy zrzku tak ti jsou lidé ochotní tomu nasolit desítku. A to nemluvím o totálně generické krajině kterou očividně nechali generovat engine protože pokud ukážeš screen na kterém nebude vysloveně nějaký landmark tak ti 9/10 hráčů nebude schopných určit kde jsi to fotil ale řeknou ti jen zhruba jednu ze čtyř oblastí a to poušť, les mimo domovinu, zasněženou oblast a les v domovině – tam kde jsou žluté markry pro lezení a natažená lana.
Napsal jsi to asi tak, jak bych to napsal já, kdyby se mi chtělo
DLC bylo hodně povedený a snad dvojka bude, co se týče úkolů, v podobným duchu. Ale pokud ta krajina bude pořád generická, stejně jako to dělá ubisoft (aneb uděláme nějakou krajinu a do toho náhodně nacpeme zvířata a nějakej loot bez přemýšlení, jen aby se neřeklo), tak to bude strašná škoda. A fakt mi hlava nebere, proč jim to většina hráčů pořád chválí.
Jste proste jenom oba proti teto hre zaujati. Klasicky kdyz nekoho hra nebavi , nehraje je ji a zkusi jinou (a nekupuje si ji notabene na dalsi platformu). Nez tady vypisovat nekonecne litanie o tom jak je hra spatna, se zkratka smirte s tim, ze se vetsine lidi libila a neskutecne je bavila. Ulevi se vam:).
Lol hra tě nebavila na PS4, tak sis ji znova koupil na PC s zase tě nebavila.
Přizpůsobím to tvému příkladu – V kině mě film nebavil ale vzhledem k tomu že jsem odešel po dvaceti minutách tak to mohlo mít spoustu důvodů. Ulepené podlahy, špinavá sedadla, vybledlé barvy projekce, chrchlajících padesát lidí okolo, zvonící telefony a podobně. To přeci neznamená že mu nemám důvod dát druhou šanci když má z nějakého důvodu dobré recenze. Natož v pohodlí domova kde můžu být v trenkách rozvalený na gauči s dobrým vínem, chutnou svačinou a dívat se na něj v živých barvách a vysokém rozlišení kterých projekce nemůže dosáhnout. Když mě ani takhle nechytne tak je jasné že už nedojde k tomu pouštět si ho na netflixu. Jak jsme psal výše. Hraní jedné hry na dvou platformách rozhodně není stejný zážitek. Je to jako s jídlem v restauraci. Předpokládat že by stejné jídlo ve dvou různých restauracích chutnalo stejně je naprosto hloupé a naivní a pokud vás zklame určité jídlo v jedné restauraci tak už si ho nikdy nedáte v nějaké jiné? Kor když jste si ho prvně dali v zaplivané díře kde nepoužívají ani základní koření a teď jste v restauraci na úrovni? To by bylo docela smutné.
Jo. Z důvodů které jsem vypsal. Často ti dojem zkazí když se hra škube nebo se blbě ovládá protože k tomu musíš mít ovladač a hýbat se díky tomu jako C-3PO, k tomu jsem v té době mohl být stupidních fetch běhaček přejedený což ti taky na ochotě k dalšímu běhání moc nepřidá a to tak dále. Je mi jasný že to spousta lidí nezná protože hraje na jedné platformě to co jim dají a zdá se jim to dobrý ale stejná hra na dvou platformách se rozhodně nejedná stejnému zážitku. Stejně tak jako třeba svíčková v různých restauracích. Pořád je to svíčková ale záleží na dochucení, porci i prezentaci. A mít hru na více platformách by měl být problém? Třeba RDR2 mám taky dvakrát. Nouzovka na PS4 a pak plnohodnotné hraní na PC.
Pro konzolisty asi dobrý, ale já mám radši hry, které dělaj to co chci já, ne abych navigoval od scriptu ke scriptu.
příběhová hra jde udělat i jinak, než aby se hrála sama a tys celou dobu držel jedno tlačítko.
Ono je lepsi kdyz je hra chytre vytvorena, aby si ji hrac co nejvic uzil. Cutsceny vypadaji pekne, ale jsou na velky ukor gameplaye. Nehraju hry, abych se podival na pekne cutsceny. Bohuzel to je velky problem PS exkluzivek. Nechci hrat hru kde je minimalni gameplay a zalezi jen na pribehu v podstate, to si rovnou muzu pustit cely „film“ na YT. Ono je lepsi vypustit hrace do sveta a dat mu nejvetsi svobodu. Napriklad Valve tohle udelali celkem genialne, hrac v podstate vsechno ovlada sam celou dobu. I kdyz tam jsou scripty, ktere te dotlaci k dalsimu checkpointu tak je hrac neustale v te hre. Gameplay by mel byt na prvnim miste pri tvorbe hry. Pokud vyvojare napada jen „ok hrac dojde tady a spusti se mu nekolika minutova cutscena, ktera mu vsechno vysvetli a dotlaci ho dale v pribehu“ tak uvazuje spatne.
Jak udelat pribehovou hru? Nechat hrace ovladat vsechno sam a jen ho trosku navadet a tlacit dale. Nevest hrace za rucicku jak by to byl nejaky retard s nizkym IQ, ze by nedokazal vubec myslet za sebe. Je lepsi nechat hrace vyresit vsechno sam. Takhle je to zabavnejsi nez jen chodit od bodu A do bodu B pomoci vizualnich markeru, spusti se ti cutscena, neco se stane, hrac si rekne „aha“ a jde do dalsiho bodu kde se mu spusti dalsi cutscena.
tak nějak. hru si můžu pustit na youtube a u toho mačkat odpojenej ovladač. ve výsledku bude gameplay stejnej,
Jo… oni jsou na tohle universum ujetý. Jako hra je to na EA až nečekaně dobrý. Jen příběh a to universum mi bylo naprosto ukradený ale i tak jim to přeju. Respawnu. EA už tolik ne