Příběhová kampaň pro CrossfireX, kterou jsme naposled spatřili na poslední velké akci Xboxu, byla podle mého názoru jednou z nejzajímavějších her, které se na zmiňované akci objevily. Na titulu pracuje renomované studio Remedy, na první pohled má vysoké produkční hodnoty a mainstreamovou hratelnost, ne nepodobnou Call of Duty, což by z ní mohlo učinit velmi silný startovní titul Xboxu, kterým se CrossfireX ještě v létě zdála být.
Nedostatek nových informací nám ale už delší dobu naznačoval, že vývoj celé hry nepokračuje takovou rychlostí, jakou bychom si představovali. Nyní se vývojáři po dlouhé odmlce rozhodli vystoupit ze stínu a jejich vyjádření si můžete přečíst níže.
Po dlouhém zvažování výzev, kterým vývojářský tým Smilegate kvůli koronaviru čelí, jsme dospěli k obtížnému rozhodnutí odložit vydání CrossfireX na rok 2021.
Odložení hry nám umožní dodat přesně takový zážitek ze hry Crossfire na konzolích, jaký se náš tým rozhodl vytvořit. Více informací vám přineseme později.
An important announcement regarding #CrossfireX's development: pic.twitter.com/8L1qzgcHvw
— CrossfireX (@PlayCrossfireX) November 19, 2020
CrossfireX vyjde v příštím roce exkluzivně na platformy Xbox Series X/S a Xbox One a nabídne kampaň a hru pro více hráčů.
Na tohle někdo čeká? Ani nevim že taková hra existuje nebo začíná existovat 😯
Má tam být kromě jiného kampaň od Remedy (Max Payne, Control).
Abych Ti odpověděl, čeká. Protože, jak píše Martin, důvodem je studio Remedy, které je pro mě záruka kvality a všechny jejich hry mám osobně moc rád. Nehledě na to, že Crossfire je brána jako nejhranější hra na světě.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most-played_video_games_by_player_count
Studia a vydavatelé napříč průmyslem by vážně měli zvážit taktiku „Neoznamování žádných dat dokud není vývoj z 90% finito“