V drtivé většině doposud zveřejněných ukázek Cyberpunk 2077 působil jako drsná hra, ve které se musíte jakožto žoldák probíjet vražedným velkoměstem budoucnosti. Hudba i dialogy působily dojmem stylového „akčního filmu“, obzvláště, když se do akce zapojí Johnny Silverhand s jeho plánem „spálit celé město“. Jenže co když má tahle hra také druhou stránku, která vás zaskočí svojí lidskostí a připomene třeba nejlepší momenty z filmů, jako je Blade Runner? Něco takového naznačuje výrok jednoho z vývojářů, který se na Twitteru podělil o svoje dojmy z jedné pasáže hry (hra je zřejmě obrovská, takže i když na ní pracujete, snadno se vám může stát, že neznáte všechno a překvapí vás práce vašich kolegů):
I just completed a certain quest in #Cyberpunk2077 and while I don't usually get emotional playing games, I had to pause and take a breather after this one. Our Quest Designers and Writers created an insanely good experience.
— Paweł Kapała (@Pawel_Kapow) November 24, 2020
Právě jsem dokončil jistou misi v Cyberpunk 2077 a přestože obvykle nepodléhám emocím při hraní her, musel jsem si dát přestávku a jít tenhle jeden rozdýchat. Naši designéři misí a spisovatelé stvořili šíleně dobrý zážitek.
Similar, more personal. Will not say more, this needs to be experienced.
— Paweł Kapała (@Pawel_Kapow) November 24, 2020
Stejná úroveň, jako příběh Krvavého barona?
Podobná, více osobní. Víc neřeknu, tohle je potřeba zažít.
Připomínka nezapomenutelné mise Krvavý baron ze Zaklínače 3 je v tomto případě na místě. Podobně jako tato hra bude nejspíš i Cyberpunk mozaikou menších příběhů, které dohromady poskládají obraz mimořádně pestrého a propracovaného světa, jak se na hluboké a poctivé RPG sluší a patří. Pokud můžeme doufat v podobné kvality, jako v Zaklínači, pak by se zároveň takhle mozaika nezapomenutelných misí měla v průběhu hry spojit do jediné, vaše volby odrážející příběhové linie vaši postavy a všech jejích blízkých, kdy si zpětně budete uvědomovat dopad všech vašich voleb.
Za sebe přiznám, že po výše citovaném výroku se zase těším o něco víc. Protože i kdyby mi snad hra jako celek z nějakého důvodu nesedla, nepochybně v ní najdu minimálně některé nezapomenutelné mise a momenty, zanořené do tkaniny jejího příběhu a světa jako slzy v dešti.
Cyberpunk 2077 vychází s českými titulky ve čtvrtek 10. prosince. Objednat jej můžete v Xzone.
Kde berete pořád ten hype? Vždyť ani pořádně nevíme jak se to bude hrát. Akurát víme že půjdou upravovat zuby. Byl bych radši opatrnej než pak zbytečně zklamanej. Nemůžete vůbec vědět jestli vás to bude bavit. Já taky věřím že to bude výborná hra, ale člověk nikdy neví. Měl jsem to takhle s Red Dead Redemption 2. Nahajpovanej jako blázen protože Rockstar a nakonec jsem se k hraní musel přemlouvat, ikdyž to byla výborná hra tak mě to vůbec nebavilo. Prostě nedělal bych z toho hru desetiletí dokud nebudu mít nahráno aspoň 20 hodin.
Musím ale pochválit CD Projekt za krabičku Cyberpunku, ta je TOP. Jsou tam 2 box-arty, mapa a samolepky. To nemá u klasických verzí krabicovek konkurenci.
Vždyť už do nás toho tolik nahustili, že si můžeme udělat slušnou představu o tom jak hra bude vypadat a jak se bude hrát.
Přesně, docela dost (já osobně jsem viděl jenom zlomek) ukázek z dialogů, města, charakterů, hudby, menu, dovednostního stromu a celkovýho gameplaye, že si člověk o tom udělá slušnou představu. K tomu 3 různý začátky. Plus CD Projekt je záruka kvalitního příběhu a živoucího světa. Za mě to bude na 95% desítka, opravdu zkazit to může při vydání jen optimalizace a gamebreaking bugy, ale to jsou věci, který se dají opravit.
Jinak krabičky má CD Projekt skvělý, nakonec jsem přehodnotil svůj názor kupovat to na Steamu a vezmu krabicovku na GOG, jelikož GOG Galaxy klient je skvělá věc a nechápu, jak jsem bez něho mohl ještě donedávna žít
„ikdyž to byla výborná hra tak mě to vůbec nebavilo“ – vidim dobre?
Si děláš srandu že jo? RDR2 je hrou generace, dost možná i tou nejlepší hrou všech dob.
Já se bohužel ponořím do tohoto prostředí až 15.12.Hold práce nepočká.
Přesně na tenhle zážitek se těším. Nedávno sem poprvé dohrála třetího Zaklínače, a to na nejhorší možný konec… jo, pár slziček ukáplo. I když sem si dala hned další den reload (asi tak 3 dny hracího času zpátky -.-‚), tak sem vlastně byla ráda, že se mi to tak „nepovedlo“. Stejně jako třeba se Suicide Mission v Mass Effectu, tyhle typy příběhu mají prostě větší grády, když ne vše jde podle ideálních představ. A snažit se opakovaně o lepší úspěšnost je také lepší, než snaha to záměrně lamit
PS: Už je jen 13x vyspinkáme!
Já byl při svém prvním průchodu W3 zřejmě příliš přísný na sebe i Ciri, takže si nakonec
Tomu říkám konec, panečku
jak sí mohl
tak při druhém průchodu už byl lepší ending ne? 
Počkej, tohle tam jde udělat?
Hustý, tak strašnej konec jsem teda neměl ani jednou ze 4 dohrání.
Dík
Martin Zavřel: Já teda jsem na poprvé hrozný lidumil, i na ty co si to nezaslouží.
Ale když jsme u těch konců, příjde mi zajímavě pojaté, že
Též jsem to měl jako první konec, ale za mě byl asi nejhezčí konec 😏
Martin Zavřel: Tak to jsme měli stejný konec
Suicide Mission je jedna z nejlepších herních misí co se emocí týče, pokud teda začnou lidi umírat
Tak to já jak v Zaklínači 3 tak i ME2 vždy měl napoprvé nejlepší konec, obzvlášť u druhého jmenovaného má skoro pocit, že selhat se dá snad jen úmyslně, protože ty volby jsou takové dost jasné. Snad jedině kdyby někdo opravdu pospíchal a nevylepšoval loď, což mi zase přišlo tak průhledný, že to bylo jasný že to bude potřeba
J8 se v ME2 snažil být se všema za dobře a stejně mi půlka teamu umřela což na mě mělo hrozivý efekt
kord když začali umírat mé oblíbené postavy a ty otravné zůstali
v Z3 mi vyšel konec že Ciri utekla někam tím teleportem
nevím co je to za konec. jinak spoiler dost hustý no. Škoda že v dnešní době pokud kouknete na video ze hry (která má více voleb) tak vám YT a jiné nabízí hned videa že hra má XY konců :/
Já dohrál Zaklínače na nejlepší možný konec. Nic jsem o dosažení „správného“ konce nečetl, jen jsem hrál podle svého uvážení, o to mě konec potěšil víc.
Ciri se stala tím, čím chtěla.
13 dnů do startu! 7 let (nebo 70?) čekání, je konečně u konce. Neskutečně se těším… V práci jsem v době kovidové tak vytížen, že kolem mě listopad jen prosvištěl a odklad mě tak prakticky vůbec netrápil. Zbytky volna
jsem si proložil výplachovým Godfall na PCčku a šup, máme tady ani ne dva týdny do CP77! Hlavně aby vytížená pošta dodala sběratelku včas a vpořádku, No, těším se jak malej

Když to napíšeš takhle …13 dni , zda se to až skoro neuvěřitelný , že bychom se opravdu dočkali ? 😁
Podľa mňa už isto, CDPR už potvrdil aj imvestorom že sa ďalší odklad už nechystáš
Zítřejsí článek: „V editoru postav půjde nastavit počet chlupů na prdeli.“ *znělka z E3 2018 traileru*
Hele, cockíno, jedna rada: NEZAJÍMÁ? NEČTI. Nazdar. A co se chlupů týče – klidně. Originalitě se meze nekladou. Pochybuji, že jiná hra by takovou fičuru měla. Ale ty to stejně hrát nebudeš, tak co…
No, když tě ten uměle vykrmovanej hype tak bere, budiž, čti si to. Pro mě to je článek o samozřejmý věci, kterou snad každej ví, když se jedná o hru od CDPR. Akorát mi to ten hype ničí, tak jsem se vyventiloval, nic na dlouhý diskuse. Ale co se dá dělat, před launchem takhle velký hry to vždycky tak bejvá.
smiř se s tím že teď před launchem pojede marketing naplno > bude všude hodně článků atd. o cyberpunku
Hru ani nemusím hrát a už je mi jasný, že bude mít špičkovej příběh a skvěle napsaný questy, protože to dělají lidi, co umí dělat charaktery postav a RPG hry. Už ať je desátýho
Smiem sa spýtať ako to je s recenziou od vás alebo aspoň dojmy z hrania (kedže ju asi prejsť celú nestihnete) ?? Podľa všetkého by embargo malo skončiť nabudúci týždeň.
Jakmile budeme moct cokoliv o přípravě naší recenze prozradit, určitě to uděláme