Jeden z největších svátků všech videoherních nadšenců, ceremoniál The Game Awards, zaznamenal nový rekord. Letošní ročník hlásí 83 milionů přímých přenosů, což je rovněž rekordní sledovanost této akce. Oproti loňskému roku, který sledovalo okolo 45 milionů lidí, se jedná o 83% nárůst.
This year #TheGameAwards viewership grew over 83% to more than 83 million livestreams.
This is beyond our wildest expectations; I was just happy we could even produce the show this year.
Thank you for watching and being a part of this global community. pic.twitter.com/gAKIb68jHp
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) December 17, 2020
„V letošním roce vzrostla sledovanost #TheGameAwards o více než 83% na více než 83 milionů přímých přenosů.
To je nad naše nejdivočejší očekávání; Byl jsem jen šťastný, že jsme letos mohli show vůbec uskutečnit.
Děkujeme za sledování a účast v této globální komunitě.“
The Game Awards uzavřelo partnerství se 40 streamovacími sítěmi po celém světě, za účelem dodat živé vysílání co nejvíce fanouškům. Streamovací platforma Twitch celosvětově dosáhla nejvyššího souběžného publika s 2,63 miliony diváků a podle Stream Hatchet se sledovanost oficiálního přímého přenosu na Twitchi, YouTube a Facebook Gaming meziročně vyšplhala na 129%.
Here's a look at viewership of #TheGameAwards over the past 7 years, since our founding in 2014 as a next-generation, pure-digital awards show. pic.twitter.com/RcD6Z3t6fc
— The Game Awards (@thegameawards) December 17, 2020
Na Twitteru show The Game Awards zaznamenala meziroční nárůst objemu konverzací o 31%. Pro hlavního představitele tohohle ceremoniálu, Geoffa Keighleyho, to je důkaz o tom, že akce The Game Awards stále roste a získává si pozornost stále většího publika. „Naší filozofií vždy bylo být velmi autentičtí a skuteční a nehledáme způsoby, jak tuto show prodat, nebo uvést na NBC. Opravdu chceme dělat něco, co je jádrem toho, co děláme. Když budeme rok co rok růst, budeme se jen nějakým způsobem pohybovat stejným směrem a zaměříme se více na jeho globální aspekt,“ uvedl Keighley.
Letošní The Game Awards, kterým kralovala hra The Last of Us Part II, se z důvodu koronavirové pandemie uskutečnily online a vysílalo se z Los Angeles, Londýna a Tokia, ovšem bez živého publika. Podle Keighleyho v tom avšak oproti předchozím ročníkům nebyl příliš velký rozdíl. Ceremoniál měl své hlavní součásti, tedy udílení cen, hudební vystoupení a exkluzivní odhalení. Přesto Keighley říká, že největší výzvou letošních The Game Awards byla jistá nejistota toho, zdali se skutečně podaří vysílat ze tří různých míst.
O tom, že zájem o The Game Awards stoupá, svědčí i větší přítomnost známých celebrit. Letos jsme tak mohli shlédnout hudební vystoupení Eddieho Veddera z Pearl Jam a London Philharmonic Orchestra, či virtuální vystoupení Keanu Reevese, Brie Larson, Toma Hollanda, Gal Gadot, Christophera Nolana, nebo Johna Davida Washingtona.
Tak upřímně se to dalo čekat a nejen kvůli tomu, že herní průmysl je o tolik větší než filmový. Game Awards sice nejsou seriózní ceny jako spíš jenom velkolepou reklamní show před Vánoci, aby Američani věděli, co si mají koupit na Vánoce, ale i tak takovýhle úspěch potěší.
tak tohle je extrem! takovy narust bych necekal zrovna u Game Awards
Geoff to behem show zminoval, ze vidi dvojnasobna cisla sledovanosti oproti lonsku, ale nechtelo se mi tomu verit. Uz loni ostatne prekonali Oskary, tohle ten pomer hry versus filmy vychyli jeste vic 😮
Tak ono se není moc čemu divit. Generace, která dejme tomu v devadesátkách na hrách vyrůstala už je dospělá a hry si už kupuje za své a zároveň u svých potomků na hry nebude pohlížet jako na nějakou obskurní zábavu. Herní průmysl nejspíš poroste ještě hodně dlouho. A navíc všichni teď kvůli Covidu sedí doma, tak proč by se nepodivali na Game Awards
Letos to bylo nezáživné (až na některé oznámené hry) 👍Vyhlašování některých kategorií bylo k smíchu 😃Ale jinak každoročně se na to vždycky mrknu 👍
Zdravím, nechci buzerovat, ale zkontrolujte si skloňování ženských jmen.
Brie Larson a Gal Gadot jsou ženy.
A možná radši „Eddieho“ Veddera.
Díky za upozornění, článek je opravený
nz