Nová aktualizace 1.2 přidala do hry Genshin Impact jednu velkou novou oblast, další nové úkoly a nový event. To by nebylo až tak neobvyklé, kdyby je nepojila jedna společná vlastnost. Jsou totiž všechny zdarma.
A to nejen když mluvíme o skutečných penězích, ale také v případě systému dobíjení energie v podobě Resinu. Právě díky němu jste doposud mohli denně provádět jen omezené množství misí a pokud jste si Resin nezaplatili, bylo získání dalších odměn obtížnější.
Update 1.2 (celkové informace o aktualizaci najdete zde) po vás ale za pořízení a ani za plnění misí vůbec nic nechce, což u minulých událostí nebylo obvyklé. Šlo sice Resinu při plnění hlavních úkolů sdílet, ale protože ji ve hře Genshin Impact používáte napříč všemi aktivitami, její rychlé utracení vlastně znamenalo, že ji pak nemůžete využít pro jiné úkoly anebo na bossy.
Teď se ale situace obrací a zdá se, že miHoYo konečně chápe, jak může Genshin Impact ke spokojenosti všech hráčů a že lze peníze od platících uživatelů získat jinými způsoby.
Společně s aktuální událostí The Chalk Prince and the Dragon existuje i obrovský obchod s herními předměty, které ale nekupujete za Resin, ale stačí zvládnout tři různé eventy jako je střetnutí s nepřítelem a boss fight, za které získáte dost prostředků, které můžete utratit za absolutně obrovskou hromadu Mora, XP a různých materiálů a vcelku dobrý 4 hvězdičkový meč. Nic z toho vás ale nestojí skutečné peníze a ani Resin, což tedy znamená, že kromě těchto úkolů můžete v klidu pokračovat ve farmaření v Doménách a soubojích s bossy. Jako obvykle.
Pokud to chápeme správně, tak za dobu fungování hry dospělo studio miHoYo k závěru, že díky gacha mechanizmům dokáže Genshin Impact vydělat tunu peněz bez ohledu na to, co kdo dělá a jaké události jsou aktuální. Lidé jsou totiž ochotní utratit peníze jediným možným způsobem. Tím je získávání silných nových hrdinů a zbraní za herní měnu (jejích sběr trvá někdy fakt hodně dlouho) nebo si je prostě koupit za reálné peníze. To se prostě stále nemění a funguje dobře.
Genshin Impact se teď pro nové hráče stává velmi přívětivým. Nabízí více materiálů, více odměn, prostě více důvodů aby se do hry přihlásili nováčci a nezůstali u hraní jen chvíli, protože utratit všechny startovní prostředky nemusí být zrovna snadné. Navíc jsou příběhové úkoly zdarma a nestojí žádnou energii, takže se na začátku můžete dostat pěkně daleko. A další questy by teď navíc neměly stát žádný Resin a ještě získáte dost odměn.
Genshin Impact našel díky aktualizaci The Chalk Prince and the Dragon tu správnou cestu k úspěchu, která již pro něj začíná pracovat. Ten systém, kdy nemusíte nic zaplatil předem za nákup hry a taky nemusíte za další peníze eliminovat všechny gacha mechaniky. Dnes prostě ve hře existuje způsob, jak toto všechno sladit. Nebo se aspoň Genshin Impact do tohoto bodu blíží.
miHoYo ale zároveň pracuje na dalších drobnostech a každou chvíli nabízí doprovodné info o tom, co hráči v Genshin Impactu dělají. Například na začátku loňského prosince tvůrci prozradili, že nejoblíbenější postavou, kterou si lidé vzali do tří Domén, je Barbara. Teď se na Twitteru objevila nová stránka z Teyvat Times, tentokrát zaměřená na počty zabití. Takže teď víme, kolik bylo dosud v Genshinu zabito slimů (více než 14 miliard) a hilichurlů (více než 17 miliard) a třeba kolikrát nejvíce zahynul jeden člověk při boji s Oceanidy v jednom boji (76x).
Níže se můžete podívat na úplnou infografiku z Teyvat Times, která je aktuální k 29. prosinci 2020.
Nakonec se ještě koukneme na postavu Bennetta. Lidé si ho v poslední době docela oblíbili díky jeho výbavě a schopnostem. Zatímco je totiž většina léčitelů ve hře Genshin Impact Cryo nebo Hydro, je Bennett Pyro. Navíc efekt Elemental Burst obnovuje zdraví a posiluje útok postavy, ale Bennett se ještě dokáže docela účinně ohánět mečem. I jeho normální Elemental Skill způsobí docela zajímavé Pyro poškození, ale Bennett je zároveň skutečně zábavný, ale smolař.
Je totiž sirotek, kterého vždycky lákalo dobrodružství a to i přes vědomí, že okolní svět není příliš laskavý k němu nebo k ostatním lidem, kteří jej zkoumají. Navíc nemá vůbec v ničem štěstí, ale to jej nesrazí na kolena. Lidé z týmu ho mohou opustit, může ho srazit blesk, ale nic z toho ho neodradí od a nezabrání mu to v tom, aby se staral o lidi kolem sebe a snažil se jim pomoci. Neštěstí ho formovalo od dětství, ale nikdy ho neodradilo od záměrů. Ve výsledku tak do party získáte neuvěřitelně optimistického spojence, který dokáže odhalit nové poklady a nové památky.
Bennett nabízí v Genshin Impactu jedny z nejlepších linek, které ale nabízí takřka klasické koncepty typických RPG hrdinů. Je to praktická postava, která se hodí do každé skupiny a zároveň miHoYo vytvořili někoho, s kým se jde opravdu ztotožnit a vzhledem k tomu, že jde o čtyřhvězdičkovou postavu, který je k dispozici prakticky pořád, má každý šanci přidat tohoto skvělého spojence do svého seznamu.
Genshin Impact je nyní k dispozici pro PlayStation 4, pro PC a pro zařízení s Androidem a s iOS. Ve finále bude hra dostupná i pro Nintendo Switch.
Hrál jsem to hodinu, a další gachu v životě nepotřebuji.
Jo super, je to zadarmo ale v jistém momentě to přejde do grindu nebo placení, takže nope nope. Ono to pak začne, že těch hrdinů nebo co jsou zač začnou přibývat, šance na roll budou menší, pak přijde limited hrdina, což zase donutí cpát do toho prachy, atd… A mám takový pocit, že zrovna v global verzi funguje systém, čím více utratíš, tím větší šance na úspěšný roll, přitom v Čině je tohle zakázaný. 
Je vidĕt že jsi to nehrál šance jsou 0.6 procent a máš tam pity na 90 rolls já jsem F2P a od záři jsem hitnul pity 4x krát 2x limited postavy a 2x 5 star zbranĕ / za to FGO třeba ani nemá pity a to že utratiš penize je jen tvoje vĕc lidi byli schopni platit mĕsičnĕ za MMO 800KČ tak proč ne za gachu ve které jinak můžeš dohrát celou hru s tím co ti hra dá zadarmo nepotřebuješ ty lepší postavy a zbraně ani v end game ale potřebuješ Battle pass za 290kč jinak good luck lv up postav na max lv
Hraju Arknights, ty rolly jsou tam mnohem výhodnější jak v tomhle
I blbej Azur Lane to má taky výhodný. Tohle mi furt přijde jako typická grind hra, lidi to hrajou jen protože je to free nefree… Stát to prachy, tak to dopadne stejně jak Tales serie xD
hraju to par mesicu a jeste sem do toho nedal ani korunu pouzivam postavy co me napadali skoro na zacatku a jeste furt je nemam vylepseny kazdej den kdyz nepocitam reset tydne tak hraju max tak 20 minut na daily coz neberu jako grind ani nahodou, energii utracim za knizky na expy, protoze sem minulej tejden udelal 50 rank a expim prvni postavy na max level
5 charaktery mam myslim dva, ale uprime nevim jakej je rozdil jestli ma jen 4 nebo 5 hvezdicek muj hlavni char ma 4 a ma dmg o petinu vyssi jak druhej co ma 5 hvezd s podobnym gearem
Jo ale i tak jestli chcete postavy lv90 a talenty nedej bože na lv10 jeden talent stojí 1650 000 z lv1 do lv10 , tak si musite kupovat Battle pass ale stoji jen 290kč žadnej problém jinak budete muset farmit den co den co den a 160 resinu nestači vím to mám AR49 a jen 6 postav dĕlám a nemám pořadnej set ani na půlce protože artefakty s dobrejma statama je težké získat / jinak hned začátkem února by mĕl vyjít update 1.3 dvĕ nové postavy , XIAO anemo ( VA kirita ) a HU TAO pyro ( Megumi , Emilie VA ) dalši kus mapy bude menši než dragonspire a nové úkoly Lantern Festival event ( jinak pro mĕ nejlepší F2P hra zatím je pravda že do gachy nemusite dávat ani korunu hra dává dost na rolovaní jen pak ENDGAME lv up postav zbrani talentů atd je drahej a bez BP to nejde
zalezi co farmis, ja mam vsude jen gladiator set a ted dodelavam treti postavu na max uroven, nejak nevidim duvod proc kupovat battlepass kvuli tomu, expici knizky se daji boostnout pres ten craftenej item co stoji energii a z tech 4 pokusu za den udelam kolem 50 velkych knizek +- talenty si nechavam az na konec, protoze to vyzaduje zabijeni nepratel po mape a pak ty specialni knizky
Zrovna jsem to před asi dvěma týdny nainstaloval a byl jsem právě příjemně překvapený, jak se to i F2P dobře hraje, zatím jsem sice Adventure Rank 27 (takže nemůžu soudit nějak dlouhodobě) a jen dvě postavy z týmu mám na 49lv ale pokud člověk u toho přemýšlí a mrkne na nějaký ty tipy do začátku, myslím že se to dá dobře hrát i s tím základem co hráči dají, je ale potřeba počítat s menším grindem ale spíš ve stylu mmo a časem prostě nějaká ta postava taky padne. Já měl teda štěstí a právě mi padl včera Bennett a rovnou dvakrát . Souhlasím že je to asi takový ten nejtypičtější anime/manga hlavní protagonista ale Naruto
ale ne tak otravný. Takže zaujal místo free Barbary suport healu a je třetí v pořadí na levelování, prioritu ale má Noella s famozní Beidou. Zatím postava která mě nejvíc baví i napříč ty 5* postavy co hra dá vyzkoušet v questech a trialech.. Nejspíš protože je taková akčnější a člověk si musí ty její skilly časovat, parírovat, takže je to takové víc herně akčnější.
Osobně teď chci šetřit primogemi na to, až některá z mých postav bude v těch lepších wishes abych zkusil zvýšit jejich souhvězdí. Upřímně jsem rád že jsem to začal až s těmihle změnami, protože mě to dost chytlo a můžu doporučit, hlavně ty co baví průzkum hezkých světů. Protože tady snad není místečko bez nějakého puzzlu (sice lehoučkého i když se najde i pár výjimek) .
Počkej až budeš dĕlat talenty XD nebo sety artrfaktů na AR 45 teprv začinají padat pořádné a udĕlat 1 set trvá i 14 dní grindu a stojí to hafo mory ale začatek je easy no i tp story se furt rozrůstá budou nové postavy a ta hra je krásná a soubojovej systém skvĕlej
Je to možný, zase ale nic co bych neznal, MMOčka v tomhle jsem taky dost časově náročný a 14 dní je ještě fajn
Jsem pro PVP build skládal vybavení někdy i 3-4 měsíce a co teprve na raidy, pak přišel update nebo datáč a bylo to někdy i k ničemu 
Jo no tady je problém ten resin že nemůžeš farmit pulku dne atd mají to kvůli tomu aby činská komunita nebyla moc závislá na té hře prej a taky abys nevyfarmil všechno za tyden
Tak to mi vyhovuje ještě víc, teď sice mám hromadu času ale v budoucnu až se to vrátí do normálu a budou vycházet i jiný hry, tak si spíš najdu tu hoďku na denní výzvy a farming a víc času se tomu budu dávat během eventů kvůli Crown of Insight na poslední talenty. Jako nemám nějaký velký end-game ambice a spíš si užívám ten svět, příběh a vylepšení svých dvou primárních postav. Přemýšlel jsem i, že bych zaplatil ten Blessing of the Welkin Moon spíš jako podporu tvůrcům, BP bych nedal do konce. Prostě jen tak pro zábavu, období grindem probdělých nocí jsem nechal zasebou a proto už nehraju MMOčka, ale tohle mi je tak trochu připomíná právě
me tahle hra taky vyhovuje i kvuli tomu ze kdyz splnis novej update co vyjde tak v pohode staci max 20 minut denne kdyz to clovek chce hrat pravidelne daily login eventy tu nejsou nonstop takze to taky nenuti u toho kazdej den sednout ale muzes si v klidu relaxovat