Před malou chvílí oznámila Bethesda skrze své sociální sítě práce na nové hře z franšízy Indiana Jones. Prozatím víme pouze to, že na hře pracuje studio Machine Games (série Wolfenstein) a že se na vývoji bude podílet v roli výkonného producenta Todd Howard.
Bude zajímavé sledovat, jakým směrem se z hlediska herního designu novinka vydá, rozhodně by nás nepřekvapilo, kdyby mělo jít o jakousi alternativu ke konkurenčnímu Uncharted.
Nová hra z franšízy Indiana Jones s originálním příběhem je ve vývoji v našem studiu MachineGames a za jejím vývojem bude stát v roli výkonného producenta Todd Howard ve spolupráci s Lucasfilm Games. Ještě nějakou dobu potrvá, než odhalíme více informací, ale jsme velmi rádi, že se s vámi můžeme dnes o tuto novinku podělit.
A new Indiana Jones game with an original story is in development from our studio, @MachineGames, and will be executive produced by Todd Howard, in collaboration with @LucasfilmGames. It'll be some time before we have more to reveal, but we’re very excited to share today’s news!
— Bethesda (@bethesda) January 12, 2021
Aha! Bugthesda zase sprasi nějakou hru jo? Takže zase tisíce bugu, otresna grafika, a zase mikrotransakce a za mě fuj! Multiplayer… Upřímně bych byl raději kdyby na hře dělal někdo jiný!
Na hře pracuje studio MachineGames (nové díly série Wolfenstein), Bethesda je v tomto případě pouze vydavatel. Pomohlo by číst celý článek, ne jenom titulek.
Yes to je super zprava! Emperors tomb byl podceňovaný už v době vydání. Za me společně s Calisto protocol největší překvapení
Jsem velmi mile překvapen. No, snad se to Machine Games povede minimálně jako špičkové Wolfenstein: New Order, Wolfenstein: The Old Blood, Wolfenstein II: The New Colossus!
A ke škarohlídům, kteří klasicky vylezli z pod kamene: vývojář a vydavatel je každý něco úplně jiného. Takže bych s těmi zaručenými soudy počkal.
Osobně bych nadšení trochu krotil. Furt je to bugtesda. Z posledního Wolfa udělali otřesné polorpg s nejhorším hlavním duem v historii videoher. Z dooma zase fps klon Maria, kde jsi nucen používat glorykilly abys měl aspoň pár nábojů. A o posledním falloutu nevím co napsat abych nebyl vulgární.
Vidím to stejně, bethesdě to nevyšlo se ždímáním Falloutu, tak bere zavedenou značku (větší jistota) a udělají kopírku Tomb Raidera a Uncharted. Rád bych se mýlil, ale jejich poslední hry mě nepresvědčují.
Ale pozor, novej Indiana Jones bude mít sixteen-times the detail než Emperors Tomb. Jinak s váma souhlasím:)
Tak snad to vyjde dřív než to údajný filmový pokračování s Harrisnem Fordem.
Ale pokud by to šlo ve stopách Tomb Raidera nebo Uncharted a budem bojovat proti náckům, tak to beru všemi deseti.
Jenom to ne. Indy není žádná citlivka, ale akční hrdina. Rozhodně si nezaslouží takové zesměšňování jakého se dočkala Lara v novém Tomb Raiderovi. Obecně mi ta nová Lara přišla jak z nějakého akčnáku pro náctileté.
Myslím, že Geralt mluvil asi hlavně o hratelnosti a level designu. Lara je Lara a Indy je Indy
Přesně tak. Nechci aby se Indy choval jako Lara, ale aby se ideálně hrál ve stylu Lary nebo jako Uncharted.
Todd „16 times the detail“ Howard – check
Bethesda – Check
Jo! Minulý rok jsem dojel Infernal Machine i Emperor’s Tomb a byla to paráda. Osobně mám pro Infernal Machine slabost, typická tvorba LucasArts.
Rozjel jsi to bez problémů pod Win10?
Jj, mam obe hry z Gogu. Ale u Infernal Machine jsem musel neco delat, tusim prejit na 16bit barevnou hloubku. A nekomu se objevi chyba v sedme kapitole a nemuze dal, kdyztak mam na to fix
Chci věřit že to bude dobré ,ale mám spíš pocit,že budem hrát za mladého Indyho s totální cringe image ve stylu YoungBlood 😆a toho se bojím nejvíce
Doufám, že to nebude stejná ptákovina jak ty nové Tomb Raidery a vyhnou se novodobým nesmyslům typu krafting, vylepšování zbraní, hledání kešek a podobného odpadu, QTÉčkům, lineárnímu leveldesignu (aby bylo možné trochu bloudit těmi lokacemi a vytvářely alespoň trochu dojem, že je postavili lidé s nějakým účelem a ne leveldesignéři jako kulisy pro hru). Jo a ještě by se mohli vyhnout křečovitým dialogům a zbytečným emotivním výlevům. Má to být akční hra, ne snaha o nějakou hlubší psychologickou sondu.
Mě se poslední tři díly líbily moc a považuju je za naprosto špičkové. Rozhodně bych je nenazval ptákovinou. Za tu bych považoval jejich poslední hru, Avengers, tam to sedí naprosto přesně, ale Lara je hodně povedená.
Hezky napsáno
souhlas 
Každý má svůj vkus, ale s původním Tomb Raiderem to mělo málo společného. Raději mám původní hry. Na dialogy byly sice chudé, ale to mi nevadilo. Alespoň jsem z toho měl pocit, že to je hra a ne film. Dalo se tam celkem bloudit, ty lokace mi přišly zajímavé, některé i ponuré, nepředvídatelné a zatraceně nebezpečné. Měl jsem z toho prostředí větší respekt, což u nových her nemám.
Trefně napsáno, vidím to stejně. Poslední tři díly Lary jsou pro mně taky super a patří mezi moje nejoblíbenější hry.
Hrál jsem poslední Shadow Of Tomb raider a po hodině jsem to odinstaloval…
TES VI : Indiana Jones
Paráda, udělalo mi to velkou radost. Tak přesně tohle XBox potřebuje. A kdyby to bylo na způsob právě Uncharted, to by byla pecka. A Machine Games jsou záruka kvality (musím se přiznat, že mě Youngblood hodně bavil, sice nejlepší díl kromě Return to Castle byl Old Blood, tak ani příběh dvojčat nebyl takový odpad, jak se někdo tváří).
Možná to nebude exkluzivní, podle šuškandy Lucasfilm Game má na tomhle trvat, že hry budou opravdu multiplatformní a nechtějí být právě jak u Marvelu a Spidermana. Jestli je to ale pravda se ukáže. Nedivil bych se, kdyby tohle bylo sjednáno ještě před tím, než je spolk MS, přece jenom už se o tom mluví dost dlouho.
Kdyby bylo na mě (jakože není
), tak bych exkluzivity poslal do věčných lovišť. Ale kdyby si chtěly Sony, Microsoft a Nintendo hrát každý na svém písečku, tak ať to alespoň pošlou na PC, Microsoft jede dobře, Sony také dostává rozum (díky hlavně za Horizon).
Tak Horizon byl spíš experiment a tech demo, Sony by Decimu prý ráda v budoucnu nabízela podobně jako Unreal třetím stranám. Takže osobně čekám, že hry od GG mají šanci se na PC ukazovat častěji ale u ostatních exkluzivit už bych si tak jistý nebyl. Kdo ale ví, já osobně proti exkluzivitám nic nemám, je to prostě daň za kvalitu. Takže stejně jako si kvůli Fable koupím Xko, tak zase třeba kvůli Bayonettě si pořídím Swiště.
Když už exkluzivity, tak maximálně tak časové, prostě mám dojem, že je škoda, že spousta dobrých her se k tolika hráčům nedostane (nemají prostředky, nebo nechtějí mít doma víc konzolí, nebo mají jiný důvod). Uvedu zase příklad Horizon, dostalo se to na PC a i Sony vidí, jak dobře se to na Steamu prodává, skoro jako rohlíky.
Vůbec bych nebyl proti, i bych přál hráčům na PC a Xku si zahrát TLoU, GoW, Demons Souls a další, i když občas vidím ty kecy PC Master Race o konzolistech, tak si říkám dobře vám tak
Ale taky bych uvítal hrát všechno na jedné krabici od bot a neřešit to, prostě si vzít krabičku a hotovo, ale myslím že to je spíš nereálná představa. Přece jenom jak Nko tak i Sony ví, že exkluzivity jsou to, co táhne hráče k nim, a jejich primární zdroje příjmů nejsou exkluzivity nebo prodané konzole ale 30% z každé prodané hry všech ostatních, vše ostatní je pěkný bonus.
Když už mluvíš o kecech, tak na konzolistovi jsou ty diskuze tvrdého jádra Sony fakt výživné, že se občas normální člověk za hráče stydí. To ani PC Master Race vyplodit nedokáže. Dobře to Spencer řekl o toxické komunitě hráčů všeobecně. Jak někdo nemůže ustát, že jeho oblíbená hra opustí hranice původní platformy mi hlava nebere. A ještě vyhrožují vývojářům a mluví o zradě, viz právě při oznámení PC portu Horizon.
Jo web Konzolista, ty bludy dutých hlav ze Sony sekty ani nejde překonat. Z toho opravdu kolikrát hlava nebere.
Chlapi, já vám nevím, ale mě připadá, že nejvíce exkluzivit má Pc platforma, takže to odsuzování Sony a jejich her některými jedinci mi občas připadá úsměvné
Juchuuu