Vývojáři z Mundfish aktuálně pracují na velice zajímavé first-person střílečce Atomic Heart, v níž se vypravíte do Svazu sovětských socialistických republik, kdy v roli agenta KGB budete vyšetřovat události, které se staly v komplexu 3826.
Tento Sovětský svaz nicméně nebude tím, který můžeme znát z historických učebnic, jelikož v této verzi již proběhla technologická revoluce, kdy se již normálně používají roboti, internet či hologramy, což propůjčuje titulu velice zajímavou atmosféru, která občas připomíná dnes již kultovní BioShock.
Hraní se následně bude odehrávat ve velkých lokacích, kdy nebudou chybět uzavřené prostory podzemních laboratoří, ale ani rozmanitá příroda
Vydání je však stále bohužel v nedohlednu, kdy i informace jsou poněkud střídmé, jelikož poslední ukázky jsme se dočkali v srpnu minulého roku.
Nyní se však na YouTube kanálu Nvidie objevil zcela nový trailer, který má za úkol představit podporu ray tracingu.
Tuto ukázku naleznete v náhledu, přičemž na jejím začátku se dočkáme krátkého průletu jednou lokací, abychom se následně mohli podívat na pár záběrů přímo z hraní.
Spolupráce s Nvidií navíc umožní i použití technologie upscalingu zvané DLSS, která vám rozběhne hru s ray tracingem o poznání lépe.
Atomic Heart by následně mělo vyjít na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Už nyní si na Steamu lze hru přidat do seznamu přání.
Jsem hrdý backer a držím palce, aby se tahle více než zajímavá záležitost povedla. Zatím to vypadá naprosto skvěle (a zajímavě).
Pro mě je od začátku Raytracing úplně zbytečná funkce a žrout FPS.
Nepotřebuju mít ve hře vyšperkované odlesky a stíny za cenu 20-50FPS, když to uvidím, jen když se zastavím a pořádně se rozhlédnu kolem sebe.
Ano. Vypadá to hezky, ale já hraju už druhým rokem hry na custom nastavení a najde se plno her, kde jsou perfektně zpracované stíny i odlesky, že to vypadá, jako by měla hra RTX.
Spíš bych ocenil ve hrách lepší a ostřejší ,,particle´´ efekty, než tohle.
Přesně tak.
Já třeba nechápu lidi, kteří, když vidí ve hrách odlesky a podobné efekty, tak to automaticky přece musí znamenat „RTX“. Přitom nádherné efekty odrazů a odlesků uměly herní enginy dávno před „RTX érou“ a nikoho to nepřekvapovalo (a navíc to nežralo tolik fps).
RayTracing je pěkná věc, když funguje, ale jenom několik her ho podporuje, a z těch několika her pouze menší část má RT pěkně implementovaný (je viditelný rozdíl v grafice, kde je ztráta fps opodstatněná, např. Minecraft, Quake II).
Za to DLSS je jiný příběh. To je daleko zajímavější technologie a je důvodem pro koupi nové grafiky (počkat, oni se vlastně nedají koupit).
Připomíná mě to Kiss: Psycho Circus: The Nightmare Child
I na PS4…? Ajeje, aby to zase nedopadlo jako se Cyberpunkem.
Btw “uz nyni” sla pridat na steam uz pred nekolika mesici. Ne-li nekdy loni v lete, ale jasny. Proc z toho neudelat novinku, kdyz povedomi o teto hre ma stejne… respektive melo… minimum hracu
Hra vypadá pěkně a RT v laboratořích pěkně vyniknou.
rtx samosebou jen na nvidia.. konzolisti zase ostrouhaji s tim amd paskvilem jakoby rtx
Proč se skoro v každém článku o RT musí objevit nějaký vyznavač značky a dávat najevo fanbojství?
Tohle dělá pokaždý kdy se naskytne příležitost. Klasickej fanatik.
Ani bys nevěřil, kolik těch tvých konzolistů má a hraje na PC.
Tak nějak jsem celé video čekal kdy ho zapnou.
Ale to nevadí. Lepší je lehce vyšperkovat než přestřelit.
Spíš by mě zajímalo co z toho nakonec vyleze. Trošku mě vyděsilo že enemák zamrzl hned v okamžiku kdy ho začal chladit 
Nic co by mě posadilo na prdel teda
Mě prozměnu každej trailer/gameplay Atomic Heart na prdel teda totálně posadí
Hra vypadá fakt super a zajímavě. Na tu se těším. Jen jsem myslel ty RTX efekty
Jako než jsem měl na to HW, tak jsem ten Ray Tracing nepotřeboval mít zaplej, ale teď ho zapínám všude kde jde 😇🤣