První část samostatného příběhového rozšíření pro DOOM Eternal s názvem The Ancient Gods vyšla 20. října pro PC a konzole, přičemž přinesla opravdu zábavný obsah, ale také i docela nekompromisní obtížnost.
Fanoušci ale aktuálně již vyhlížejí druhou část, která by měla celý příběh velkolepě uzavřít.
Proto by je mohla potěšit zpráva, že vývojářský tým na svém Twitteru oznámil, že již za pár dní, tedy 15. března, se dočkáme první krátké ukázky, tudíž vydání už by nemuselo být daleko.
Společně s tímto ohlášením byl představen oficiální key art.
DOOM Eternal: The Ancient Gods – Part Two
Teaser trailer on 03.15.2021 pic.twitter.com/77pXRpqNqg— DOOM (@DOOM) March 7, 2021
Bethesda ve svém obchodě navíc předčasně zpřístupnila stránku pro toto DLC, kde se nalézalo i několik screenshotů, dávajících ochutnávku toho, kam se v něm podíváme.
Obě části DLC si můžete zakoupit samostatně, případně je získáte v Year One Passu, který stojí 29,99 eur (790 Kč).
Ke hraní těchto rozšíření navíc nepotřebujete základní hru, ale kdybyste ji stále nevlastnili, tak si konzolové verze můžete pořídit v obchodě Xzone.
Tak díky takovýmto hrám se vyplatí deluxka. Rok utekl a hra s ní vítá nové mise. Jen se mi nelíbí neustálé zvěčnování obtížnosti(i v anketě od bethesdy co přišla mailem!). Sakra lidi hrajeme dlouho a není nám přeci 8 a těm co je tak maj fortnite apod. ….jsem to vyděl u bratránka,hele doom …nudaaaaa. Tak se člověk postaví a říká si,kde je chyba už i u her…
Já jsem v osmi měl flatout a doom s hexenem apod. dohrány v šesti ….a kdo ne
Jsem hodně rád, že jsem připlatil těch 10€ navíc za Deluxe edici, protože takhle dobré DLC tu dlouho nebylo.
Po dohrání minulého DLC jsem musel kupovat novou myš, doufám že tentokrát to vydrží.
Jo, to chápu.
Edit: Jenom zamrzí, že k vůli obtížnosti ta hra docela schytává v recenzích na Steamu. Neřeknu, kdyby se jednalo o nějakou uměle navýšenou bulšit obtížnost, ale zrovna Doom je fér a dobře navržený.
Naprosto souhlasím. Ancient Gods byla asi ta nejtěžší fpska co jsem kdy hrál a zároveň skvěle užíval
Jediný místo, kde je to bullshit je ta aktualizovaná Slayer Gate v Urdaku. To, že possessed Marauder ignoruje na nerovných površích counter attack, takže ve většině případů nefunguje falter, je nepopsatelně k nasrání.
Tuhle jsem na Nightmare dělal víc než 6 hodin.
To je pro mě novinka. Já když to hrál tak jsem nenarazil na žádného possesed Maraudera.
Ano. Pokud si správně pamatuju, tak to byly Blood Swamps, kde se objevil possessed Marauder. Byla to zrovana i taková malá místnost, takže to byla extra sranda.
Je možný to bylo až po vydání ? Protože já potkal jen Totem buffnutého Maraudera
Frezen mluví o buffed Marauderovi, který je v Blood Swamps. Tam stačí hodit ice bomb na totem a má po srandě.
Já mluvím o possessed Marauderovi, který je v druhé Slayer Gate. Ale objevil se tam až po aktualizaci. Předtím ta aréna byla směšně jednoduchá.
Teď je to horší.
Tak proto
já to dohrál když tam ještě nebyl
No jestli chceš kupovat další myš, tak určitě doporučuju zkusit.
Nedávno jsem si to DLC procházel znovu a myslel jsem si, že už ta brána nebude tak hrozná, když jsem to tenkrát nějak zvládnul, ale šeredně jsem se spletl.
Všechny vlny před tím Marauderem jsou pro mě už triviální vzhledem k tomu kolikrát jsem to hrál, ale 3 nekonečně se respawnující Carcassové a ještě possesed Marauder v tak těsné aréně jsou fakt to nejbrutálnější co v té hře je. Hodně by mě zajímalo jaké procento hráčů to na Nightmare prošlo. Protože podle Steamu má achievement za všechny Slayer Gates jen 3,6 % hráčů a to bere v potaz všechny obtížnosti a i ty, kteří to prošli před updatem.
Upřímně si myslím, že tady to ID trošku přepískli vzhledem k těm bugům s Marauderem a rovinami, a clippingem v aréně – nejednou se mi stalo, že jsem se o něco zasekl.
Jestli se odhodlám na Ultra-Nightmare run, tak se té aréně vyhýbám obloukem.
Nemůžu se dočkat.
Hodně štěstí komukoliv, kdo se o to pokusí.