Pravděpodobně se nikdo nebude se mnou přít, když o Ghost of Tsushima prohlásím, že se jednoznačně jedná o jednu z nejlepších her minulého roku, která nabízela dechberoucí estetiku, hudbu, soubojový systém a emocionální příběh (naši recenzi naleznete tady).
No a titul zřejmě velice chytl i většinu jeho hráčů, jelikož podle trofeje, kterou získáte za dohrání hlavního příběhu, jej dokončilo 50,2 % lidí, což je pro open-world hru pěkné číslo.
Pro porovnání můžeme uvést procenta za dohrání dalších her na PlayStationu 4, které nabízejí otevřený svět:
- Marvel’s Spider-Man – 50.8 %
- Assassin’s Creed Origins – 38.2 %
- Assassin’s Creed Odyssey – 37.9 %
- Far Cry 5 – 36.7 %
- Days Gone – 31.4 %
- Horizon Zero Dawn – 34.1 %
- Zaklínač 3 – 29.6 %
- Death Stranding – 28.5 %
- Red Dead Redemption II – 28.2 %
- Watch Dogs 2 – 24.9 %
- Assassin’s Creed Valhalla – 19,8 %
Jak je vidět, tak dobrodružství na ostrově Cušima poráží akorát Marvel’s Spider-Man, u něhož je ovšem dobré říci, že je o dost kratší.
Hráči si tedy evidentně tuto novou značku užívají a my pevně věříme, že se brzy dočkáme pokračování.
Já to taky musím ještě dohrát, jsem asi v polovině, mě furt berou čas multiplayrovky.
Nejlepší hra za poslední léta! Mám platinovku a stálo to za to
Jsem rád, že makají na pokračování
Miluju ten opening – jak poprvé za doprovodu té úžasné hudby vjedeš do pole…brada vždycky až na zemi a heartbeat 100x rychlejší. A ten nádhernej svět a bezkonkurenční souboje. Úžasná hra. Hry odehrávající se na východě moc nemusím, ale Tsushimu jsem si moc užil.
Já to vysoké procento nedohrátí u her moc nechápu. Já dohrávám do konce každou hru a dokud ji nedohraju, nezačnu novou.
Nejlepší chvíle oznámit jí na PCčka a utržit šťavnatej balík peněz na Steamu
A najednou BUM! – Epic games store exclusive
Ale ne, teď vážně. Napadlo mě, že kdyby chtělo Sony těch svých her dávat časem na Pc více, tak by je mohli prodávat přes svůj Playstation Store. Že by tam třeba vytvořili nějakou sekci Games for PC a nemuseli by se pak dělit o zisky se Steamem.
Ámen bratře 🤣
Nedivím se, že Valhalla má tak málo procent (právě hraju a musím říci, že rok roku (hra od hry) je AC horší. Příběh o ničem, stereotypnost z toho číší v každém herním aspektu (od postupného dobývaní provincií, po lootování). Zato se divím toho Zaklínače 3, což je dle mého nejlepší hra v historii s dokonalím příběhem. Tsushima byla dobrá hra, jen po The Last of us 2 jsem se cítil…. tak nějak… že mě žádná další hra jen tak nedokázala uspokojit…
Zaslouženě, ta hra je prostě skvělá. Dlouho mě nebavil takhle soubojový systém jako právě zde.
Zasloužila by si pokračování
Skvělá hra
čekal bych míň na takhle dlouhou hru…
hlavně že příběh v cyberpunku udělali kratší z důvodu, že dlouhý hry dohraje málo lídí… spíše proto, že se jim rozpadal pod rukama, když i násobně delší hry mají dohrání u 50% hráčů
nebo možná to tak teď je, protože lidi sedí doma a mají více času na hraní, méně věcí je rozptyluje či vyžaduje jejich pozornost.
Ghost of Tsushima je hodně povedená, ale já mám bohužel ve zvyku hrát openworld hry takovým stylem, že hlavní úkoly odkládám, dokud nemám splněné úkoly vedlejší a ještě to navíc prokládám dalšími vedlejšími aktivitami, takže v konečném důsledku mám příběh příliš rozdrolený, a tady mi připadalo, že těch vedlejších úkolů bylo až příliš.
Takový remake Mafie mě bavil o poznání více. Určitě bych byl raději za více takových her s relativně malým otevřeným světem, kde se jde především po hlavním příběhu.
Mám to úplně stejně, každopádně jsem si hru užil.
Remake mafie byl pro me trash a zklamání ale tak kazdy je nejaky
ale taky open hry hraju ze vse dokola ocesu a pak az story
Tak já jsem od remaku Mafie neměl příliš vysoká očekávání a především jsem nebyl zatížený nostalgií z původní Mafie, kterou jsem nehrál, takže jsem byl příjemně překvapen. A po tom Ghoustovi byl kratší příběhový zážitek v menším světě příjemnou změnou.
Já měl přesně tohle se Zaklínačem 3, osobně nejsem u RPG her fanda obrovského světa otevřeného od začátku, kdy jsou hlavní úkoly roztahaný z jednoho konce na druhý. Protože vždycky dělám vedlejšáky a další aktivity, tak se ta síla hlavního příběhu docela vytrácí. Naopak v Zaklínači 1 a 2 byl ten příběh i vedlejšáky suprově zapracovaný do kapitol, kdy se ti části světa zpřístupnily po kouskách. Dragon Age Inquisition, nový AC nebo Gothic 3 jsou na tom stejně, Hry dohrávám i tak, ale občas to je až moc natahovaný, hlavně po x desítkách hodin hraní.
Tak to klobouk dolů to je dost…