Včera jste si u nás mohli přečíst, že do Assassin’s Creed Valhalla dorazil nový patch s označením 1.2.0, který přidal některé novinky a opravil několik problémů, avšak jeden velice nepříjemný bohužel nikoli.
Jedná se o bug, který se může (problém s ním mají jen někteří hráči) objevit během hlavního questu „A Brewing Storm“, během něhož si máte odpočinout v posteli, kdy má následovat cutscéna. V případě tohoto bugu se nicméně tato cutscéna kompletně přeskočí a vy se následně ocitnete v situaci, kdy ve vaší vesnici nemůžete s nikým interagovat, čímž je zamezeno pokračování v hlavním příběhu.
Video pochází z kanálu uživatele Meshari
Chyba se některým hráčům ve hře objevuje od jejího vydání a bohužel se stále nenašel způsob, jak ji obejít (tedy kromě započatí úplně nového průchodu), přičemž to vypadá, že ani lidé v samotném Ubisoftu prozatím neví, co by to mohlo způsobovat:
„Jsme si vědomi tohoto konkrétního problému a naše týmy pracují na nalezení opravy. I když se nám tento problém nepovedlo u nás reprodukovat, byli jsme schopni analyzovat některá data uložených pozic dotyčných hráčů a vyvíjíme opravu, která bude zahrnuta v nadcházející aktualizaci.“ – napsal zástupce Ubisoftu pro The Washington Post.
Jediný bug co ta hra má je že tam není cz tit. Člověk by si to snad i dokoupil formou balíčku . Jinak si to můžou nechat
XD a co z toho vyplyva?.))))) Bug pritomen a cestina nepritomna
Zatim co se nekteri trapi my co neumime anglicky ano ja potazmo cesky :))))) tak si pockame uplne na pana:D Presne jak sem rikal dekuji ubi ze neudelala cestinu protoze Flamer ji mozna udela lepe a moc se tesim az si to zahraju prenadherne bez bugu a v nasem krasnem jazyce
Dekuji moc 
Plne s tebou souhlasim … uz te tu ctu dlouho a vzdycky mas pravdu
Pochybuji ,drtivá většina titulu o češtinu ani nezakopne a proč taky, je nás pět a půl. Je fakt že Ubisoft češtinu používá. Co trápí mě je že ani Vávra co slíbil že Kingdom Come bude mít český dabing ,aby českej protagonista nezněl jako když prodává noviny na náměstí Piccadilly, nedodržel.
Jenze slovo neumi dodrzet skoro nikdo v dnesni dobe a to je smutny ,,, zensky neco rikaj na chlapy ale pritom delaji to same a u tech spolecnosti ? Je to bohuzel samej klam …. treba me potesilo ze diablo 2 ma dabink to jsem cumel jak puk :))) Nerikam bylo by super mit nas cesky projekt i s kompetni cestinou , ale to byla malinkata sance spise 0
neni pravda podle me si to dost lidi zahraje neverim ze by flamer delal cestinu jen pro male publikum …. ale i kdyby moc se tesim a ja to hrat budu pokud ten svet tady bude :)))) Pekny den. Kde jsou penize malokdy je dobro …
Ubozaci.
Dělá někdo v dnešní době testování, než to vyšlou do světa?
Na to museli jistě přijít, kdyby tomu tak bylo.
Nevíme, u jakého procenta lidí se ta chyba projevuje. Může to být třeba jen jeden z miliónu. Já jsem například hru prošel do konce bez tohoto problému a znám dost lidí, co jsou na tom stejně.
Žádný testerský tým na světě nemůže plně nasimulovat a otestovat to, co se hrou následně udělají miliony hráčů, miliony různých konfigurací PC sestav a tak dále…
děkuji redakci za zveřejnění tohoto problému
Souhlasím s šéfredaktorem Martinem. Ale na druhou stranu se o tomto bugu ví dlouho.
Dovolím si hodit odkaz ( je-li to zde povolené) na UBI forum. Jen pro představu, kolik lidí s tím má problém.
https://discussions.ubisoft.com/topic/88357/unable-to-progress-with-a-brewing-storm-after-waking-up-post-here/531?lang=en-US&sort=oldest_to_newest
Ono je to sice hezké, ale v poslední době se objevilo plno her rozbitých i na konzolích a to dosti razantně.
Tak rozbitých že sony a microsoft vracely peníze, nebo museli firny dělat dost zásadní patche.
Vzhledem k tomu jaké jsou nárůsty patchů defakto u jakékoliv hry nemám moc dobré mínění o tom že to všechny firmy dělají tak jak mají.
Zrovna na tuhle chybu jsem nenarazil. Ale při hraní jsem narazil na několik game breaking bugů a většina byla ke konci hry, to už ti nikdo neotestuje.
Snad se ti hru podařilo dohrát. A já doufám, že vydají nějaký hotfix jako nedávno před posledním patchem
Jakýkoliv profesionální (= živící se touto prací) herní tester vám potvrdí, že konec hry se testuje stejně pečlivě, jako začátek – nehledě na rozsah hry. V pokročilejších fázích testování pak neprobíhá jen s testery, ale také s focus skupinami běžných uživatelů.
Trochu jiné téma je ale polish, kdy vývojáři mají tendenci věnovat větší pozornost první zhruba hodině hry, aby maximalizovali šanci, že ji hráč neodloží.
Přesně. Navíc testování není jenom o tom, že k tomu ten člověk sedne a projede to jen tak. Zkouší se různé variace, ale prostě nejde vždy objevit všechny chyby. Já třeba, když jsme dělal mapu do Far CR 2, tak jsem ji testoval několik hodin a fakt jsem zkusil úplně všechny možnosti pohybů atd. A pak mi přišlo hlášení, že se dá zaseknout o nějaký strom. Přitom jsem to místo testoval nespočetněkrát, protože jsme věděl, že když jsou u sebe blízko nějaké objekty, tak to může dělat bordel, ale u mě se nic takového neobjevilo. Navíc ono se fakt blbě opravuje něco, o čem nevíš, čím to je. Je rozdíl posunout objekt o kousek vedle, nebo přepsat herní kód, čímž se zase může rozbít něco jiného. Ty akce jsou hodně sdílené, kdyby každá akce měla vlastní script, tak ty hry „vypadají velikostně jako COD“…
to platí u lineárních her. u nelineárních vzniká postupem čase tolik kombinací, že se to otestovat nedá.
Ohledne testovani pokrocilych fazi hry hraje velky faktor nelinearita hry. Kdyz jdou plnit questy v ruznem poradi, ktere si urcuje hrac, tak je velmi casove narocne pokryt veskere varianty, jeden quest muze ovlivnit splnitelnost dalsiho, takze staci questy udelat v nejakem poradi s kterym hra uplne nepocita a uz je problem.
Třeba ta mise, kdy jsi s tím malým klukem ve Valhalle chytal tu kočku. On na tebe řve, ať ji chytíš, tak za ni běžíš a vona nereaguje a potom se dozvíš, že si nejdřív musíš promluvit s tím klukem.
taky jsem měl pár momentů, kdy jsem netušil jestli to je zase další bug, nebo dělám něco špatně.