Německé studio Crytek vydalo velkou aktualizaci pro Crysis Remastered (recenze). Update v první řadě přináší vylepšení pro konzole nové generace.
Jednotlivé verze se od sebe lehce liší. Všechny tři nabízí tři režimy v podobě Performance, a Quality a RayTracing. Na rozdíly se můžete podívat níže ve videu od Digital Foundry.
PlayStation 5
- Performance mode – 1080p – 60 fps
- Quality mode – 1800p – 60 fps
- RayTracing – 1440p – 60 fps
XBOX SERIES X
- Performance mode – 1080p – 60 fps
- Quality mode – 2160p – 60 fps
- RayTracing – 1440p – 60 fps
XBOX SERIES S
- Performance mode – 1080p – 60 fps
- Quality mode – 2160p – 30 fps
- RayTracing – 1080p – 30 fps
Vývojáři dále opravili framerate, řadu bugů a zároveň umožnili v menu zvolit klasické ovládání nanosuitu. V neposlední řadě byla přidána mise Ascension, kterou dosud disponovala pouze v PC verzi. Tyto novinky se týkají verzí pro novou i starší generaci konzolí.
Podrobné informace o Crysis Remastered naleznete třeba na oficiální stránce hry.
Crysis Remastered console update is now live for PlayStation 4/5 and Xbox One / Series X/S players!
Ascension Level ✔
Classic Nanosuit Controls ✔
Multiple Bug Fixes ✔
Frame Rate Enhancements ✔For more details:https://t.co/pcE9li2MQVhttps://t.co/K39rCDNt67 pic.twitter.com/KnpLWxodj4
— Crysis (@Crysis) April 7, 2021
Se moc omlouvám že prudim, ale ty jednotlivý režimy a jejich hlavní rozdíly ještě rozepíšete nebo mám jít hledat jinam? Příjde mi to jen jako na rychlo přeložežná oficiální zpráva.. díkec!
Do novinky jsme doplnili video od Digital Foundry, kde se aktualizaci a rozdílům mezi jednotlivými verzemi podrobně věnují.
A pridaji tu misi i do pc verze, kdyz byla v puvodni verzi?
Mise Ascension byla do PC verze přidána už pár měsíců zpátky v rámci jiné aktualizace