No Man’s Sky je jako bájný fénix: jde o jeden z nejsilnějších příběhů vzkříšení hry, která v době svého vydání snad každého zklamala, aby následně neutuchající péčí autorů postupně doplnila všechny původní sliby – a následně je ještě překonala. Už jsme si tak nějak zvykli, že do hry pravidelně přibývají nové funkce a vylepšení. Tentokrát jde ale vyloženě o grafický skok kupředu, který těží z výkonu novějších grafických karet a samozřejmě také nových konzoli. Posuďte sami v oficiální upoutávce, o kolik lépe hra nyní vypadá.
Nový update 3.5, nazvaný „Prisms“, do hry doplnil:
- Screen Space Reflections (pokročilé odrazy světla)
- Volumetrické nasvícení (působivější efekty reflektorů lodí nebo robotů, ale i svítících rostlin)
- Hyperdrive Warp efekty (vylepšený vzhled i audio cestování hyperprostorem)
- DLSS pro PC hráče s kompatibilními kartami (až dvojnásobný nárůst FPS)
- Pestřejší a lépe nasvícené interiéry jeskyní
- Parallax occlusion mapping (výraznější tvary členitých povrchů)
- Vylepšené efekty svítilny (dynamické umístění na skafandru + vylepšení viz. výše)
- Refrakce (deformovaný obraz za sklem nebo silovým polem)
- Členitost hvězdné oblohy (uvidíte nyní mnohem více hvězd v dálce)
- Srst mimozemských stvoření (dodatečná roztomilost)
- Crepuscular rays (vylepšené efekty „sloupů světla“ neboli „božích prstů“)
- Nové extra detaily na povrchu planet
- Vylepšené efekty deště (kapky nyní deformují světlo)
- Vylepšené částicové efekty (exploze apod.)
Kromě těchto technických vylepšení se ale hra dočkala také nového herního obsahu, jako jsou létající mounti a další. Kompletní seznam včetně ukázek si můžete prohlédnout zde na oficiálních stránkách hry.
Zdá se mi to nebo, se pár úprav dočkal i „old-gen“? Terén se mi zdá výraznější, i barvy a nasvětlení. Jinak konečně se můžu i pořádně rozhlížet ve stíhačce, což předtím šlo natočit jen o pár stupňů, teď se podíváš o 90° do všech stran. Zkoušel jsem různé vesmírné simulátory a musím říct, že NMS mě baví ze všech nejvíce a rád se k němu vracím, po každém novém updatu.
A o cem to vlastne je, explorace, survival?
Dojizdim ted Doom Ethernal, a tohle bych zkusil, ale vubec nevim co od toho cekat???
Co se týče příběhu, ten je takový strohý, ale když se do něj zahloubáš je i docela emotivní a silný a hlavně se ho ve finále vůbec nemusíš držet a jen si létat po vesmíru. Je to taková vesmírná building survival arkáda. Simulátor to není od toho máme Elite Dangerous (tam i žádáš o povolení k přistání ATP.) Miliony hvězdných soustav, rozmanité biomy, na každé planetě můžeš přistát, učíš se mimozemské jazyky, stavíš základny, těžíš různé materiály potřebné k výrobě atd atd.. mohl bych pokračovat dál.
Bylo by fajn, kdyby se takhle postaral CD Projekt o Cyberpunk. Kromě optimalizace tam prostě chybí mraky slibovaného obsahu.
To je stejně zajímavý. Já ty trailery před vydáním sledoval, v Cyberpunku jsem strávil 160 hodin, a nepřišlo mi že by tam něco zásadního chybělo. Wall running vysvětlili už někdy půl roku před vydáním že nebude. Co působilo debilně byla akorát ta základní AI chodců a řidičů, kdy fakt bylo poznat že Cyberpunk dělal Witcher tým a ne GTA tým. Ale protože jsem od toho GTA nečekal, tak mi to kdovíjak žíly netrhalo.
Jinak k tématu, NMS jsem zkoušel (gamepass), dal tomu dvě hodiny, a nedokázalo mě to zaujmout. Nějak mi ta hra přijde beze smyslu.
Ono velká část byla řečena hlavně ve článcích, rozhovorech, v gameplayi s doprovodným textem a tak. Na Redditu je dost seznamů, kde přikládají i s odkazem. Z toho co pamatuju – zkorumpovaná policie, kyselý déšť, hromada zásadních rozhodnutí, infiltrace do gangu, živoucí město… je toho fakt moc. Combat AI ještě jde, ale AI chodců a řidičů jak říkáš je fakt děs. Já měl to štěstí, že jsem měl bugy opravdu málo a to co hra nabídla mě bavilo, ale měla toho mít v sobě mnohem víc. Proto bych byl radši, kdyby teď odložili všechny velké i malé DLC a zkusili to doplnit.
Vole, změň si profilovku, ta je vyhrazená Mikymu, bývalýmu šéfredaktorovi Zingu, to ví každej. Nikdo není takový kokotko, aby se opičil!!!!
LOL zmen si jmeno pac ho ma jina osoba a me to vadi
To je snad první hra kde by se měly původní recenze smazat a udělat znova protože ani z poloviny neodpovídají stavu v jakým hra ted je.
Nový typ recenzí – Re-recenze
Recenze 2: Odveta
Na tom něco bude
Nicméně to samé myslím platí o každé MMO hře?
A jak bude čím díl víc her fungovat jako GAAS (Ubisoft), bude to platit i o mnoha dalších…
Tak u MMO se spíš přidává jen obsah ne ? Tady je Přidanej MP a hodně mechanik překopaných a přidaných. Graficky je to taky tak vylepšená že to vypadá jako novej díl. Tolik změn neproběhlo zatím u žádný hry pokud vím.
Jako určitě je NMS totální hvězda v tom překopávání sebe sama.
Nicméně třeba 14. Sezóna Destiny 2 mi také připadá jako úplně jiná hra od Vanilla Destiny 2
srovnavat to s destiny , no nevim . ta hra je sice od zacatku prekopana , ale tim ze tam chybi tuna veci , jak pribeh apod .
jsou tam jen exanze , ktery tak nebo tak , se kvalitou tadytomu rovnat nemohou . me destiny zklamalo , prvni dil na ps4 byl super a 2 dil ze zacatku taky , ale to uz je pryc .
Destiny má v posledních dvou sezónách dva z nejlepších příběhů za celou svou historii.