Tisková zpráva k nově oznámenému vydavatelství Prime Matter, které bude patřit pod Koch Media Group, prozradila, že tuzemské Warhorse Studios pracuje na portu středověkého RPG Kingdom Come: Deliverance na hybridní konzoli Nintendo Switch, tudíž zažijete osudy švarného Jindry i na cestách.
Na tvorbě této verze se následně podílí i studio Saber Interactive, které je s porty na Switch poměrně dobře obeznámené, kdy na tuto konzoli přineslo i třetího Zaklínače.
Kromě toho také bylo oficiálně potvrzeno, že celek pracuje na dosud neoznámené nové hře, kdy se dá očekávat, že se jedná o pokračování právě Kingdom Come, na které netrpělivě čeká mnoho fanoušků.
Bohužel však stále nebyly prozrazeny žádné dodatečné informace, kdy malinkou nadějí je zítřejší stream Koch Primetime.
Tak snad se to těm třem lidem co si to koupí bude líbit 😁 podle mě naprosto nevýdělečné a čas užírající činnost… Kompletní vytvoření hry od základu na jiném enginu (protože není možné aby to jelo na cryenginu) zabralo dost času, který se mohl investovat jinam… Ale šéf je šéf a vydavatelství prostě asi tlačilo.. Zajímal by mě názor Vávry.
Určitě to dává teď smysl s novou konzolí Switch Pro v září, OLED, FULL HD, 4K
720p, 20fps a vykreslování na 3 metry. Next gen verze.
Já čekal upgrade na nové konzole ať to trochu vypadá a dá se to hrát, ale teda ve finále zklamání.
Vzhledem k tomu, jak KCD vypadá na konzolích, jsem se Switch verzi zasmál, když se ale mluví o Saber Int., tak tu jistá naděje je. Nezapomínejme ovšem, že tato hra “umí” padat pod 20 fps i na sestavě Ryzen 5800x + 3090 😁
Holej nesmysl
Mám I7 10700kf a RTX 3080 od MSI,hrál jsem ve 4K a žádný takový dropy jsem nikdy neměl.Hra vypadal navíc nádherně(louky a lesy)
Asi proto, že máš Intel a né odpadní AMD 😁
„Odpadní AMD“, tomu říkám dobrý fanboyismus v akci. Ale povědomí o současném dění na poli HW očividně žádné, klasika.
A nebo jsi troll, taky možnost.
Navíc je známo, že CryEngine 3 má raději Intel, protože se jedná o dnes už starý engine milující staré Intely, které tehdy běžely na vysokých frekvencích a max 4. jádra. Čili není optimalizovaný na moderní systémy. Ale to je obecně známé (viz. remaster Crysis 1, jak se chová po technické stránce, tam to jde vidět).
Ale jo, je snazší ukázat na AMD, který za neoptimalizovaný engine opravdu nemůže.
wtf ???? vždyť i na extrémní (experimentální) nastavení grafiky byla ta hra jen „pěkná“ …
neumím si představit jak hnusné to bude na switchy…
zklamání…
Tak to čumím. To bych fakt neřekl, že se pustí do Switch verze s tím, jak ta hra běží na ostatních platformách. Pokud nemají ještě nějakou vylepšenou, vyladěnou verzi schovanou, tak bych si fakt od tady toho moc nesliboval.
Přeji Saber Interactive a zejména jejich programátorům hodně štěstí, pevných nervů a trpělivosti s portováním CryEngine na Switch.
A totéž i hráčům – podle výsledku.
Parada do kapsy dobry
Takže vlastně jsme se nic nedozvěděli. Akorát potvrdili to, co se tak nějak čeká (a vlastně ani pokračování nezmínili, jenom, že na něčem neoznámeném pracují).
Ještě je tu mini šance, že se něco zítra dozvíme, ale už silně pochybuju. Takže to celé „halo“ s tím streamem a palcátem bylo pravděpodobně jenom k vůli Switch portu.
Já to vidím nadějně. Bál jsem se, že zítra oznámí jen tu switch verzi, která dneškem padá a pak už zbývá jen případně oznámení nextgen verze (kvůli které by snad takové cavyky nedělali) nebo (za mě) pravděpodobněji pokračování.
Vidíš, to mě nenapadalo. Když se to takto podá, tak tam nějaká naděje je.
Ale pokud by to byla pravda, proč by novináři, kteří mají na zdejší vývojáře kontakty říkali, ať nečekají KCD 2?
Embargo
Otázka je, proč někdo potřebuje oficiální oznámení.Na dalším dílu se pracuje, ano na 100%.
Jelikož k datu vydání je ještě aspoň dva roky, tak prostě neuvidíme nic ze hry.