Vrcholem konference Summer Game Fest byl nová (staronová) ukázka na nadcházející akční RPG Elden Ring. Slovní spojení staronová ukázka je zde na místě, neboť se pravděpodobně jedná o uniklý trailer, jehož záběry jsme mohli letos už vidět. Trailer místy působí, že svět bude daleko barevnější, než jsme u FromSoftware zvyklí. Stále se zde ale najde jejich rukopis, především pak v temných pasážích. V těchto pasážích nechybí žebříky směřující do temnoty, a spolu s tím enormní množství nepřátel opravdu děsivého vzhledu.
Fanoušci soulslike her nepochybně zaregistrovali novinku, kterou je používání koně. Ten bude sloužit nejen jako dopravní prostředek, ale také jako jeden z aspektů v boji. Nechybí samozřejmě ani magické meče, strašidelné „potvory“ a bonfire místa. Všimnout si můžeme také některých specifických nepřátel, jako jsou například draci. Několik málo záběrů nám dovoluje nahlídnout také na interiéry, které nápadně připomínají gotické hrady.
Elden Ring je nadcházející akční RPG od vývojářů z FromSoftware, vydávané společností Bandai Namco Entertainment. Kromě toho, že se jedná o soulslike záležitost, je specifickým rysem této hry lore. Ten má na svědomí game director (herní ředitel) Hidetaka Miyazaki, ale také známý spisovatel George R. R. Martin. Kromě data vydání zatím bližší informace o hře nemáme. Nutno ovšem říci, že Bandai Namco má svou konferenci na E3 příští týden, v úterý 15. března. Je tedy možné, že se bližších informací dočkáme právě zde.
Datum vydání je zatím stanovené na 21. ledna 2022 pro platformy PC, Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 a PlayStation 5.
Bylo by hezké, kdyby to tentokrát bylo krapet přístupnější, než Dark Souls. Nepotřebuju aktivovat bonfiry a běhat tam jako šulda znova a znova a znova. Obtížnost klidně ať nechají, ale rád bych, kdyby existovala možnost jak si užít temné fantazy bez repetitivnosti.
DSIII pokud nejsi úplný nováček, je vlastně „lehká“, kdy i lama jako já, základní hru bez 2xDLC, dávala beze smrti. Ono je to spíše tak, že 95% hry máš zcela pod kontrolou a pak se zasekneš u konkrétního bose, nebo situace. U kterého/které je dost individuální. Osobně mám největší problém se slepicí Bezejmenného krále. V DLC pravda trošku přituhlo: především Darkeater Midir, ale ten je pro dokončení hry nepovinný.
No konečně in game záběry
Ježíš já se na to tak těším a už mě rovnou sere jak se u toho budu nervovat a rvát si vlasy proč jsem tu kokotinu vůbec kupoval a proč to hraju
a pak tu pasáž na podvacátý dám a bude všechno špatný pryč!
protože proto to všichni milujeme že.
mohl by tam být aslpoň trochu implementovanej blokovací systém ze Sekira – za víc agresivity mít možnost zničit postoj protivníka a nepižlat ho po kouskách…
ještě taky doufám že tam nebude možnost volby obtížnosti, to by bylo v háji….
No strašně se těším come to me Elden Ring!!!!
Já jsem spokojen. Byť se mi Sekiro líbí, tak se mi stýskalo po tom Evropském temném fantasy světě. Graficky to nezaujme, ale za to se vyřádí na designu. Teď už mě jen zajímá jak se poperou se světem a jak využijí jeho otevřenost.
„Nutno ovšem říci, že Bandai Namco má svou konferenci na E3 příští týden, v úterý 15. března. “ – to nějak nesedí
Jinak konečně!
Malý orgasmus!
Tak snad bude pravda, že to bude mít daleko víc RPG prvků než klasické Soul hry.Další nekonečná rubačka jen v trochu jiným prostředí už snad ne.
Jsem rád že jsme zase zpět ve Euro Fantasy Středověku (podobně jako Dark Souls), i když Sekiro byla skvělá hra, mě se prostě to zasazení v téhle souls kombinaci nelíbilo.
Dokud to neokomentuje Corvus nemám na to názor.
Speciálně pro tebe: bude to samozřejmě nářez za 10/10. From Software nedělá špatné hry. Nyní máš svůj názor, který můžeš šířit dál.
V podstatě až do Demon’s Souls, tedy 15 let, FromSoftware dělal jen průměrné až podprůměrné hry. Od 2009 opakuje formuli, která jim vyšla. Sekiro byl odklon a… viz. některé reakce tady. Úspěch to nebyl, žádné DLC, žádné pokračování. Jen chci říct, že bych to apriori tak růžově neviděl. Uvidíme až uvidíme.
Ano, Sekiro prodalo dva miliony kopií během prvních deseti dnů, na Metacritics skóre 90 a výhra ankety hry roku, nicméně to nebyl úspěch. Drogy nejsou pro každýho, možná bys měl přestat. Spojení „uvidíme až uvidíme“ je lahůdka, „viz“ s tečkou ještě větší. Hlavně, že máme formule a apriori, klaune.
Prostředí vypadá pěkně, ale některé ty modely snad vzali ze Skyrimu…(čas videa 2:31)
Přiznám se, že bych obecně přeci jen raději BloodBorne II, ale nevadí. Na datum vydání si naplánuji dovolenou, místo vánoc 2021.
Já jakožto nesouls hráč bych to vizuálem nerozeznal od Dark Souls. Hrál jsem jenom Bloodborne, který mě zaujal svým viktoriánským zasazením a hororovou atmosferou, ale tohle je pro mě zase jenom jakési japonské fantasy mešuge. Raději ten Demon Souls.
Absolutně mistrovská umělecká režie – naprostá většina průmyslu se nechytá na to, jaké designy From Software dělá (ať už postav, tak lokací) a jak využívá barvy (kor v době, kdy je kvůli „realismu“ trendy všechno lít do odstínů šedý a spektrum mít minimální).
Combat hodně evokuje Dark Souls, ale to není vůbec na škodu, ba naopak – už teď se neskutečně těším na každého bosse, co byl ukázán.
A že to přijde za 7 měsíců? No úplná fantazie, perte to do mě!
Až když to vidím napsané, tak si uvědomuji, že leden je tak blízko. To uteče jako voda!
Tak s E3 jsem spokojen už nic víc nepotřebuju vidět.
Klasika. Jsem zvědav čím tohle bude unikátní.
Tím že to má jinej název než ostatní Souls hry.
Možná to bude tak dobré jako Bloodborne. Moc bych to hráčům na PC a XBoxu přál.