Spolu s představením titulu Starfield od Bethesda Games Studios došlo též k potvrzení prací na druhé generaci Creation Enginu. Ta je od základu přepracována tak, aby maximálně využila možností nové generace konzolí a nahradila tak doposud využívanou a již poměrně zastaralou první generaci tohoto enginu.
Starfield will be our first game to use Creation Engine 2. We've spent years developing it to power the next generation of immersion and exploration. pic.twitter.com/ZF093bbsLm
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) June 13, 2021
Creation Engine jako takový jsme poprvé mohli spatřit v titulu The Elder Scrolls V: Skyrim, přičemž vychází ještě ze staršího herního enginu Gamebryo, na němž vznikly například tituly The Elder Scrolls III: Morrowind či Fallout 3.
Již v minulém roce pak novou (a v té době ještě nepojmenovanou) generaci enginu komentoval výkonný producent studia Todd Howard, kdy se dle něj jedná o doposud vůbec největší mezigenerační skok od dob Oblivionu.
Naše nové technologie jsou optimalizovány pro vývoj velkých otevřených světů, které natolik rádi vyvíjíme. Generační skok nepocítíte pouze v grafickém zpracování, ale i v kvalitě streamování dat. Jedná se o největší úpravu enginu od dob Oblivionu a máme připravených spoustu technologických vychytávek, které naplno pocítíte při hraní nadcházejícího Starfieldu (což je mimochodem naše první nová značka za posledních 25let) a The Elder Scrolls VI.
Na ukázku této technologie si budeme muset počkat alespoň do představení prvních záběrů hratelnosti Starfieldu, vypadá to však, že se máme na co těšit.
Hra vyjde 11. listopadu 2022 exkluzivně pro PC a Xbox Series X/S.
Starfield vypadá dobře. Spíše než Mass Effect, nebo Star Citizen připomíná Prometheus. Nechci tvrdit, že Interstellar protože to už je dost vysoká laťka. Věřím, že to bude slušná hra, ale dost záleží jak pojmou celý ten vesmír. Vypadá to, že bude velký. Znamená to, že bude vygenerovany (vy víte co myslim preci proceduralne no proste pocitacem). Budou tam pořádná mesta a prostředí k pruzkumu ktera budou lakat k pruzkumu?
Běhá to na enginu , který zdá se, stále neumí “ žebříky” vážně .? ☠️😂
Co to zase meleš za blbost, klobáso?
Klobasu si schovej pro tátu a něco si o tom zjisti 😙😉😂
„It just works engine 2“, ale aspoň zase bude tuna módů.
Tak jsem opravdu zvědavej jak bude vypadat TES VI
Podle toho, že na hře měli začít dělat někdy v roce 2017 by se mohli taky už pomalu blížit k alfa verzi.
Budete zde mít i CZ přenos konference Capcomu? 😎
Nabídneme/zviditelníme přímý odkaz na zdroj jako obvykle, ale ke komentovaným českým přenosům se v budoucnu určitě vrátíme.
myslím si, že klidně nějaký krátký gameplay mohli ukázat, když to má vyjít další rok
Sice hrozí že grafika bude zastaralá ale o grafice to není. Hlavní je aby se vylepšila hratelnost a nebude to jako ve Falloutu 4 kde sice bylo 200 lokaci ale nedné generované ukoly si vybraly jen pet z nich a ty se opakovaly do zblbnutí. Vsudepritomny loading by taky mohl byt na dnesni generaci konzoli znacne zredukovany. Nebo konverzace, které byly ve F4 dost ořezané atd. by ,mohly byt lepsi (tedy predpokladam ze zde vubec nejake budou) atd.
Starfield má potenciál. Když ho udělají pořádně tak to bude pecka…ale jestli se bude opakovat situace kdy vydají rozbitou hru prolezlou mikrotransakcema a bude na komunite at ji opravi tak to uz jim neodpustim…
Z E3 je to zatim jedna ze tri her, která me do budoucna opravdu zajima… (Hned vedle Elden ring a Outer worlds 2)
Těším se na to jak malej, ta fyzika v Oblivionu byla na tu dobu revoluční. Tak snad ji tam nechají a ještě vylepší
je to smutné že se vzpomína na dobré featury v Bethesda hrách které byly před 15 lety. Bethesdě něvěřím ale mohli by už konečně překvapit.
Hohohó, že by po 20 letech nepršelo ve stájích a zůstávaly stopy ve sněhu? No nene 😁