Test Drive Unlimited Solar Crown je očekávané pokračování závodní série, které bylo oznámeno v minulém roce na akci Nacon Connect.
Nyní se hra na stejné akci po roce objevila znovu, kdy dostala novou ukázku (v náhledu), přičemž jsme se dozvěděli i několik nových klíčových informací.
V prvé řadě tak bylo oficiálně potvrzeno, že titul bude MMO, tudíž hráči si do sytosti užijí prvek socializace, kdy se ve zdejším otevřeném světě mohou vrhnout do závodění na silnici i mimo ni.
Každopádně když už mluvíme o světě, tak pro tento díl bylo vybráno zasazení na čínský ostrov Hongkong. A jelikož autoři slibují přenesení tohoto reálného ostrova do hry v měřítku 1:1, tak se můžeme těšit na mapu o velikosti 80,4 km².
Na místním prostranství následně budou mezi sebou bojovat dva klany – The Streets a The Sharps. Oba sdílejí lásku k luxusním vozidlům a soutěžení, avšak každý z nich má rozdílný pohled na svět. A právě hráči se k jednomu z nich budou muset přidat a postupně stoupat v jejich žebříčku.
Test Drive is BACK.@kylotonn_games and Nacon Publishing are proud to present the location of Test Drive Unlimited Solar Crown as Hong Kong Island! pic.twitter.com/9NkPUi1Lk4
— Nacon at #NaconConnect (@Nacon) July 6, 2021
Kromě toho všeho bylo také oznámeno datum vydání, které je stanoveno na 22. září 2022 pro PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch.
Bohužel jsme se ale stále nedočkali žádných záběrů přímo ze hry.
To bude jen ostrov Hong Kong? Tak to nebude příliš pestré. Ten ostrov je pár prudkých kopců a jezdit se tam dá jen po obvodu kolem moře (s pár výjimkami se silnicemi právě do těch kopců). Kdyby tam byl Kowloon a hlavně i New Territories, které jsou mnohem pestřejší (široká údolí, jezera), tak by to bylo mnohem lepší. 1:1 by to vůbec být nemuselo.
Samotný Nacon v tom tweetu píše o „Hong Kong Island“, tím je myslím řečeno vše
Však se psalo, že se bude jednat o mapu obřích rozměrů, že by to na ně bylo příliš?
Hong Kong je dost velký. Vzhledem k tomu že je tam i hodně offroad tak to bude nacpanější než Forza kde se jezdí jen po polích a loukách. Krom toho to nemusí být jediná lokace stejně jako ve dvojce. Bude to MMO takže to mohou časem ještě rozšiřovat. Osobně radši pojedu chvilku někde kde se něco děje než jet dlouho v generické zeleni uměle natahované mapy.
Ano, Hong Kong jako takový je větší, ale znova připomínám že píšou jasně o Hong Kong Island, což je takto jmenující se ostrov viz obrázek z Google Maps
https://imgur.com/gallery/mgPUDhh
Jo to vím ale je tam zástavba téměř kolem celého ostrova a to není jen pár ulic – to je opravdu velké město. Když máš plochou a nudnou zeleň tak je jedno jak velká je mapa. Když je to všude stejný tak to moc dojem neudělá. Když je ale mapa pestrá tak menší „papírová“ rozloha nevadí když se hráč cítí svobodně. Bude to o velikosti mapy GTA V a nevím kolik lidí si tam stěžuje že je mapa moc malá ale když mě úkol táhne na druhou stranu mapy tak je to sakra daleko když nemohu letět.
Z jakyho duvodu bude zavodni hra od 18 roku?
Pravděpodobně kvůli kasínu ve hře
Ať to Kylotonn nezadupe jako FlatOut 4: Total Insanity.
Vlastně i V-Rally 4 nebylo nic moc.
Dobře graficky zpracovanej Hong Kong 1:1? To by mohlo bejt dost dobrý. Teď ještě aby tam opravdu nacpali co nejvíc úzkejch uliček apod. Aby to neošidili a nebyla tam třetina reálnejch cest.
1:1? No tak to je masakr! Konečně někdo!
Jestli se nepletu, tak TDU 1 i 2 byly ty ostrovy taky 1:1 ne?
Myslim že jo… Pamatuju si , že poslední závod v TDU2 kolem Ibizy mě trval cca 50 minut. A to jsem to pálil Veyronem 250-350 km/h
Taky 1:1? Fakt? Vím, že byly obrovské, ale že by 1:1 to už nevím. Každopádně se toho nebojí a určitě se na to těším víc jak na Forzu s tou jejich pidi mapkou i když do té doby budu hrát i tu
Nooo já bych na tvém místě nejásal. Protože ostrov Hongkong má rozlohu a je to psáno i v članku 80,4km2. No a mapa ve Forza Horizon 4 má 72km2…. Takže si moc nepolepšíš.
Měřítko ano ale když přijedeš do města ve hře a realitě tak to tam nepoznáš. Podle TDU2 fora to bylo že silnice sedí na 90% přesné ale zástavba jen na 30%. Takže v podstatě sedí jen významnější landmarky.
Měřítko bude 1:1 jako u předchozích her. Že to bude „na ulici“ přesně bych od toho ale rozhodně nečekal.
No tak nic pánové jsem byl zase zbytečně natěšený jsem myslel, že to přenesou věrohodně i s ulicemi
Hele třeba to fakt dají. Je to menší mapa než u předešlých dílů – tahle bude velikosti GTA V takže si s tím třeba tu práci dají. A vzhledem k tomu že je tam hromada věžáků tak by to bylo znát kdyby tam nějaký chyběl. Těžko říct. Ale předešlé díly měly přesnost zástavby 30% ale to bylo na větší mapě, na jiný HW a za jiných vývojářů.
Hele fakt bych necekal ze to bude 1:1 i s budovama atp. To spis jen genericky, podobne rozhazeny baraky atp. Proc myslis ze se jeste porad nedelaji zadne open world hry v kulisach realnych mest? Protoze by to byla hromada prace na modelech, texturach kdyz by defacto velka cast vseho byla unikatni. Na takovyhle paradicky si jeste hezkych par let, spis desitek, pockame. Ale jo taky je to muj detskej sen hrat hru a pak tam nekdy prijet a orientovat se na pohodu jako bych tam uz byl tisickrat