Jason Schreier přišel s dalším zákulisním odhalením, tentokrát se týká vývoje příští Assassin’s Creed hry. Tituly z této série v posledních letech vyrostly do mimořádného rozsahu a zabíraly třeba i sto hodin k dohrání jednoho dílu, podle všeho budou do budoucna ale ještě rozsáhlejší. Podle lidí obeznámených s vývojem hry, nový projekt, který je uvnitř Ubisoftu přezdívaný Assassin’s Creed Infinity, plánuje vystavět platformu, která se bude měnit s časem.
Zatímco minulé hry ze série nabízely specifické historické zasazení jako starověké Řecko nebo Ptolemaiovský Egypt, Infinity bude obsahovat mnohá prostředí/éry se záměrem dále se rozrůstat během dalších měsíců a let. Individuální hry na této platformě mohou vypadat a fungovat různě, ale všechny budou propojeny. Assassin’s Creed je největší značkou francouzského vydavatele, dohromady tato série prodala již 155 milionů kusů her. Plán změnit její formát odpovídá trendům, kterých využívají konkurenční vydavatelé. Cílem je napodobit úspěšný model GTA Online nebo Fortnite. GTA V díky online multiplayeru prodalo již více než 140 milionů kusů a přestože je na trhu již téměř 8 let, chystá se nyní verze této hry již pro třetí generaci konzolí.
Cílem je napodobit úspěšný model GTA Online nebo Fortnite.
Mluvčí Ubisoftu odmítla diskutovat o Infinity detailně, ale potvrdila její existenci. Dle jejích slov „Ubisoft plánuje překonat očekávání hráčů, kteří volali po soudržnějším pojetí“ série. Nedělejme si ale iluze, že za vznikem hry opravdu stojí přání hráčů – většina z nich naopak volala po kratším a soustředěnějším pojetí pro jednoho hráče. Jenže Live Service hry generují velké zisky díky vtáhnutí hráčů a jejich následnému postupnému utrácení za obsah uvnitř hry. GTA V pomohlo vydavateli Take Two zvýšit cenu akcií o 42% od začátku minulého roku. Ve stejné době zůstávaly akcie Ubisoftu na svém.
Vývoj Assassin’s Creed her obvykle zahrnoval tisíce vývojářů napříč tuctem Ubisoft studií, které střídavě vedly týmy v Montrealu nebo Quebec City. Montreal měl na starost loňskou Valhallu, zatímco Quebec vedl vývoj předchozí hry, Odyssey. Tato tradice se pro Ifinity také změní. Ubisoft v dubnu spojil tyto dva týmy dohromady. Nyní budou na Infinity spolupracovat, každý bude mít svého kreativního ředitele, ale Quebec povede vývoj značky jako takové. Mezi těmito dvěma studii údajně dlouho panovala rivalita, občas vyhrocená, takže tyto změny mohou způsobit určité problémy. Vývojáři se navíc pořád vzpamatovávají ze sérií obvinění ze sexuálního obtěžování a následných výpovědí během loňského roku.
Ubisoft krátce po publikování Schreierova článku vydal oficiální prohlášení, kde potvrzuje sloučení studií, jmenuje konkrétní klíčové představitele vývojářů a potvrzuje také vývoj a existenci platformy Assassin’s Creed Infinity, v jejíž formát a budoucnost dle jejich slov „hluboce věří“.
Už nevědí co s rozpolcenou komunitou tak dostaneme do ruky Animus a dělejte si co chcete. 😁
LOL live service AC … tak urcite tak jako to bylo u Anthemu XDDD tak hra nejde uz ani zpustit,, GOOD ONE DUDE
Velké změny avizovali i u Far Cry. Překvapilo by mě, kdyby to nebylo naroubování téhle formulky na FC a vlastně skoro všechny jejich hry….
Myslím, že si za to částečně můžou hráči sami. Někteří z nich pořád chtějí víc (obsahu) a vydavatelé jim ochotně vycházejí vstříc, protože také chtějí víc (peněz) a díky těmto hrám jich můžou i víc vydělat, než u nějaké krátké lineární hry (nejen díky prodejům samotné hry a DLC, ale hlavně mikrotransakcím). Takže mě to jejich rozhodnutí ani nepřekvapuje. Co na tom, že někteří s tím nesouhlasí, když to dostatečný počet hráčů nedá najevo, tak se stejně nic nezmění.
Yes, konečně to v UBI někoho napadlo. Live AC je můj sen od doby co jsem si koupil Air jordan papuče. nemůžu se dočkat velkého otevřeného světa nebo ještě lépe velké mapy. Každou novou sezonu budem mít nového Assasina v seson passu za příjemných 529kč s coiny navíc ! navíc obchod s oblečky jen pokvete a chci mít svého růžového altaira s laserovým mečem ! Otázkou zůstává jakým stylem se vydají ? osobně typuju směr destiny říznutý s GTAO- to je placené velké aktualizace, placené malé aktualizace, placená hra a placená 3 měsíční sezona+ mikrotransakce navrch. Spojit se dají všechna období, assety jsou k mání a bude to stát pár tisíc € . Buggy zakryje LS jelikož je to náročné na správu a lidi co ty hry hrají jsou zvyklý na otřesný stav her. Tady tedy ubi vidí zlaté vejce.
Teď k realitě. WTF ? to si jako myslí že když jejich hráčská základna má ráda lore a hutné příběhy, Najedou přeskočí na placený měsíční model toho samého furt dokola ? (se sezoní obměnou) ? V ubi asi berou houbičky Dr. Earnhardta jinak si nedovedu představit to co vedení dělá. Sází na COOL, STYL ,Mladistvý drive ve všech svých hrách a na šílenosti. Tohle do AC nacpat nejde. spálili se u WD tak nevím proč mrvit nejlukrativněší značku. WD by bylo do bré pro live Servis, velké město, hackovaní kde čeho i střelba by tam mohla být.
AC už by bylo divné kdyby po světě běhalo 150 assasinu na jendé mapě.
Takže Hitman reboot. Jedna postava, hodně lokací, epizodicky. No uvidíme, já jak dohrál Origins i Odyssey celou, a Immortals Fenyx Rising taky tak Valhalla mě už jaksi nechytla, možná to bylo tím, že každá provincie měla svůj příběh který nebyl ucelený a méně zbraní, ale předchozí tituly mě bavily víc. Možná je to taky tím rozsahem hry, pokud mám pár hodin, nebudu to zapínat a pak zapomenu kde jsem byl a přejde mě chuť to hrát.
Jelikož Ubi teď dělá hry stylem vydělat nejvíc peněz a ne udělat něco na co se bude vzpomínat jako na herní klenot, tak těžko jen něco očekávat. U nich je to poslední roky – čím větší, delší, hlučnější, tím zkrátka lepší.
Dejte live service i do Far Cry!
Udělat stejnou botu a na druhý pokus čekat lepší výsledky… Není to definice šílenství? :p
Proč to bude live-service? Proč to bude online? Jaký to bude mít význam? Co to hráčům přinese? Že si lidi budou ukazovat nakoupenou zbroj? Budou spolu běhat po mapě, „dělat raidy“ a do bezvědomí lootovat? Čím to bude jiné než desítky jiných live-service her?
Tolik otázek. A v kostech cítím, že vedení toho projektu teď bude mít těžké časy, aby pro vedení Ubisoftu našlo odpovědi, se kterými budou chlebodárci spokojení. Když se jim to nepovede, tak poletí. Nebudou první ani poslední, kterým se to stalo a stane.
P.S.: A kde je Beyond Good and Evil 2? Asi mrtvý.
Ubisoft není pro hráče. Live service je způsob, jak nás kontrolovat a ovládat. Prostě vzali slavnou značku „AC“ s tím, že se pokusí z lidí vysát, co to jen půjde. Zkrátka AC vyždímají do poslední kapky a vyhodí. Pak se pohrnou na jejich další značku a udělají stejný proces. Doufám, že jim na to hráči nepřistoupí.
To si piš, že přistoupí. Protože tyhle hry kupujou z největší části masy, co o hrách nemají skoro tušení a jen někde vidí reklamu nebo přepálený čísla z recenzí.
live service = no buy
Jet podle trendů by jim šlo, ale snažit se o kvalitní AAA SP hru, to se jim nějak nechce. Jakmile slyším někde slovní spojení „live service“, tak nastává automaticky znechucení a nezájem. Člověk nikdy neví, kdy si vývojáři (resp. vydavatelé) usmyslí vypnout servery a tím vlastně zničit hru, jakmile přestane být byť o trochu méně populární.
Ale co čekat od Ubisoftu, kterým inovace nic neříkají. Poslední nadějí je FC6, i když i tam mám obavy, protože ta hra vypadá jako ty hry, co se tenkrát dávaly na CD k cereáliím.
Edit: A nechápu tu Ubisoftí úchylku vytvářet čím dál větší hry. Co se místo kvantity zaměřit na kvalitní, pokud možno co nejméně repetitivní obsah? A jo vlastně, „obří“ open worldy jsou taktéž in a trendy.
je to stejné jako když se chlapy poměřujou ve sprchách, ten kdo ho má největšího je jasně na vrcholu řetězce . Navíc marketing miluje slova jako největší, nejambicióznější, nejreálnější atd. jasně tím dáváš konkurenci najevo že jejich pidi hry stojjí za nic. to že v AC máš obří mapu s miliony ??? a 3 druhy side Q už jedruhořadé
Jak ukazal Ghost of Tsushima, muze AC stafetu uspesne prevzit kdokoliv jiny. Ubisoft bude mit svuj fornite a uvolni tak ruce kreativnejsim studiim, kteri potencial historickych 3rd person akcnich adventur mohou vyuzit (a doufam vyuziji). Je tedy nadeje ze vzniknou zabavnejsi a kratsi hry nez dosavadni upadek AC.
Tak AC má laťku nasazenou velmi nízko, takže asi nebude problém úspěšně převzít místo. Kdyby se poslední AC nejmenoval AC, tak hra do měsíce chcípne.
Koukám jsem asi jediný kdo se na hru těší. Od Black flag jsem odehrál všechny díly a vždy se bavil. Tak uvidíme. Ale je jasné že to můžou dost zkazit. Třeba příjemně překvapí
Na jednu stranu mě to štve, ale čekal jsem to. Na druhou stranu jsem zvědav s čím přijdou.
Pěkně tu značku zprasili.
Bwaha, Bwaha, Bwahahahahaha… Sorry trochu mi zaskočilo.
Ubisoft je čím dál vtipnější vývojář.