Včerejší State of Play přinesl nejen novou upoutávku, ale také přesný termín vydání rozšířené PS5 verze hry: dočkáme se jí v pátek 24. září. Samotná upoutávka přitom obsahuje seznam i ukázky jednotlivých vylepšení či novinek, z nichž největší radost fanouškům zřejmě udělají nové příběhové mise.
Nový obsah a detaily Death Stranding: Director’s Cut:
- Vylepšený bojový systém (nové chvaty i zbraně)
- Nové boje (podle ukázky se tím nejspíš myslí noví bossové?)
- Střelnice pro testování zbraní
- Nové způsoby dopravy: katapult nákladu, skákací rampy, robotí nosič
- Nový závodní mód
- Nové příběhové mise
- Fidelity mód: Nativní 4K, ultra wide & HDR podpora
- Performance mód: 4K, 60FPS
- DualSense: využití haptiky & adaptivních spouští
- Téměř okamžité nahrávání
- PS4 přenos uložené pozice
- Cena 10 USD za upgrade pro majitele PS4 verze
- Součástí bude také Half-Life a Cyberpunk 2077 obsah z PC verze hry
- K dostání bude také Digitální Deluxe edice s řadou bonusů
Na oficiálním Youtube Kojima Productions vyšlo krátké video s odpověďmi na otázky fanoušků. Těžko uvěřit, že Death Stranding vyšla ještě před pandemií koronaviru – protože svým tématem jako by ji do nějaké míry předpověděla. Kvality této hry během povinného sociálního distancování v uplynulých dvou letech docenilo mnoho dodatečných hráčů, ale už předtím v roce 2019 vyhrála nejvíce ocenění za hru roku (a v roce 2020 také cenu za nejlepší PC hru roku podle hlasování milionů hráčů v anketě Golden Joystick).
Death Stranding: Director’s Cut vychází s českými titulky v pátek 24. září, objednat si ji můžete v Xzone.
Docela smutný, když tahle věc byla ta „zajímavá“ část na State of Play. Sony by mělo trochu hýbnout a ukázat „real“ hry.
PC verzi bych věřil, že bude, po zhruba stejné době jako byla mezi ps4 a pc verzi. Záleží na smlouvě, ale já bych to očekával kolem jara 2022
Škoda, že to není i na PC. Opravdu jedna z mála her za poslední roky, u které si i po delší době dokážu vybavit hodně skvělých momentů a v podstatě i celý příběh
Jinak ohledně stereotypu… já nevím, já s těmi bednami běhal prvních řekněme 10-15 h. Poté už z 90 % jen half-life vozítko, které lítalo pěkně. Takže u mě se stereotyp naštěstí nedostavil.
Díky za zmínku o tom, že tahle „hra“ vyhrála v anketě o nejlepší PC hru roku 2020. Už jsem na tenhle vtípek zapomněl
Ne, díky jednou mi to stačilo. Nápad to není špatný ale v polovině hře dochází dech a trochu zalapá po vzduchu až na konci. Mělo to mít max 15-20 hodin než se chození se zmáčknutým R2+L2 stane stereotypním a nezajímavým, člověk vlastně později zjistí že ani se duchům nemusí vyhýbat, stačí jen šmikat náramky. Hlavně mě ale překvapila naprosto chabá AI, co zrovna u Kojimi jsem vždycky považoval za jeden z jeho pilířů.
No, sice to má u mě nálepku nejnudnější hry v celé historii videoher, ale dám tomu ještě šanci. Těch 60 fps tu hru mnohdy zdárně rozhýbe.
Nic pro casualy,no. Za mě třeba jedna z nejoriginálnějších her. Gameplay, příběh,hudba, grafika, vše absolutní špička
Jo, jsem největší casual no. Hraju hry, které vy ani neznáte, ale jsem casual. Co se tu člověk nedozví.
To, že hraje někdo neznámou hru ještě neznamená, že ta hra není šablonovitá stejně jako většina dnešního mainstreamu
Tvůj názor na hru ti neberu, někdo příběhovky prostě nemusí. Případně mu daný příběh nesedne. Nicméně nejnudnější v celé historii? Ale no tááák, minimálně ta originalita se tomu upřít nedá. A příběh za mě velmi velmi promakaný.
Pozor, tady se šeredně pleteš. Příběhovky mě naopak baví. Ale říct, že jsem casual hráč, protože nejsem vystříkanej ze hry, pod kterou kdyby nebyl podepsaný Kojima, tak by se o ní absolutně nejevil zájem. Neberu lidem názor, že se jim to může líbit, ale mám odehráno stovky her a tohle byla nejnudnější hra která mi prošla PC/konzolí. Jo, může to být způsobeno tím, že asijským hrám převážně neholduji, nemám rád totálně mešuge hry a z toho že Kojima vydá hru nemám týdenní orgasmus.
Nepíšu že je to sračka, hovno, debilní PPL simulátor apod., jen je to pro mě nejnudnější hra kterou jsem kdy hrál. Též jsem pozoroval známé, kteří z té hry byli z počátku velice unešení, ale po 2-3h už jim to přišlo jako píčovina.
Okej, takhle to beru
Nicméně se spekulací o tom, že kdyby to nebylo od Kojimy, tak po tom pes neštěkne, bych byl opatrný. I bez jeho jména je hra originální a obecně propagace byla poměrně tajemná. To mě k tomu právě přitáhlo. Do poslední chvíle jsem vůbec netušil, co od toho čekat. Ale ta atmosféra mě prostě pohltila. Věřím (možná naivně), že nejsem sám.
Já osobně právě z Kojimy nijak vystříkaný nejsem. V podstatě z nikoho – i Spielberg umí udělat sračku, na druhou stranu některé fan filmy dokáží těžce překonat vysokorozpočtové díla s pevným zázemím. Takže silné jméno pro mě není zárukou úspěchu. Popravdě, třeba série MGS od Kojimy mě vůbec neuchvátila – snad mě za to fans neukamenují
Holt každý máme trošku jiný vkus a to je dobře. V opačném případě, chudina holka, která by byla terčem zájmu nás všech
Tak ona do toho Sony poměrně investovala, hlavně co se tyče marketingu, jinak by se nejspíše naplnili moje slova. Třeba by jsi to ani nehrál.
Originalita se tomu rozhodně upřít nedá, ale honit se za ní za každou cenu nemusí být vždy k prospěchu. To platí třeba i v muzice. Hudebník nahraje neskutečně originální song, ale to ještě neznamená, že se to dá poslouchat.
Pro mě byl Death Stranding taková divnohra. Mě bohužel příliš nesedl.
Jako, že Assassin’s creed není casual?🤣
Vylepšený bojový systém (nové chvaty i zbraně)
Nové boje (podle ukázky se tím nejspíš myslí noví bossové?)
Střelnice pro testování zbraní
Nové způsoby dopravy: katapult nákladu, skákací rampy, robotí nosič
Nový závodní mód
Nové příběhové mise
Tohle bych bral i do PC verze, nevíte jestli to tam přidají také?
A tech 10 doliku je za vse, nebo jen za ps5 upgrade? Jestli za vse, tak je to jeste pohoda cena (ano, koukam na tebe, Ghoste).
Jen pro ty co hru vlastni to plati
Tak jasne to mi prijde fer.