Autoři očekávaného českého dabingu pro středověké RPG Kingdom Come: Deliverance na svém Youtube kanále zveřejnili závěrečnou čtvrtou ukázku, která se věnuje pasážím z konce hry.
Film složený z nadabovaných cutscén je tak kompletní. O vydání první i druhé ukázky jsme vás informovali ve starších novinkách. Samotný dabing však není zdaleka hotov.
Díky příspěvkům od komunity nyní tým disponuje dostatečnými finančními prostředky pro nadabování kompletní hry včetně všech rozšíření. Některé postavy se navíc budou předabovávat.
Z toho důvodu například v aktuálním čtyřdílném filmu neuslyšíte Dana Vávru v roli Hanuše. Jeho hlas si budete moci vychutnat až ve finální verzi.
Autory lze i nadále finančně podpořit skrze transparentní účet. Dabing určitě zamíří do PC verze. Jeho případná cesta na konzole je stále nejistá.
Pokud by vás zajímal merch s tématikou Kingdom Come, tak můžete zamířit na stránky obchodu Xzone, kde najdete třeba figurky, stavebnice nebo chystanou deskovou hru.
Tak je květen 2022, už je prosím dabing hry hotov? Tyhle videa jsou opravdu super!
Někde jsem četl, že by se tento český dabing mohl dostat i do hry…Kolik je na tom pravdy?
Jděte do prdele jestly nebude na PS 4 proč jako?
proč asi vole, modování konzole je nemožné
Až na pár hlasů, které mi nesedí k obličejům (např. Diviš), jde o skvěle odvedenou práci. Těším se na vydání.
Otřesná hra kterou rozhodně bránit nebudu a dabing tomu nepomůže. Nuda nad nudu. Dával jsem tomu šanci několikrát ale verdikt mám jasnej! Zlatej stříbrnej cyberpunk. Kde jsou časy Hidden and dangerous nebo vietcongu či první mafie a o operaci flashpoint ani nemluvím. V dobách kdy jsme bojovali proti titulům jako Half life, deus ex, grand theft auto, unreal. Se s touhle sragorkou nemůžeme rovnat titánům dnešního herního průmyslu. Tak zas někdy ahoj a pařte.
Srovnáváš nesrovnatelné.. Vietcong, Mafie, Half-Life… Srovnávej typově podobné hry, třeba Skyrim, Gothic a podobně. Ono je rozdíl dělat RPG v otevřeném světě se spoustou na sebe nenavazujících questů a nebo lineární a kolikrát ještě koridorovou akci.
Kingdom Come není nonstop o zběsilé akci, je to prostě v rámci možností reálný středověk i se vším co k tomu patří.. A to si myslím že dělá dobře.
V čem byl ten tvůj Cyberpunk vlastně lepší?? To by mě zajímalo..
Oni se ani nesnaží rovnat titánům dnešního herního průmyslu, neboť podle pana Vávry většina těchto her nesplňuje jeho standardy. Myslím si, že v době první Mafie se ještě musel krotit a u té druhé neměl nakonec takové pravomoci do této hry zasahovat. Protože už v té době měl své vize, které zřejmě mohl plnohodnotně využít až u Kingdom Come. Výsledkem je tak rozdělení hráčů na dva tábory – příznivce a odpůrce hry (své udělala i absence českého dabingu).
Svým způsobem byly ty kratší hry i lepší, i když by s tím leckdo polemizoval. S geniálně navrženými uzavřenými nebo polootevřenými střídajícími se scenériemi se jen těžko může rovnat dnešní herní otevřené světy s maximalizovanou recyklací assetů, zdlouhavými přejezdy vyplněné projížděním stále stejnou krajinou, která se časem začne zajídat a plněním questů a úkolů s recyklovanou náplní, což po čase také začne nudit. Nehledě na to, že na jejich dohrání potřebujete hodně času a pokud jej nemáte, tak díky plnění různých vedlejších úkolů často zapomenete, kam se ubírá hlavní děj. Spousta lidí pak ani nemá potřebu takové hry dohrát do konce.
Pro tebe. Já sjem hru hrál už 4x a vždy jsem se skvěle bavil.
Ten nápad s dlouhými hrami není jen tak z mojí hlavy. Nedávno byl článek na konkurenčním plátku, který se zamýšlel nad tím, zda některé hry nejsou příliš dlouhé. Myslím, že tehdy reagovali na tvrzení CDProjektu, který prohlásil, že třetího Zaklínače spoustu hráčů ani nedokončilo, a proto je ta příběhová linie kratší. A ne netrpí tím opravdu jenom Zaklínač. Tento jev se týká mnohem více her, ačkoli moc tvůrců se něčím takovým raději moc nechlubí.
Vy jste to dohrál čtyřikrát, někteří to nedali ani jednou. Asi k tomu měli svůj důvod. Zajímalo by mě, kolik týdnů/měsíců jste na ty čtyři průchody potřeboval. Možná by to některé i motivovalo k tomu, aby se do toho moc nehrnuli.
K délce hry jsem se nevyjadřoval. Reagoval jsem na příspěvek Souleateraa jeho „Nuda nad nudu“.
Jinak k délce her…pokud hra, hlavně příběh, baví, člověk u toho vydrží bez problémů – stejně jako u dlouhého televizního dokumentu. Např. u Zaklínače bych určitě snesl ještě delší playtime, ale např. u Assassina Origins jsem to už na silu dohrával. Tam to právě byl tak slabý příběh, že než jsem se dostal při plnění vedlejších úkolů k další příběhovému, už jsem netušil o čem to vlastně je. Stejný problém jsem měl u všech her od Ubisoftu. U KCD jsem to prvně hrál od roku 2018 každý rok a to nejdříve na PS4, pak PS4 pro a poslední dva průchody na PC. Každý jsem měl tak na 1,5 měsíce.
U RPG v otevřeném světě ale PT nemůže být moc krátký. Než člověk pochopí co a jak, nasaje atmosféru atd. Ale dnes je holt snaha dělat hry kratší a lehčí, aby to dohrál opravdu každý.
„Dnes je holt snaha hry kratší a lehčí.“ A kde? Lehčí hry to ano, ale kratší rozhodně ne. Dneska se spousta her cpe do otevřeného světa, protože se to lépe prodává (a to i přesto, že to minimálně půlka hráčů nakonec v určité části hry vzdá), a pak se do toho lépe cpou mikrotransakce (což není případ této hry). Možná, že je to v určitých ohledech i snažší na návrh. Takže tu jde v prvé řadě jenom o peníze. Díky tomu, že se ke hrám dostane více hráčů, tak si mohou vývojáři také dovolit operovat s větší rozpočtem, který je potřeba, pokud má hra dosáhnout standardů špičkové kvality, byť ne vždy tomu tak skutečně je.
Kingdom Come má hlavní příběh zbytečně rozvleklý a ty vedlejší úkoly (aspoň ty co jsem hrál mi přišly zajímavější, než celý hlavní příběh). RPG nemusí být zdaleka tak dlouhé, tato situace je spíše vynucována menšinou z řad herní komunity, která chce za svoje prachy víc a víc, bez ohledu na to, že to může ovlivnit konečnou kvalitu her směrem dolů. Už jsem viděl i mnohem kratší hry, u kterých bylo vidět, že je autoři ke konci uměle natahují. U těchto her si však dokážu představit, že je natahují ještě dřív než u konce.
KCD se nesnaží být jako moderní AAA hry, právě naopak jde cestou old school RPG (byť s moderní grafikou). Naopak mi osobně přijde, že zrovna KCD se „starým zlatým časům“ přibližuje dost.
Nevím, jak jsi přišel na „zlatej stříbrnej“ Cyberpunk, který zrovna jako RPG totálně selhalo a tím pádem s KCD neporovnatelné.
PS. Samozřejmě je ok nemít rád KCD (holt není pro tebe, to se stává).
…mamlas.
Jakmile bude dabing na steamu, tak hru si kupuju!
Pokud chceš ušetřit tak hra byla v bundlu a klíč se dá sehnat pod 150kč ale pokud chceš podpořit vývojáře tak o to lépe.
Klidně jim dám najevo jak u takové hry svym zasazením a dobou stojím o český dabing.
No… jestli jim to dojde. Ale asi taky upravím svou recenzi na steamu. Pochybuju že to někdo zasvěcený bude někdo pročítat ale to je to nejmenší co můžu udělat a nic mě to nestojí.
Náhodou je to povedený dabing. Menší nedostatky (byť je to subjektivní) se tam najdou, ale přesto nehotová verze zní na poměry poloprofesionálního dabingu dobře.
a bude určitě ještě lepší ve hře, tohle dělali v podstatě bez financí, teď maj prachy ze sbírky, můžou si dovolit lepší tehcniku lepší nahrávací studio, dabingového režiséra, profi dabéry atd.
To je tak špatný!:D
špatné to určitě není jednak to dělala amatérská skupina vyjednávání s dabingovými herxi atd druhak do hry samotné bude dabing úplně předělán a za třetí po příběhové stránce je hra velmi špatná sama o sobě jediné co na ni bylo dobré byl závěrečný epilog konec hry nejmizernější co jsem kdy snad viděl
Nikdo tě nenutí si ten dabing stáhnout, klidně hraj hru s titulky, ale odsuzovat něčí práci, kterou dělali amatéři je trapné.
Čím víc se dívám, tím víc se těším. Jakmile vyjde dabing, vím co si zahraju.
Zaklínače?