Turtle Rock Studios, tedy vývojáři, jenž stojí za prvním dílem Left 4 Dead či asymetrickou multiplayerovkou Evolve, se aktuálně chtějí skrze svůj chystaný projekt Back 4 Blood vrátit ke kořenům, kdy se v roli přeživších vydáte zabíjet hordy infikovaných.
Světlo světa pak aktuálně spatřila kompletně nová ukázka s dobře vybranou hudbou, která se zaměřuje výhradně na PC verzi, z níž pochází všechny zdejší záběry.
Kromě toho se také nezapomnělo na představení různých možností, mezi které patří podpora 4K rozlišení a ultrawide monitorů (i více obrazovek zároveň), neomezená snímkovací frekvence, cross-play hraní a bohaté možnosti nastavení.
Při vydání bude dostupná i podpora Nvidia DLSS.
NVIDIA DLSS is coming to #Back4Blood on October 12th + more this month:
✔️ Escape from Naraka
✔️ Newly launched #RTXOn games in JulyLearn More → https://t.co/tc9Smc7ENX pic.twitter.com/oia9dQYeb2
— NVIDIA GeForce (@NVIDIAGeForce) July 20, 2021
Hra vyjde 12. října (majitelé ultimátní edice mohou hrát od 8. října) na PC (Steam a Epic Games Store), PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S.
Pokud titul předobjednáte, tak získáte přístup do uzavřené bety, která se uskuteční od 5. do 9. srpna. Otevřená beta následně odstartuje 12. a potrvá až do 16. srpna.
Titul lze předobjednat v obchodě Xzone.
Podle me to bude dobra hra ale fanousci L4D budou zklamani.
A dobré zprávy mají autoři i pro fanoušky ray tracingu, kdy při vydání bude dostupná podpora Nvidia DLSS.
Vždyt ta věta nedává smysl. RT a DLSS jsou dvě odlišný věci.
Já, jakožto low-end PC a console plebs, tedy žiju v domnění, že DLSS je technologie, která zlepší běh hry se zapnutým ray tracingem.
Inu, díky za upozornění, přepsáno.
no tak DLSS umožňuje prostě získat další FPS při stejném rozlišení (a skoro stejné vizuální kvalitě obrazu)… Jestli ty dodatečně získané FPS (třeba 60 namísto 30) na něco použijete/obětujete (zapnete ray tracing třeba; nebo budete hrát na vyšší grafické detaily) nebo si je prostě „necháte“ pro „plynulejší běh hry“ je už fuk ne… Takto funguje DLSS… To nevíte :-)…? (nebo se já pletu(?))
DLSS zlepšuje běh hry bez aji s RT ale ta věta by seděla pokud by hra podporovala aji RT ale to hra mít nebude nebo jsem o tom nikde nic neviděl.
No já právě žil v domnění, že DLSS je striktně spojeno s RT.
Takže zcela upřímně děkuji za osvětu.
Nevím co si lidi stěžují hra vypadá dobře. Věrně napodobili L4D od Valve. Hra bude určitě úspěch.
Určitě? Může se pokazit progression system, ty jejich kartičky nebo mikrotransakce…