Filmové hry studiu Quantic Dream vždycky šly. Ať už se jedná už o stařičké Fahrenheit (aka Indigo Prophecy), detektivní Heavy Rain či prozatím poslední Detroit: Become Human, tak to všechno byly minimálně zajímavé zážitky, jenž rozhodně stojí za zahrání, a to i přes občas trochu zběsilé závěry.
A právě poslednímu zmiňovanému se stále velice daří, kdy v minulém roce bylo oznámeno, že díky PC verzi se povedlo celkově prodat 5 miliónů kopií.
Nyní, necelý rok poté, studio hrdě prohlašuje, že toto číslo povyskočilo o další milión, tím pádem se tvůrci mohou těšit z aktuálních nádherných prodejů, jenž se prozatím zastavily lehce za hranicí 6 miliónů kusů.
We’re proud of #DetroitBecomeHuman, which has officially sold over 6 million units worldwide on PS4 and PC! ⭕️
Thank you 6 million times! ❤️ pic.twitter.com/b5WZn58aPw
— Quantic Dream (@Quantic_Dream) July 21, 2021
Samozřejmě ale věříme, že mnoho z vás titul ještě nehrálo, tudíž se vám může při rozhodování o koupi stále hodit naše recenze, kde si hra odnesla velice pěkných 9 bodů z 10 a tento verdikt:
„Detroit: Become Human je trefou do černého pro příznivce vypravěčského inovátora Davida Cage. Fanoušci Heavy Rain budou v sedmém nebi. V mém případě dělí hru od absolutního hodnocení velký počet QTE, jinak jsem na celém titulu neshledal další kaz na kráse. Pokud nemáte QTE v lásce, hledejte jinde, jinak se připravte na scénáristicky i graficky vybroušený klenot.“
PS4 verzi hry s českými titulky naleznete v obchodě Xzone.
PC variantu pořídíte na Steamu či Epic Games Store.
Oni dělaj star wars hru na stejných principech jako jejich předchozí hry – bez prdele :O
https://quanticdream.com/en
O tom se oficálně ví už od The Game Awards 2021.
https://www.zing.cz/novinky/96323810/star-wars-eclipse-od-quantic-dream-oficialne-predstaveno/
https://www.zing.cz/novinky/96324314/star-wars-eclipse-ma-vyjit-za-3-az-4-roky/
Zvěsti jsou ještě starší.
https://www.zing.cz/novinky/96306578/studio-quantic-dream-udajne-pracuje-na-hre-ze-sveta-star-wars/
No prosím, více podobných zpráv. A pak že nemá smysl konzolovky vydávat na PC, kde se údajně vše pirátí. Ani omylem. Ono mít prodaných milión kusů x cenovka na Steamu/Epicu nebo ty prachy nemít je docela slušnej rozdíl. Takže už mi prosím pěkně dejte The Last Of Us sérii, Ghost of Tshushima a Bloodborne! Osobně jsem si zatím koupil a zahrál veškeré hry původně vydané pouze na konzolích a nelituji ani centu. A rád zase nakoupím.
Přijde, ale ne hned. Sony potřebuje exkluzivity, a proto musí počkat, aby z titulů vytřískala maximum.
Aneb není nad to prodávat hru s cenou 800-400 za 1600 těm, co jsou tvrdohlaví
Včera jsem tu hru zrovna dohrál poprvé (povedl se mi best ending). Super příběhový zážitek, ale bohužel od půlky hry jsem trpět, jelikož mi začala driftovat pravá páčka na Dualsens (na ovladači nahráno celkově asi jen 200 hodin, takže kvalitka od Sony ). Vzhledem k těm quicktime eventům využívající i pravou páčku to byla celkem bolest.
Mezitím já tu používám k PC gamepad od X360, kterej jsem koupil z druhé ruky v roce 2010 Still going strong
Ta kvalita Dualsense ovladačů je fakt na povážení. Moje pravá páčka taky začala driftovat, zhruba po 3 měsících používání a už je na reklamaci. PS5 je super zařízení ale je vidět, že na kvalitě gamepadů se šetřilo.
No zrovna jsem teď koukal na demontážní videjko a analogy jsou stejně „kvalitní“ jako u PS4 ovladače … takže se máme na co těšit :-))
Nedávno jsem si řekl, že bych si mohl zahrát Fahrenheit. Neměl jsem od toho velké naděje, říkal jsem si, že je to stará hra a třeba mě ten příběh atd. Nebude bavit. No a dokud jsem to nedohrál, tak jsem nemohl hrát nic jiného, tak mě ten příběh pohltil, že jsem si říkal, že snad nechci, aby to skončilo. Chci se vrhnout po nějaké době na Heavy Rain, Detroit bohužel hrát nebudu, protože jsem si trubka vyspoileroval příběh a pak ta hra ztrácí smysl hrát, což mě mrzí, protože bych si to hrozně rád zahrál
Za zahrání to stojí, i když příběh víš, protože se to dle tvých rozhodnutí může poměrně dost lišit.
Absolutní souhlas s Petrem!
Hru si užiješ i s vědomím trochy spoilerů (kdo si před hraním nepřečetl třeba recenzi nebo nějaký článek?).
On navíc směr příběhu jde docela předvídat v průběhu hry.
A nebo si to zahrej za nějaký čas, kdy se ti ty informace rozmělní pod konzumací jiných příběhů her, filmů, seriálů.
Já měl to štěstí, že jsem napoprvé hrál úplně na pure first feeling.
A i když už to skoro vůbec nedělám, hned po dohrání jsem věděl, že tuhle hru si určitě někdy zopakuju, a možná ne jenom jednou.
Heavy Rain byl taky skvělý.. Spolu s Detroitem asi nejlepší z takto podobných her.
Tak si ten Detroit dej na nejtěžší obtížnost a jako challenge neloaduj. Uvidíš, že s takovým nastavením bude tvá hra úplně jiná, než většina walkthrough na YT
Ta obtížnost je jenom o QTE. Ničem jiném. Detroit je pro mě srdcovka, dohráno nespočetně krát, různé konce kapitol i hry. Hráno na PC i PS4 PRO. Zrovna toto je hra, kde bych sequel uvítal s nadšením.
Parádní hra. Mám v plánu si jí koupit ještě jednou na steamu. takže prodeje stát nebudou a bude to minimálně +1. Asi tohle budou „mini spoilery“ ale dlouho po dohrání jsem přemýšlel nad tím jestli si opravdu vyvinuli nějaký systém emocí nebo je to tak pokročilá emulace že jim to tak připadá a co vlastně je vědomí u lidí. Stejně tak proč se bojí smrti když pro ně prakticky neexistuje jak jsme mohli vidět na šrotišti a policejní stanici + stejně tak co je potřeba k reaktivaci člověka který má taky ekvivalent různých systému které se vypnou a musí být způsob jak je znovu aktivovat nebo nahradit.
Muj nazor je, ze slo u tech androidu o emulovani emoci, ze tak proste byli naprogramovani. Co se tyce vedomi, to podle me muze existovat i bez emoci. Androidi se bali smrti proto, ze tak byli naprogramovani, aby byli vice „uzivatelsky prijemni“ pro sve lidske okoli. Jelikoz slo o emulaci emoci, je zrejme, ze dusledky jednani rizeneho emulaci emoci nebudou korelovat s racionalni uvahou a mohou byt nelogicke, dokonce i velmi. Proto se iracionalne androidi bali smrti, protoze to meli v programu emulace emoci.
Celkove je to zajimava a inspirativni hra, ale vadilo mi tam na nekterych mistech prave to prilis sugestivni (sugesce je lehci forma manipulace) pusobeni na emoce, ktere bylo v rozporu s logikou a bylo to na vice mistech, nejen ty priklady, ktere jste zminil. (Podobne manipulativni je pribeh TLOU2, kde je opet silne pusobeni emoci a z meho subjektivniho pohledu kdyz se divam na vasi diskusi s panem Zavrelem, jedna strana bere vliv emoci na rozhodovani jako vhodny, a druha nevhodny, pripad a podle toho hodnoti kvalitu scenare. Ale nechci vam do vasi diskuse zasahovat, jen ji z povzdali pozoruji. :-))
Co se tyce „reaktivace cloveka“, tam je zasadni problem definitivne stanoveny pocet deleni bunek skrze telomery. Proste lidske bunky nevratne starnou. U androidu se take muze objevit problem s nejakym opotrebenim materialu, ale tam lze docela snadno nahradit standardizovany dil. Lide standardizovane dily nemaji, nicmene i presto lze nektere organy a casti tela nahradit, ale konecnou stanici je starnuti mozku (jeho bunek). Zatimco u androidu lze nahrat vnitrni stav jejich pameti na ulozne medium, provest vymenu dilu a obnovit vnitni stav ze zalohy, u lidi toto nelze. Nemame zpusob jak verne a spolehlive zaznamenat ten „vnitrni stav“. Takze pri soucasne urovni poznani, lidsky zivot lze prodluzovat i diky „vymene biologickych casti“, ale trvanlivost mozku je konecna. I kdyby bylo mozne donekonecna vymenovat telo, mozek by se postupem casu kvuli opotrebeni dostal do takoveho stavu, ze by mel problem zajistovat i jen vegetativni funkce. Pokud tedy lidstvo chce dosahnout „nesmrtelnosti“, potrebuje zajistit 3 veci. (1) „Spolehlive a verne ulozeni vnitrniho stavu“ a posleze jeho (2) „spolehlive a verne obnoveni“ do (3) „nahradniho dilu, ktery dokaze pracovat jako lidsky mozek“.
A jak víš, že lidi taky nemají jenom emulaci emocí? Pro ty Androidy to bylo stejně reálné, jako pro nás, lidi. Smrti se báli i proto, že když skončili na šrotišti, tak už je nikdo nikdy neopravil. Pár jich mělo štěstí, nic víc.
Prakticky vzato člověk je robot z organických materiálů, princip fungování máme stejný, jenom se hůř opravujeme. To je zaostalost. V mládí se učíme různé základní věci, stejně jako se naprogramuje robot a pak znalosti rozšiřujeme (jako upgrade), potřebujeme energii na provoz, fungujeme díky elektřině a řídí nás centrální jednotka, kde jsou uloženy povely, co a jak dělat.
Po zaklínači,druhá nejlepší hra co se týče příběhu.(Aspoň tedy za mě)
Pro mě třeba jeden z nejlepších příběhů, který mě nejvíce pohltil byl u první sezóny TWD od Telltale. Když jsem dohrál hru, tak jsem ještě 2 hodiny byl z toho konce úplně zdrcenej. Fakt mě žádná jiná hra tak příběhově nepohltila a k žádné postavě jsem si neudělal tak silné pouto jako právě u Leeho a Klementýnky
U mě je vedle Zaklínače nejlepší příběhovka Life is strange, tu dávku emocí jsem ze sebe dlouho nemohl dostat.
Skvělá záležitost. Dystopie, která může být realitou dřív, než si myslíme ..
Osobone jsem ji projel 4x takze urcite je super
Dobře pro ně i pro nás, ale byl bych radši, kdyby se pochlubili s další hrou.
To by mohli, Detroit už je venku 3 roky, ale mezi Detroitem a Beyond bylo 5 let, nicméně koncem roku nebo příští rok by snad už něco ukázat mohli.
Určitě něco už dlouhou dobu kutí. Od vydání svých her na PC nabírají posily do týmu o sto šest 👀
Famózní hra , skvěle mi sedla , gratulace ☺️