Společnost PlaySide se pochlubila se svou temnou a rozhodně zajímavě působící strategií Age of Darkness: Final Stand.
V tomto projektu, jenž je vystaven na Unreal Enginu, se vydáte do nebezpečného světa, který je pustošen nekončícími vlnami zla.
Vy se zde následně pokusíte na jedné z procedurálně vygenerovaných map postavit vesnici, kdy během dne budete stavět budovy, získávat suroviny a rekrutovat/vylepšovat armádu, která bude vedena jedním z místních hrdinů (ti nabídnou speciální schopnosti). Zdejší krajina je navíc zahalena zvláštní mlhou, která požírá vše, co je jí v cestě, takže bude důležité, abyste proti ní bojovali světlem.
Jakmile pak přijde noc, tak se budete pokoušet přežít obrovské vlny nepřátel, jenž budou dychtit po vaši krvi. Díky systému SwarmTech na vás autoři následně mohou v jeden moment poslat přes 70 000 tisíc jednotek, takže vám opravdu dokážou zatopit.
Kvůli nekompromisnosti místního světa však nemusíte být smutní, když neuspějete, jelikož je titul zaměřen na znovuhratelnost, kdy do každého dalšího pokusu přenesete své nové poznatky z minula.
Age od Darkness: Final Stand si můžete přidat do svého seznamu přání na Steamu.
Datum vydání prozatím není jisté, ale již brzy bychom se měli dočkat předběžného přístupu.
Za tip děkujeme čtenáři Martinovi Pelikánovi.
Takže kopírka They are Billions s roguelite prvky?
V podstatě. Můžeme třeba vzpomenout i na Conan Unconquered, ačkoliv to nebyl ve výsledku zas tak příliš povedený titul.
Na ten jsem si taky vzpoměl a hned mě napadlo jestli to nedělá to samé studio
Je to spíše méně hardcore TAB, tady očividně neexistuje systém infekcí budov a vojáků. V TAB pokud neuhlídáš jediného zombíka, kterej ti vleze do base, tak se exponencionálně začnou šířit, což u tohodle moc nevidím. Na druhou stranu je stylizace o dost zajímavější a hra bude přístupnější.