Již zítra dorazí napjatě očekávaný interaktivní thriller 12 minut, na který se těší snad všichni hráči dospělých a originálních videoher, včetně Hideo Kodžimy. V této detektivní hře se ujmete role muže, chyceného v časové smyčce, který musí zabránit vraždě jeho i partnerky ve vlastním bytě. Pokud se vám to nepovede, oněch osudových 12 minut se bude opakovat. Podívat se můžete na startovní upoutávku, která vám připomene účast Hollywoodských hereckých hvězd, jako jsou James McAvoy, Daisy Ridley a Willem Dafoe.
Za hrou podle všeho stojí jediný vývojář s velmi zajímavým portfoliem. Luis Antonio se narodil v Portugalsku a přestěhoval se do Londýna, kde pracoval v Rockstar Games jako grafik postav a prostředí, aby se později přesunul do Kanady jako vedoucí grafik a následně výtvarný ředitel. Nenaplněn současným stavem mainstreamového herního průmyslu se přidal k Jonathanovi Blowovi, aby stvořil grafiku hry „The Witness“. Následně se inspiroval indie komunitou a talentem kolem něj a rozhodl se naučit programovat, aby mohl vytvořit tuto videohru, kterou vymýšlel 6 let.
12 minut vychází pro Xbox (Game Pass) a Steam již zítra, ve čtvrtek 19. srpna v 18:00.
Dohráno (zatím jen klasický konec) a musím říct, že jsem opravdu spokojený. Asi si brzy dám i druhý průchod – hra má v sobě dost skrytých dialogů a možností.
Ten koberec z osvícených na chodbě Na tohle se těším. Mohlo by to být zajímavé.
Takže je to jako Ghost Trick z roku 2010.
Pořád přemýšlím nad tím jak se to bude vlastně ovládat?
Klikačka na předměty (takové ty klikací adventury)? Diablo styl? Nějaké textové možnosti co můžete zrovna udělat?
Podle dosavadních ukázek to vypadá, že tam bude kurzor, podobně jako u starých adventur, co se ovládaly myš. Kromě toho ale bude možné také vybírat dialogy.
Ano, už jsem našel ten gameplay co vyšel
No jsem na to zvědavý, ale tipuji, že to bude blbost, když zatím neukázaly žádný gameplay.
Gameplay už ukázali před několika měsíci, například zde.
Tak to jsem neviděl, děkuji.