Od loňského oznámení slibného projektu nového polského studia Starward Industries (složeného z veteránů CD Projekt Red a Techlandu) na motivy slavné knihy Nepřemožitelný polského spisovatele Stanisława Lema jsme toho o hře moc neslyšeli, ale nyní se připomíná novou působivou upoutávkou. V popisu upoutávky hra slibuje „retro sci-fi dobrodružný thriller z vlastního pohledu, zasazený do atompunk světa“. Autoři zatím záměrně neprozrazují příliš, ale můžeme si připomenout oficiální popis samotné knihy:
Nejmodernější hvězdolet Nepřemožitelný, vedený strohým a odměřeným veteránem kosmických letů Horpachem a jeho zástupcem Rohanem, přistává na Regis III, lidstvu dosud neznámé planetě, kde má za úkol vypátrat ztracenou sesterskou loď Kondor. Průzkum planety ale nabere nečekaný směr, poté co je posádka napadena záhadným organismem v podobě černého mraku, s nímž si nedokážou poradit ani nejmodernější lidské stroje. Následkem útoků navíc astronauti přicházejí o rozum, a tak se celá mise ocitá v ohrožení.
Stejně jako v Planetě Eden i v Nepřemožitelném pracuje Stanisław Lem s příběhem jako s podobenstvím a hledá odpověď na filozofické a etické otázky. Má lidstvo právo osidlovat cizí planety? A jaký je morální rozměr tohoto procesu? Pokud existuje lidská evoluce, existuje něco jako evoluce strojů, kdy se stroje po miliony let vyvíjejí, až přežije ten nejsilnější a nejpřizpůsobivější?
Vydání hry je plánováno na rok 2022 pro PC a konzole.
Nato ze jestĕ ani nedodĕlali Cyberpunk 2077 a DLC tak už začínají na vývoji nové hry ?? Dĕlajísí srandu ?? Jako mám rád atompunk, hraju fallout ale promĕ by byla priorita dodĕlat cyberpunk 2077.
Jsou to veteráni z CDPR, kteří odtamtud ale odešli a založili si pro tuto hru nové studio.
Vypadá to zajímavě, teď aby byl tak dobrý a zábavný i gameplay.
Problém s hrami je, že v nich hráč „musí něco dělat“. Tedy nemusí, ale pak to na Západě hra schytá, protože vizuální novely přece nejsou hry… Takže by mne zajímalo, co bude hráč vlastně dělat v této hře? Střílet emzáky nebo roboty? Puzzlit? Plížit se a utíkat? Nebo sbírat harampádí a kraftit? Příběh je snad fajn, ale nejdůležitější bude, jak se ho podaří skloubit s tím zatraceným nutným něco-děláním hráče
Ten retro styl je tak strašně boží. Doufám, že se jim to povede.