Francouzská společnost Ubisoft se rozhodně nebojí používat jméno spisovatele Toma Clancyho do názvů svých her a už spoustu let se stará o série jako Rainbow Six, Ghost Recon nebo novější The Division. Je tu ale ještě jedna populární značka, na kterou Ubisoft tak trochu zapomněl. Jde o střílečku Splinter Cell, jež se více zaměřuje na stealth a hlavní postavou je agent Sam Fisher. Dosud posledního dílu, s podtitulem Blacklist, jsme se dočkali v roce 2013, od té doby bylo až na prapodivné crossovery relativně ticho. Nyní ale přišel s velmi pozitivní zprávou magazín VGC, přičemž pod článkem je podepsaný uznávaný insider Tom Henderson. Podle jeho informací dal Ubisoft zelenou nové hře ze série Splinter Cell.
Asi nejlepší zprávou pro všechny fanoušky je, že už by skutečně mělo jít o plnohodnotné pokračování, žádný mobilní ani VR titul. Projekt má být v rané fázi vývoje, ale oznámení bychom se prý mohli dočkat už příští rok. Zatím není jasné, jaké přesně studio na hře pracuje, ale údajně by se nemělo jednat o Ubisoft Montreal, jenž stojí za vůbec prvním dílem Splinter Cell z roku 2002.
VGC oslovilo také samotný Ubisoft, aby se ke zprávě vyjádřil, ale společnost to samozřejmě odmítla komentovat. Nezbývá tedy nic jiného, než si počkat na oficiální oznámení. Vypadá to ale, že pro fanoušky her s agentem Samem Fisherem se blýská na lepší časy.
Jen se bojím, aby to nedopadlo stejně jako nový Ghost Recon
Celkom ma zaujíma, prečo sa ľudia boja otvoreného sveta v Splinter Cell, keď najbližšiemu konkurentovi MGS V to chválili do nebies? A tiež to bol generický svet, kde bola šialená repetetívnosť vedľajších misií v tých istých lokalitách, keď chcel človek nejakú výbavu musel grindovať, príbeh bol v pozadí, dialógy takmer vymizli a nikto nič, hurá, 10/10. A zrazu má vadiť to isté u priameho konkurenta?
Protože dneska se cpe open world do hodně her, a zvlášť v Ubi. A MGS V není za mě open world v pravém slova smyslu. Přirovnal bych to třeba v Mafii. Prostě otevřená lokace, ale průzkum světa tolik neláká. Jen tě vyhodí vrtulník, uděláš co potřebuješ na konkrétním místě a zase s ním odletíš. Ubisoft by tím světem nejspíš uměle natahoval herní dobu.
Já nemám problém s Open Worldem jako s misema uvnitř open worldu alá FC – jdi vystřílet kemp aby jsi ho zabral a nedej bože osvobozování oblastí jako měla Mafie 3 či právě FC,tím,že zabiješ vůdce dané oblasti 🤔 Pokud ten open world bude mít kvalitní mise ve stylu prvních dílů,nebo jako Blacklist a nebudou tam žádné výplně typu najdi poklad zde a zde seber obrázek aby jsi měl kolekci a mělo by to dobrý příběh v pozadí ,tak proč ne 🤷♂️ Jenže je to Ubi a Ubi dnes totálně sere na hráče a to co chtějí viz Ghost Recon Frontlines, hrou,která sérii Ghost Recon oficiálně poslala do rakve a udělala z toho další Warzone na trhu. Takže se právem bojím,co ze Splinter Cella udělají 😮
Podľa mňa chcú diverzifikovať portfólium a keďže majú Ghost Recon tak zo Splinter Cell nebudú robiť kópiu. Čiže nejak to odlíšiť musia.
Do vtedy este vytlacime prachy z ludi na znacke Far Cry
Kolik outpostů tam nakonec přidáme do nového open world světa? 😉
Hlavně, aby to byla singleplayer hra s dobrým příběhem, žádný sh*t, co představili v posledních pár měsících.
Přesně tak. Poctivá plnohodnotná singlovka, žádný otevřený svět (o tom se před mnoha lety také v případě Splinter Cell lehce spekulovalo). Ať je to klidně zase koridor s odbočkami pro stealth vyžití, v jednotlivých lokacích po celém světě, jako SC vždycky byl. Chci hlavně skvělý příběh, což tahle série vždycky měla + Michaela Ironsida v hlavní roli Fishera a spoustu špionských udělátek. Nechápu, jak mohou nechat takhle kvalitní značku ležet ladem už pomalu dekádu… No, vlastně chápu: je potřeba dřenit v live service hrách chechtáky…
Klidně ať je tam i ten jejich milovanej openworld. Kojima v MGS V ukázal, že to může fungovat.
Hlavně ať do toho ale nemixujou rpg prvky nebo ať z toho neudělají mmo. Nerad bych zažil situaci, kdy se připlížím k padouchovi, ale nepovede se mi ho zpacifikovat, protože jsem neměl nůž lvl. 9 nebo měl nízkej skill ve škrcení.
MGS V není úplně takový klasický open world. Spíš jsem ho bral jako velkou lokaci zaplněnou nepřátelskými stanovišti a základnami. Nebyl v tom takový ten průzkum světa, který bych chtěl podniknout. Navíc se bojím, že Ubi by se řídilo svými pravidly – fakt velký svět, navenek hezký, ale uvnitř pustý a sem tam pár sidequestů typu přineš, zabij, vrať se.
Dali zelenou? Super, za čtyři až pět let je to tady!
No… snad to nedostane open world ve stylu Ghost Recon.
Tak snad tam nebudou tak cpát co-op jako v Blacklist, tam to bylo tak otravné, že jsem se k té hře už nikdy nevrátil.
Blacklist jsem hrál asi před 4 – 5 lety a žádnej co-op tam nutný nebyl. Šlo to odehrát úplně plnohodnotně i v singlu.
I Briggsovy vedlejší mise?
Pokud se něco takovýho děje, tak to určitě nebude za rok. Ze svých interních zdrojů vim, že před 2 rokama ještě pokračování nebylo ani na papíře.
Příští rok se to má oznámit a ne vydat
Já bych se moc neradoval,po ohlášení battleroyalu a toho, že chce UBI víc cílit na MP nás čeká tak max live sevice hra…..
Tak co, bude to Battle Royale alebo nebude?
Počítám tak s rokem 2025 nejdřív
Když si tak vezmu v potaz to co Ubisoft v poslední době tvoří za “skvosty,“ tak mě to už možná i spíš děsí než těší…
Ještě záleží jestli to dotáhnou do konce. Aby to třeba v půlce vývoje nezařízli. I to se občas stává. A vzhledem k tomu že se jedná o značku Splinter Cell. Ta to nemá zrovna jednoduché.
Wow … V to už jsem i přestal doufat.