Nedávná beta pro chystaný Battlefield 2042 pravděpodobně příliš fanoušků nepřesvědčila (naše dojmy zde), avšak vývojáři pronesli, že se jedná o starší build hry, pročež by situace při vydání mohla být lepší.
Nicméně ještě předtím, než samotná hra dorazí na naše obrazovky, tak vývojáři vypustili televizní upoutávku s názvem „What A Time To Be Alive“.
Ta nenabízí žádné záběry z hraní, nýbrž kombinaci živých herců a CGI, kdy do toho hraje známá píseň Iggyho Popa – Lust For Life. Kromě toho se v ní nachází i pár vtípků, jako je třeba tato scéna s quaterbackem Tampa Bay Buccaneers – Tomem Bradym.
2042 MVP. Now that's Pliability. Congrats @TomBrady #Battlefield pic.twitter.com/yPIgEQjHNS
— Battlefield (@Battlefield) October 26, 2021
Když se ale na YouTube podíváme na poměr palců (v době psaní článku 1 800 nahoru / 1 800 dolů), tak můžeme usoudit, že se ukázka povedla spíše napůl.
Battlefield 2042 vychází 19. listopadu.
Předběžný přístup pak odstartuje již 12. listopadu.
Předobjednávku lze vytvořit v Xzone.
Koupím to jen díky Portalu.. Zbytek je pěkný průser.
No nic moc, zase jen trailer bez reálného gameplaye. Spíše bych bral nějaký gameplay trailer, aby nás přesvědčili, jak se hrou od bety pohnuli. Ale není všem dnům konec ještě zbývá skoro měsíc do vydání tak snad se dočkám.
Spíše odradila..
Upřímně někdy si připadám asi fakt staře když vidím tyhle trailery. Tak si říkám, proto koho že to vlastně jsou udělané? Pro jakou skupinu nebo věkovou skupinu?
Každopádně BF2042 mám už koupené. Protože Portal bude neskutečná sranda na vyblbnutí s partou :). A i ten multák na oddych bude možná fajn. Tak jako ve 3 a 4
Jenom aby byl portál hratelný. Zatím jsme neviděli nic z portálu.
Přesvědčí vás tato reklama ke koupi?
Nepresvedci. Je to na muj vkus prilis arkadove. Dokonce ta reklama na mne pusobi kontraproduktivne, kdy z meho pohledu znevazuje zivot. Umirani ve hrach neni realne, ale mit slogan „what a time to be alive“ na valecnou hru, kde se umira, je vylozene Orwelovsky pateticke. Je to presne ve stylu: „War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.“
Kamarýde, je to jenom hra. Klid.
Ja jsem klidny. Jen si nemyslim, ze by bylo mnoho lidi, kteri by chteli stravit svuj realny zivot v obdobi valky. Jsem si vedom rozdilu mezi hrou a realitou. Ale hry vetsinou odrazeji nejakym zpusobem realny svet a i ve hrach chteji lide vetsinou zit, spise nez umirat. I ve hre znamena smrt vetsinou konec (anebo nahrani ulozene pozice). Nemyslim si, ze je logicke, aby postavy ve hrach zastavaly zcela prevracene hodnoty, pokud ty postavy jsou interpolaci vychazejici z modelove predstavy naseho sveta.
Ok, Ajnštajne🙄
Dělají to pro děcka, pro Amíky, negativní reklama je taky reklama.
A ten slogan je možná narážka na Bonda.