Společnost Remedy Entertainment, kterou můžete znát díky hrám jako Max Payne, Alan Wake či Control, se neustále rozrůstá. Studio, se sídlem ve finském městě Espoo, pracuje hned na několika projektech zároveň a pořád nabírá nové zaměstnance. V dnešním shrnutí finančních výsledků za třetí kvartál roku 2021 jsme se ale mimo jiné dozvěděli, že Remedy expandují i do zahraničí.
Už v první polovině příštího roku si totiž otevřou pobočku v hlavním městě Švédska, Stockholmu. Do konce roku 2022 navíc chtějí nabrat 25 nových švédských zaměstnanců.
Co se týče samotných projektů, na kterém nyní vývojáři pracují, je jich opravdu hodně. S Epic Games Publishing mají domluvené dva projekty. Ten velký v srpnu přešel do plné produkce. Pravděpodobně jde o vytoužené pokračování Alana Wakea, protože menším ze dvou projektů se nakonec ukázal být nedávno vydaný remaster prvního dílu.
Kromě toho také pokračuje spolupráce s 505 Games v podobě porjektu Condor (multiplayer hra ze světa Controlu) a větší hra ze značky Control (pravděpodobně plnohodnotné pokračování). U Condoru se momentálně testuje koncept, zatímco u druhého projektu se teprve koncept vytváří, a jde tedy o velmi ranou fázi vývoje.
Práce na příběhovém režimu CrossfireX jsou prakticky hotové a pouze se dolaďuje technická stránka. Datum vydání ale stále neznáme. Posledním projektem je pak multiplayer hra s kódovým označením Vanguard. Práce na ní podle zprávy pokračuje dobře a tým se postupně rozrůstá.
In 2022, Remedy is officially expanding to Sweden by opening a Swedish subsidiary. 🇸🇪
Read more: https://t.co/EhzbZuogi7
If you're a senior-level developer based in Sweden, join us in making great, genre-defining games on your home turf! We are hiring: https://t.co/C4fNrn8QBS pic.twitter.com/P6wHVbDWfS
— Remedy Entertainment (@remedygames) November 12, 2021
Každá taková pozitivní zpráva z Remedy mě udělá radost. Zrovna hraji Control a jen žasnu jak velká, propracovaná a vybalancovaná ta hra je. Užívám si fanouškovský (a mimochodem opravdu skvělý) český překlad. Včera jsem se ale rozčiloval u bosse Hartmana z DLC a přitom stačilo změnit přístup k boji a šel dolů hned. A tak je to v jejich hrách se vším. Remedy jsou zkrátka pro mě jedno z posledních nejsympatičtějších studií, první dva díly Max Payne jsou pro mě dodnes nepřekonatelné. A ten rukopis je znát v každé jejich hře. To samé mám třeba u Iron Maiden, zazní první tón kytary a vím, že to jsou oni.