Nové Saints Row se poprvé ukázalo v srpnu letošního roku na Gamescomu, kdy tento díl má nabídnout ten doposud největší a nejlepší otevřený svět, jaký kdy série přinesla. Hraní se pak bude odehrávat ve městě Santo Ileso, kde budeme plnit mise, podstupovat různé aktivity a dělat různé blázniviny, a to buď v sólu či v kooperaci.
Titul měl následně vyjít již 25. února na PC (Epic), PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S, avšak nakonec nabírá zpoždění.
Autoři tak oznámili, že nově hra dorazí až 23. srpna 2022, což je vzhledem k onomu nabitému únoru určitě moudřejší období.
V oficiální zprávě se pak píše, že autoři chtějí doručit tu nejlepší Saints Row hru, což by s původním datem vydání nebylo možné, jelikož potřebují ještě nějaký ten čas navíc pro pořádné vyladění. Kromě toho podcenili dopad onemocnění COVID-19 na jejich plány. Nicméně ujišťují, že nebudou prováděny žádné změny v rámci příběhu, postav či dalších aspektech, které si pro titul v posledních letech vysnili.
Na závěr se tvůrci za tento odklad omlouvají, avšak slibují, že čekání rozhodně bude stát za to.
Stále ale platí, že si fyzickou verzi můžete předobjednat v Xzone.
Také připomínáme, že se dočkáme i lokalizace v podobě českých titulků.
Fakt nechápu dnešní dobu, kdy se každá hra odkládá. Pochopil bych třeba o měsíc nebo dva, že se našly nějaké neočekávané chyby, ale o půl roku? O rok? To jsou ti markeťáci/vývojáři tak blbí nebo naivní, že nedokážou oznámit hru až v době kdy ví, kdy ji dodělají? Co ztratí tím, že ji oznámí o půl roku později, s tím že ji potom opravdu vydají v době kdy bude hotová?
Vím že vytvořit hru není sranda a že to trvá roky, ale i Valve, které je známé díky Valve time, oznámilo HL:A v Listopadu, že vyjde v Březnu a pak ho skutečně vydalo.
Opravdu netuším proč to dneska takhle funguje.
Dneska by se každá AAA měla povinně odkládat o půl roku minimálně.
Vyšla vůbec letos jediná AAA hra, která byla funkční/měla všechen slíbený obsah při vydání ? Napadají mě jen indie hry.
Forza – bugy a problémy s připojením, crashe
Battlefield – jako každý předchozí díl zase bugy a problémy s optimalizací
Call of Duty – reskin 2 roky staré hry a zase bugy a problémy s optimalizací
Far Cry 6 – bugy atd
GTA remaster
Guardians of the Galaxy – bugy a problémy s optimalizací
Diablo 2 – problémy se servery
Deathloop – problémy s optimalizací
Loni vyšel Cyberpunk a skoro nikdo se z něj nepoučil
Deadloop na PS5 v pohodě, Forza horizon 5 na konzoli v pohodě, Far Cry 6 též na konzoli v pohodě. Ukaž mi jednu hru, která neměla ani jeden bug. Nenajdeš nic.
Jsou i jiné herní platformy jak Playstation.
Jo, Forza Horizon 5 je hodně na Playstation no. Viditelně v tom máš gulášek, takže nemá smysl s tebou vést nějakou rozumnou diskuzi.
To je jedno, pointa je stejná. I kdyby byla Forza na playstationu tak ty problémy s připojením a bugy tam prostě budou taky. Deathloop měl masivní problémy na pc při vydání. Far Cry 6 taky. A je rozdíl mít jeden bug a desítky a víc. 10 let zpátky a víc hry vycházely funkční. Né jak dneska že každá hra má day 1 patch a week 1 patch a 50 dalších hotfixů.
No vidíš, Deadloop na PS5 úplně v pohodě, Forza na XSEX úplně v pohodě, FC 6 na XSEX úplně v pohodě. Viditelně se na konzoli hraje lépe. Jestli ono to nebude tím, že optimalizovat hru pro každou sestavu nebude úplně paráda. A která hra nemá bugy? Která hra vydrží prvotní nápory na servery? Chápu, že ty by jsi to určitě udělal lépe, takových kecalů už bylo a stejně to všem pak spadne.
Jojo, prostě se smíříme s tím že hry vycházejí v takovém stavu v jakém vycházejí. Deathloop pokud vím tak mělo problémy se zamrzáváním při vydání jak na PS5 tak na PC – to že zrovna TY jsi problémy neměl neznamená že neexistují a to samé se dá říct o těch dalších hrách. Proč mám ve Forze v inboxu asi už 6 zprávu od vývojářů že se pořád pracuje na hotfixu ? No asi proto že něco není v pořádku.
Tak vývojáři to posílají skrz všechny platformy, na XSEX je kromě občasných nefunkčních serverů nula problémů. Odehráli jsme už mraky multiplayerových závodů a ani jeden pád. Já neříkám, že ty problémy neexistují, ale ty děláš, jak kdyby existovala nějaká AAA hra, která nemá bugy. Každá hra má bugy. Deadloop jsem dohrál za 3 dny ve 3 dlouhých úsecích. 0 chyb. Ono je lepší papouškovat něco z internetu nebo od oblíbeného youtubera, ale druhá věc je tu hru mít, dohrát a pak posoudit stav. Třeba Outriders mi za celou kampaň vyhodila hru 30x do menu konzole + po 19h prvních x dní nefunkční servery díky USA. Proto jsem vypíchl ty hry kterým dost křivdíš a házíš je do jednoho pytle s technickým odpadem.
Já je neházím do jednoho pytel, je to jen seznam her co letos vyšly, které měly menší nebo větší problémy. Far Cry 6, Forza a Deathloop rozhodně na tom nejsou tak špatně jako třeba remaster GTA
Tak to máš tím pádem ten seznam hodně nekompletní. Takže jasné pytlování. Jenom bych poznamenal, že bugy se týkají i těch legendárních Sony exkluzivit. Třeba Days Gone se přes to sekání na základní PS4 nedal hrát. V TLOU 2 se mi například zasekl úkol a nešel splnit. Takže jak říkám, není hra bez bugů a nejsou bugy bez hry. Naopak by jsem měli ty hry, co mají nepatrné problémy víc chválit.
Ratchet… dokonce i bez crunche to jde
Koncem ledna vychází Legends Arceus, takže nemám strach, že by nebylo co hrát
asi v pohode… unoru bude beztak dominovat novej Horizon
Na jedné jediné platformě…
únor je nabitý a Horizon to bude mít těžké,protože je jen na PS,zatímco Elden Ring a Dying light 2 jsou všude,takže dominovat rozhodně nebude 🤔
Noo pochybuji ,že všechny hry vyjdou v jednom měsíci , tam se bude s datumy ještě hýbat.
Je to možné 🤔
Ring pro uzsi publikum a Dying je velkej otaznik… Horizon bude papirove dominovat
s tím každej počítal po té co viděl gameplay… open world jak kráva ale plno práce… Vávra to zná …
Zdravim . Bude to i na STEAMU.
myslim že odklad tejto hre len prospeje ved vyzerala strašne tak obyčajne ten jazdný model atd.. proste celkovo to posobilo tak umelo odflaknute
Jízdní model je vše všech dílech katastrofa. To co si viděl jen finální produkt a odkladem dostaneš akorát mín rozbitou hru. Prostě taková klasika dnešní doby.