Společnost Complex Games vydala nový díl vývojářského deníček o připravovaném taktickém RPG Warhammer 40 000: Chaos Gate – Daemonhunters.
Tentokrát se deník zaměřuje na smrtící vesmírnou nákazu, která sužuje svět a je známá jako The Bloom. Tato zlovolná síla zkazila svět, tvory i síly Nurglu. Pro hráče to znamená, že nepřátelé mohou být nakaženi a následně mít vyšší poškození a schopnosti, které předtím neměli.
Nákaza také může kompletně změnit průběh misí a přivolat nepřátelské posily. The Bloom může také zmutovat, pokud ji necháte bez kontroly, což zvýší nebezpečnost budoucích bojových misí. Naštěstí s ním nebudete muset bojovat jen během misí, protože mezi v čase mezi misemi budete moci utrácet zdroje na potlačení Bloomu. Budete moci vybírat, zda se zaměříte své síly na výzkum v boji proti The Bloom na zemi, nebo na své lodi.
Tvůrci také v deníku představili jedny z nejtěžších nepřátel ve hře – Greater Demons. Jedná se o nepřátel, kteří mají jedinečné schopnosti a útoky a donutí vás tak měnit taktiku za pochodu.
Hra zatím dorazí pouze na PC, jak na Steam, tak na Epic Games Store. Přesné datum vydání zatím není známé, mělo by to však být v průběhu příštího roku.
wtf ?? back to 2005 ??
Graficky je to… sklamanie. Svety, na ktoré zaútočí Nurgle sú pokryté hovnami, grckami, hnisom, rôznymi výtokmi, bublotajúcimi sračkami, hejnami múch, všade sa musia válať tlsté červy a larvy, proste musia byť vrcholne odporné. Je predsa warpový boh chôrob, moru a rozkladu. Krásne je to opísané v 2. knihe Horovho kacírstva, kde imperiálne légie pochodujú po mesiaci Davinu, po kolená v smradľavej vode plnej rozkladajúcich sa mŕtvol, všade naokolo sú vyschnuté stromy plné hnilej kôry pod ktorou sa pasú červy a všetko zahaľuje ťažká, štipľavá, páchnúca hmla. Toto tu mi pripadá také roztomilé, zlatučké, kids friendly ako od Nintenda.
To dělá bohužel ta cel-shade (nepamatuju si jak se to píše) stylizace :/ ale dle mě jde i tahle grafická stylizace udělat nechutnější, brutálnější. Co jsem tak koukal tak tohle je jejich první hra na PC a v minulosti jejich zkušenost s WH40k byla mobilní hra možná je to jen nezkušeností s Universem… čert ví kde se našla ta chybka… avšak, nechci aby to vyznělo divně a že znevažuju práci těch lidí, ale myslím že takovejhle obrázek designu jaký je v ukázce si dokáže udělat v hlavě asi každý, kdo si přečte aspoň základní věci k tomuhle temnému universu. Ale i když nebude to grafické zpracování fanouškům po chuti, tak snad aspoň ta hratelnost a ostatní části hry budou lepší. Mě se osobně líbila jistá ukázka kdy jeden z jednotky prokopl stěnu a tím zneškodnil pár nepřátel a doufám že takových elementů se objeví v téhle hře víc za jedno je to dobré jako mechanika a za druhé z hlediska loru ty energo zbroje co nosí Astrates jsou tohohle opravdu schopné. Doufám že si tu hru užiju
Tak říkaly že čím déle necháš ten bloom bujet v lokacích tím víc to bude poznat a navíc s nima spolupracuje Bowden kterej je podle Abnetta výbornej spisovatel pro 40k.