Spekulace, ohledně nového rozšíření pro Assassin’s Creed Valhalla byly potvrzeny. Ubisoft oficiálně oznámil nové DLC, tentokrát s podtitulem Dawn of Ragnarök. To bude obsahovat nové postavy a oblast, která bude asi o třetinu větší než mapa Anglie v hlavní hře. Hrát potom nebudeme za Eivora, nýbrž za Ódina, severského boha boje a moudrosti. Rozšíření vyjde 10. března příštího roku a herní doba se odhaduje na 35 hodin.
Jak přesně přeskočíme z Eivora, co by hlavní postavy, k Ódinovi? Eivor vypije lektvar, který mu dá vizi, v níž se stane Ódinem a vydá se na výpravu za záchranou svého syna Baldra. Cesta ho zavede do Svartalfheimu, království obývaného trpaslíky, které je momentálně pod invazí. Trpaslíci se tedy schovávají pod povrchem Svartalfheimu, tudíž hráč musí prozkoumávat také podzemní prostory království. Jen s pomocí trpaslíků bude Ódin schopný najít a zachránit Baldra. Během hledání bude muset čelit také novým nepřátelům, jako jsou například „Muspels“, ohniví „Flame Keepers“ nebo nezničitelní ohniví obři.
Hráči mohou získat rovněž nové schopnosti, a to díky Hugr-Ripu, náramku, který Ódinovi darovali trpaslíci. Když hráč porazí nějakého nepřítele, může si vzít jeho schopnosti. Jde třeba o schopnost proměny v havrana, napouštění zbraní ledem, používání luku k teleportaci na vzdálená místa nebo oživování mrtvých nepřátel, aby bojovali po Ódinově boku. K dispozici je také nová bojová aréna, ve které mohou hráči přijmout výzvu valkýr a bojovat s řadou nepřátel za odměnu.
Další novinkou je bezplatná aktualizace pro hry Assassin’s Creed Valhalla a Odyssey. Ta bude dostupná už zítra, tedy 14. prosince, a nabídne spojení obou časových linek. Tváři v tvář se tak setkají hlavní postavy her Odyssey a Valhalla, tudíž Kasandra a Eivor. Aktualizace zahrnuje nový úkol jak v Assassin’s Creed Odyssey, tak v Assassin’s Creed Valhalla, kde bude setkání obou postav hratelným úkolem. „Obsah Assassin’s Creed spojují postavy, lore, místa, epochy, motivace a další. Tolik jsme se bavili při představě, jak zajímavé by bylo setkání dvou našich hlavních hrdinů Assassin’s Creed série, že možná budeme chtít v budoucnu prozkoumat nové cesty,“ uvedla Clémence Nogrix, zástupkyně kreativního ředitele společnosti Ubisoft Quebec.
DLC za 1000kč již v marketu čili opravdu to nebude v seasson passu takže opět otevření peněženek. Čili po vzoru borderlands 3 se nám zde klube seasson pass čislo 2
Absolutně nemám problém s tím když v DLC rozšiřují hru o dobovou mytologii a to v co věřili lidé v době zasazení hlavní hry. Právě naopak. Rozšíří to pohled na tu dobu o oblast které se dokumenty věnují většinou jen okrajově a prakticky bez vizuálu.
Ale trpaslice na fotce je teda humus, zmenšili měřítko těla ale hlavu nechali velikou… 😂😂😂
radši drátem do oka
Osobně se mi už od prvního dílu líbí jak přistupují k teoriím o první civilizaci, což se shoduje s mými názory na Atlantidu. Ale od Odyssey je to jen zbytečné běhání po mapě a zabíjení.. ztratilo to to kouzlo co to dříve mělo. Takže jestli to nebude v Session passu tak tohle DLC oželím. Osobně pro mne Valhalla skončila s přidáním jednoručních mečů, na které jsem čekal a Odyssey po dohrání platiny. Teď už jen čekám jak na smilování na remake jedničky a budu moct v klidu opustit tuhle potopenou značku.. 😁
Ne, opravdu tě nikdo nebude plácat po ramenou na zádech za utopené desítky hodin navíc za platinu. Vždy mě udivují ty “náhodné zmínky” v komentářích o platině, snažící se pochlubit touto skutečností. V reálném životě to ale nikomu neříkáš, protože by to měl naprosto u zadele a po vysvětlení, co že to ta platina vlastně je, by tě měl za blázna viď?
Vtipné je, že nám to příběh vlastně vůbec nerozšíří a bude se jednat opět jenom o halucinaci. Člověk tak zaplatí několik éček, aby se postava mohla zhulit a sledovat příběh, který se vlastně jakože stal, ale v mysli postavy bude obohacen o prvky, které se pojí s mnohými převyprávěními.
Kdyby to bylo fakt jakože za Odina za dob Isu, kdy bychom viděli ten svět, používali technologie a bojovali proti jiným frakcím Isu (severští proti řeckořímským), bylo by to zajímavé. Takhle je to prostě ale jen zbytečný doplněk.
Kdyby to slo hrat bez Valhally a odprostil bych se od AC, tak bych to mozna i ve sleve zkusil
Jo možná to mělo být původně do Immortal Fenix Rising, ale určitě chtěli ještě popohnat ty rekordní prodeje giganta jménem Valhalla.. 😁👌 každopádně teď bude restrukturalizace dat, což znamená, že ze 115GB to bude mít tak 90GB a s updatem DawnofRagnarok se to zase vyšplhá na 120GB. 😁
Regulérní fantasy Ale překvapivě to nevypadá blbě.
Panebože
Že se odyssey jmenovalo assassin, ok… Valhalla? Budiž. Toto už mi ale přijde také opravdu trochu moc. Kvůli achievementům si to možná časem koupím ve slevě. S udávaným směrem série ale moc spokojený nejsem. Kdyby se přestala řešit nějaká stupidní božstva, tak bych se opravdu nezlobil. Také bych uvítal návrat do 13. století+
Kdyby se to nejmenovalo Assassin’s Creed, tak bych to i vyzkoušel, protože bych nevěděl co čekat. Takhle to vím a nechám si raději zajít chuť.
Na druhou stranu, ono asi ani na názvu nezáleží, ty hry jsou stejně stejné.
Ale trailer se celkem povedl. Chapu, ze AC fanousky to znasilnovani znacky asi uz trochu sere, ale u me to vzbudilo ocekavani.
Co to sakra?!
Hele na rovinu, jak tohle zapadá do světa Assassin? Jako myslím tím takový ty vzpomínky v genech, prastará civilizace s pokročilou technologií atd.
Kdyby mi někdo v roce 2010, za dob Ezia z AC 2, ukázal tohle jako pokračování, absolutně bych nevěřil. Ubisoft má holt velký problém opustit svoje značky protože na AC lidi slyší.
Už mi ale dochází trpělivost. A to jsem velký fanoušek Ubisoftu a jeho her.
Nevím jak vy, ale já jsem už na slova Vallhala a ještě víc na Ragnarok silně alergický. To neexistují jiná slova ze severské mytologie ? Většina moderní popkultury (hry/filmy/knihy) o severské mytologii musí obsahovat Vallhalu nebo Ragnarok.
Souhlasím, ale asi ne no.